Chapter 13 Tipul asta chiar e pe bune?

1.4K 67 14
                                    

      Tralala Tralala la la lalala… idiot cantec, nu? Pai scuzati-ma dar nu am nimic bun de facut. Momentan sunt intr-un supermarcket, la o coada infernala si e si 10 P.M. Ce fac aici la ora asta? Mama a uitat sa cumpere unele chestii, iar magazinul din colt s-a inchis. Afara e frig, e noapte, iar eu sunt in mijlocul orasului cumparand lapte si mai stiu eu ce!! Plus, casa mea este la periferia orasului, deci am strabatut jumatate de oras pentru niste alimente care puteau fi cumparate si maine. Dar ce sa-i ceri mamei? Numai cand incepe sa te priveasca in felul ala…nu mai pot spune nimic. Are o tehnica ascunsa pe care numai ea o poate folosi.

     Cel putin acum am iesit din magazin. Dar mai bine nu ieseam….aici e frig, e noapte adica intuneric, mult prea liniste si niciun suflet pe strada. Cum e posibil asa ceva? Magazinul era plin. Cum se face ca am ramas ultima? Si nu mi-au mai ramas nici bani, ceea ce inseamna ca trebuie sa merg pe jos acasa…..

       Aaaaaaaaah!!! Merg de 10 minute si mi-au inghetat mainile pe pungi. Am pungi peste pungi in maini. Pana si eu ma mir cum le mai tin. Am transpirat de la atata mers si am oboist, trebuie sa ma asez. Am gasit un parc si m-am asezat pe o banca. Daca stau sa analizez mai bine locul, era acelasi parc in care m-a gasit Liam atunci cand am lesinat…

       Aaaaaaaaaaaaaa! Ce e asta? Vad eu bine sau o lumina taie cerul drept in fata mea??? Este putin mai departe, dupa un bloc. Trebuie sa vad…oare ce o fi acest fenomen inexplicabil???

       Am alergat cat m-au tinut picioarele si am ajuns in sfarsit la locul faptei. Lumina incredibil de orbitoare inca nu disparuse. Drept in fata ei statea un tanar  asteptand.  

-         Ma bucur sa te revad, prieten drag, spuse…….LUMINA???

  Sunt eu nebuna? Luminile nu vorbesc. Cred ca am murit si am ajuns in zona crepusculara, altfel nu-mi explic…

-         Si eu ma bucur sa te revad.

 Asta era fara indoiala vocea lui. Buuuun…poate ca nu am auzit eu bine…Adica stiu ca Liam este mai ciudat si misterios dar asta este prea de tot…

-         Ai gasit ceea ce cautai, zeu al placerilor carnale?

   Am mai auzit asta inainte….Ceea ce insemna ca urechile imi sunt inca sanatoase…atunci…tipul care vorbeste cu lumina e Liam????

-         Nu-mi mai spune asa, stii cat urasc ceea ce fac.

-         Asta este blestemul tau pana in ziua cand se va naste persoana care te va salva de la acest chin. Dar nu mi-ai raspuns la intrebare.

-         Da, am gasit-o. Este foarte diferiata fata de ceea ce mi-am imaginat.

-         Adica ti-a cedat greu…atunci intr-adevar ea este cea aleasa.

   Cea aleasa? Nu inteleg nimic…cine este “cea aleasa” ?? Si ce vrea Liam de la ea?? Si stai, am auzit cumva cuvantul “blestemat” ??? Liam este blestemat?? Si el chiar este “zeul placerilor carnale” ??? Deci nu m-a mintit?? Si cand te gandesti ca am fost singura care nu l-a crezut!! Am picat de prosta!!!

-         Daca vrei sa-ti curmi suferinta ai face bine sa implinesti profetia cat mai repede. Altfel vei fii blocat pentru inca 2000 de ani.

      Doua mii de ani???? Asta este atat de mult!!!! Si stai, Liam chiar a trait atat?? Inimaginabil!! Am crezut ca rade de mine in toate acele dati…Se pare ca tot ce a zis este adevarat….

       A fost un soc atat de mare pentru mine incat nu am mai putut sta acolo si am rupt-o la fuga, scapand pungile pe drum. Am intrat in casa si am fugit catre camera lui Katie fara sa ma descalt. Mama s-a speriat si a venit repede parinzandu-ma din urma.

Strange BondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum