Buuuun toata lumea, acesta este primul dintre cele 4 extrauri.
Este despre Katie si Trevis.....
Este dedicat Alexzuzei pt ca a spus ca pers ei preferat e Katie
Este el mai lungut dar sper sa va placa....mie una imi place mult..... :X
Well, enjoy it!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O camera zugravita toata in roz cu mobila asortata, haine aruncate peste tot, o oglinda mare pe peretele din dreapta, langa masuta supraincarcata de farduri si gablonturi din coltul camerei, iar in centrul acesteia se afla o fata blonda, cu parul scurt si drept care pare sa se intrebe ce ar fi mai potrivit pentru a se imbraca.
Se indreapta spre oglinda tinand in mana doua umerase, unul pe care era asezata o rochita alba, iar pe celalalt una roz.
- Pe care sa o imbrac azi, pe cea alba sau pe cea roz? Inocenta sau jucausa? Ce i-ar place mai mult? Hmmmmm….
Mai statu cateva secunde, dupa care aseza rochia alba in sifonier, imbracandu-se intr-un mod rapid cu cea roz. Coboara scarile si ajungand in dreptul usii se incalta cu o pereche de sandale negre si paseste afara unde o astepta un tanar saten cu ochii de un albastru spalacit.
- Ma astepti de mult timp? Intreba Katie glumeata ca de obicei.
- Nu, tocmai ce am ajuns, raspunse Trevis incercand sa para plictisit.
Cei doi au pornit spre centru tinandu-se de mana. Au mers in jur de douazeci de minute pana cand s-au oprit in fata unei cladiri imense, construita in stil european. Au intrat in cladire urcand la etajul doi si oprindu-se in fata unei usi pe care scria “Laborator de chimie”.
S-au asezat in a treia banca, Trevis scotand din ghiozdan o multime de carti. Isi puse ochelarii de studiu la ochi si incepu sa scrie cateva cuvinte pe caiet. In timpul acesta Katie il privea cu fascinatie, putandui-se citi pe chip dorinta arzatoare care o mistuia.
Se apropia din ce in ce mai mult de baiat, acesta putand sa-i simta respiratia fierbinte care ii gadila ceafa. Se opri din scris si se intoarse spre ea.
- Katie, te poti muta mai in colo?
- Poftim?
- Imi distrugi concentrarea. Am venit aici ca sa te ajut cu proiectul la chimie, nu sa ne distram.
- Dar e plictisitoooor! Ii replica fata dezamagita.
Trevis se intoarse din nou cu fata in caiet, ignorand-o pe Katie. “Cum indrazneste sa ma ignore? Las’ ca-i arat eu lui!” se gandi ea. Apoi isi trase rochia mai jos, adancindui-se decolteul.
Se ridica de la masa si se aseza in spatele lui Trevis punandu-si mainile pe umerii lui. Se apleca la nivelul urechii sale si o musca incet, coborand si sarutandu-i lobul urechii, apoi gatul cu o pofta nebuna de parca ar fi vrut sa-l devoreze.
Trevis se scutura puternic, fiind parca cuprins de friguri. Se intoarse cu fata la ea, care zambea strengareste nu numai cu chipul, dar si cu trupul. Printr-o miscare rapida Trevis ii cuprinde mijlocul radicand-o pe masa, imbatand-o de sarutari fierbinti, pline de pasiune.
Mana stanga o trece prin parul ei blond, iar cu cea dreapta ii deschide fermoarul din spatele rochii. O intinde pe spate, pe masa rece si ii saruta gatul cu pofta apoi coboara pe linia sanilor, saruturile devenind blande si dulci.
CITEȘTI
Strange Bonds
Lãng mạnMiranda Wilson este doar o alta adolescenta normala care de o saptamana are niste vise mai ciudate sa le spunem. Dar ce se intampla cand visul se imbina cu realiatea?