Pe bune? Acum stiu sigur ca acest individ, daca il pot numi asa, isi bate joc de mine. Dar lasand asta la o parte, explicatia data de el e exagerat de hilara. Pentru cateva secunde am ramas perplex. Oooo nu! Nu ma mai pot stapani! Nuuuu!
- Hahahahahahahahahahhaha!!!! Rad eu cu pofta neputand sa ma opresc. Era atat de hilar incat ma tineam cu mainile de burta, iar fata lui nedumerita era nepretuita!!
- De ce razi? ma intreaba el.
- De ce rad? Nu e evident? De explicatia ta. Sincer, trebuie sa iti acord puncte pentru originalitate.
- Deci, nu ma crezi?
- Bineinteles ca nu!!! Ce idiot ar crede asta? Daca mi-ai fi spus ca e vreo vrajitorie, ceva, te-as fi crezut, dar “zeul placerilor carnale”??? asta nu.
- Ei bine,daca nu ma crezi nu este nimic de facut. Voi astepta pana cand vei accepta realitatea.
Realitatea? Pe bune? Tipul asta e dus cu pluta…Acum se crede zeu!!! Stai un pic…Acum ca procesez mai bine, am ajuns la o concluzie la care nu vroiam sa ajung : Sunt hartuita de un nebun!!!! Ooooo nu! Nu domnule! Nimeni nu o hartuieste pe Miranda Wilson si scapa nepedespit! Dar pentru moment am nevoie de o pereche de urechi care sa-mi asculte suferinta, si cine e mai potrivit decat prietena mea cea mai buna? Am luat un taxi pana la casa Jessicai si am ajuns in jur de ora 4 pm.
- Ding! Dong! Ding! Dong! Apasam ca nebuna pe sonerie pana o silueta familiara deschise usa.
- De ce esti la mine acasa? Ma intreba Jessica surprinsa.
- Am mare nevoie de un umar pe care sa plang chiar acum.
- Da asa e. Inca nu mi-ai povestit care e treaba cu tipul cel nou desi pot sa ghicesc.
*
A trecut o ora de cand sunt acasa la Jessica. E bine ca parintii ei nu sunt acasa, asa putem vorbi fara sa fim deranjate.
- Pe bune? A zis asta? Nuuuu! Deci numai tie ti se putea intampla una ca asta!
- Nu rade! Nu este de ras! Vorbim despre viata mea aici si tipul asta, Liam, sau cum il chiama, o sa mi-o distruga!!!
- Esti prea pesimista! Si apoi eu cred ca spune adevarul.
Ce? Am auzit eu bine? Ea chiar il credea? Nuuuu...Cred ca glumeste.
- Daca vrei sa pari amuzanta sa stii ca nu iti iese.
- Eu vorbesc serios. Plus mereu mi-am dorit sa cunosc o creatura supranaturala. Eu visam la extraterestrii dar un zeu este chiar mai bine. Stii? Daca stai sa te gandesti chiar are sens!!
Oooof! Asa e...am uitat ca Jessicai ii plac chestiile supranaturale...Poate ar fi trebuit sa vorbesc cu Trevis...da dar el este baiat plus va crede ca sunt nebuna, asta daca nu o face deja...
- Heeei! Vad eu bine sau tu ai un semn pe gat???
Oooo nu! Am uitat de asta! Acum, daca ma gandesc mai bine incep sa inteleg ce vroia sa spuna tipul din taxi.
Flashback
Aaaa! Un taxi liber! Norocoasa!
- 53 Rivendale va rog!
CITEȘTI
Strange Bonds
RomanceMiranda Wilson este doar o alta adolescenta normala care de o saptamana are niste vise mai ciudate sa le spunem. Dar ce se intampla cand visul se imbina cu realiatea?