“Mmmmm…Aaaah!!!...N-Nu…Stai….Opreste-te!!!! Nu acolo!!!....”
- randa! Miranda! Trezeste-te ca o sa intarzii in prima zi de liceu din cauza ta!!
- Katie? Ce faci aici? Ti-am spus sa nu mai intri in camera mea!! spun eu iritata.
- Stii ca nu te ascult niciodata… Dar lasa asta…mai bine imbraca-te ca o sa intarziem la scoala!!! Sunt si eu in sfarsit boboaca!!!
- Ieeey! Ce fericire….ii raspund enervantei mele surioare trantindu-mi capul in perna.
- Oh haide…nu te mai purta asa…zambeste doar ai trecut clasa a 11-a !!!
- Sunt in extaaaz….
Incepu sa ma gadile in talpa. Stia ca uram asta!!! Arghh!! Nu o mai suport…
- Bine...bine ma ridic. Doamne nu mai poate omul sa doarma linistit!!
- Ooo apropo! Vrei te rog sa incetezi sa mai vorbesti in somn?? Nu ca as uri gemetele tale extaziate dar unii oameni vor sa si doarma. A trecut deja o saptamana!! Ai noroc ca parintii nostri nu te pot auzi…hmmm ma intreb pe cine visezi…a?a?a? e bun, nu? Cum arata? Hai ca trebuie sa fie sexy!!!
Am mai spus ca nu o suport??? Cum poate vorbi atat de lejer despre lucrurile astea?? Eu nici macar nu am avut primul sarut!!! Aaa si nu e vina mea ca am visele astea…nu stiu din ce motiv de o saptamana visez intr-una aceeasi chestie cu acelasi tip…ei bine noaptea trecuta nu sunt foarte sigura daca a fost acelasi tip deoarece eram legata la ochi. Nu ma intrebati de ce pentru ca nici macar eu nu stiu…cum sa fac sa scap de visele astea??? Cineva??
- Haide, haide nu fi rea!! Spune-mi!! E blond?? Sau poate brunet??? Sigur brunet!! Si cu ochi albastrii, nu, nu?
- Aaaaa!!! Iesi afaraaaa!!! Ma scoti din sarite!!! Am si eu o limita!!
In jumatate de ora am iesit afara, unde in fata portii ma astepta Trevis, un vechi prieten si vecin, il cunosc de cand ma stiu pe mine, suntem foarte apropiati, impreuna cu Jessica, cea mai buna prietena a mea. Ne-am cunoscut in clasa a IX-a, in prima zi de scoala. Alergam de nebuna pe coridoare nestiind unde este sala si m-am izbit de ea. Mi-am cerut scuze, ne-am prezentat si am aflat ca suntem in aceeasi clasa. Ne-am asezat amandoua in banca si treptat am devenit cele mai bune prietene.
- Hey Mira! Pregatita de scoala?? Ma intreba Jessica.
- Dudui de pregatita ce sunt. Nu-ti mai spun ca iar am dormit prost azi-noapte.
- Inca unul din acele vise?
- Da, iar de data asta eram legata la ochi. Iti vine sa crezi?
- Dar esti stresata rau!!! Trebuie sa-ti iei un iubit, nu gluma.
- Hei despre ce vorbiti?? Intreba nedumerit Trevis
- Eeeh..nimic important! Raspundem amandoua in cor.
Ajunsesem in sfarsit la liceu. Era asa cum mi-l aminteam, o cladire mare, impunatoare, in stil european. Uram scoala!! Invatam in sila…singura materie care imi placea era engleza.
Ajung in clasa si ma asez in a patra banca de langa fareastra. In spatele meu se aseza Jessica, iar pe lateral cu mine Trevis. Acum bancile erau de o singura persoana. Il iubeam pe Trevis, mai ales in timpul orelor de stiinte, era un geniu! Stia absolut totul si avea o memorie foarte buna…il si invidiam putin pentru asta. Nici eu nu eram proasta dar , comparativ cu Trevis caruia ii trebuia doar o privire si retinea tot, eu munceam din greu. Erau dati in care imi bubuia capul sau aveam nopti nedormite, mai ales in preajma examenelor finale.
CITEȘTI
Strange Bonds
RomanceMiranda Wilson este doar o alta adolescenta normala care de o saptamana are niste vise mai ciudate sa le spunem. Dar ce se intampla cand visul se imbina cu realiatea?