Chapter 10 Cine si-ar fi inchipuit?

1.4K 73 20
                                    

       Aaaaaa…inca o zi de luni. Afara ploua torential, nu as vrea sa fiu acolo. In acest moment ma aflu in banca, la scoala, si se pare ca domnul Standford intarzie. Oooo uite-l! In sfarsit a sosit, ma plctiseam de moarte.

-         Elevi, trebuie sa va comunic ceva important azi. Timp de o luna voi fi plecat cu treburi in afara orasului. In acest timp veti avea un suplinitor, este un vechi prieten de-al meu. A fost juniorul meu in facultate.

  Nu v-am zis pana acum dar Nigel e foarte tanar, cred ca a terminat faculatatea acum doi ani. Sincera sa fiu il ador pe prof, e intelegator si poti vorbi despre orice cu el. Nu vreau sa plece!!!

-         Acum sa vi-l introduc pe noul vostru diriginte temporar, David McCohen!

   Haaaaaaa???? Nu-mi vine sa cred, ce face David aici?? El e noul suplinitor? Stai, asta inseamna ca va trebui sa-l vad zilnic timp de o luna??? Asta va fi ca o tortura. Este adevarat ca il iubesc pe Liam, dar nici David nu-mi e indiferent, mai ales dupa cat l-am iubit.

-         Buna ziua! Sunt David McCohen si voi fi noul vostru diriginte timp de o luna. Vad cateva fete cunoscute.

    Sper ca nu se referea la mine. Dar nu strica sa fii precaut. M-am ghemiut in banca si m-am ascuns dupa Liam. In momente ca astea era destul de folositor spatele lui.

-         Ce crezi ca faci ? ma intreba Liam.

-         Sssst! Nu spune nimic, doar ascunde-ma!

-         Isi va da seama ca esti aici cand va striga catalogul oricum.

-         Da, dar pana atunci vreau sa evit contactul vizual, tu doar fa ce-ti spun.

Chiar nu putea sa taca si sa faca ce ii spuneam? Stiu ca sunt infantila, dar nu vreau ca David sa ma vada. Cred ca inca il plac. Stiu, stiu! Cum ramane cu Liam, nu? Voua nu vi s-a intamplat sa va placa doi tipi in acelasi timp?

-         Sa strigam catalogul. Jessica Loxer!

-         Aici!

-         Pe Trevis l-am vazut, la fel si pe Liam. Martin Reed!

-         Prezent.

-         Miranda Wilson?

-         Aici….raspund eu ridicandu-ma in picioare.

-         Mira, nu stiam ca esti in clasa asta. Nu te vazusem iar Trevis nu mi-a spus. Sunt sigur ca vom lucra bine impreuna.

  Si uite asa toate privirile fetelor din clasa s-au atintit asupra mea. Unele ma priveau cu ura, altele cu invidie si altele cu nedumerire. Este clar, voi fii urata de majoritatea elevelor liceului acum. De ce a trebuit David sa vina tocmai la scoala asta…a da stai, Nigel e prietenul lui.

   Toata ziua l-am evitat. Eeee ce vreti? De fiecare data cand nu vreau sa ma intalnesc cu cineva il evit. Dar mai intai trebuie sa vorbesc cu Trevis.

-         TREVIS!!!!

-         Inainte sa ma pocnesti vreau sa spun ca nici macar eu nu staim ca va veni aici pe post de diriginte si al nostru pe deasupra.. Am vorbit cu el si mi-a zis ca a vrut sa ne surprinda.

-         Ei bine i-a iesit de minune.

-         Deci el este David, hmm?

-         Da Jess, asa e tu nu l-ai intalnit pana acum.

-         Da..il stiu doar din ce mi-ati spus tu si Trevis.

-         Eu plec, nu mai pot sta aici, privirile astea ma omoara.

Strange BondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum