in poza Katie :D
--------------------------------------------------------------------------------------
Buuuun…poate ca am fost prea directa. Repede Mira spune ca a fost o gluma si razi! Drege-o! Repede! Repede!
- Cum de stii ca sunt blestemat?
- Nu stiu!
- Dar tocmai ai spus
- Ma prosteam si eu, nu vorbeam serios, il intrerup pe Liam incercand sa am o atitudine detasata.
- Mira stii foarte bine ca nu ma poti minti, deci…
- Deci? incerc sa fac pe proasta.
- Deci de unde stii ca sunt blestemat?
- Deci esti pana la urma!
- Mira! Striga furios la mine.
- Bine, bine…te-am vazut aseara cand vorbeai cu lumina aia ciudata, cedez eu intr-un sfarsit.
- Hmmm…inteleg. Stii ar trebui sa te simti norocoasa, cred ca esti primul om care l-a vazut pe Zeul Suprem inainte sa moara.
- Zeul Suprem? Cine mai e si asta? Si ce vrea de la tine? Si stai! Tu esti prieten cu zeul suprem???
- Uite ce e, promit ca iti voi spune adevarul, dar nu aici. Vino la mine acasa maine la 7 pm.
Devine din ce in ce mai ciudat. De ce este asa de secretos? Si el chiar e blestemat? Cum? De ce? Nu mai inteleg nimiiiic!!!!
- Hmmmm….cu ce sa ma imbrac? Sa fie cea verde sau cea neagra? Poate cea maro…sau oranj? Chiar nu stiu! Tu ce crezi Katie?
- Nu te-am mai vazut niciodata asa! Nu conteaza cu ce te imbraci oricum asta nu este o intalnire. Tu doar te duci la el ca sa-ti spuna adevarul.
- Helllo? Este CASA lui!!!!
- Miranda, ai mai fost la el acasa. Nu este ceva nou.
- Sigur ca este! Acum este diferit, acum m-a invitat. Data trecuta a fost nevoit sa ma duca la el acasa. Ce emotionaaaant!! Deci, care dintre ele?
- Simt ca ni s-au schimbat rolurile. Inainte eu eram cea preocupata de cum arata, iar tu erai nepasatoare. Cred ca ma maturizez.
- Daca asta este o insulta la adresa mea sa stii ca nu functioneaza. Sunt prea fericita ca sa ma enervez. Rosie sau neagra? ma intreb privindu-ma in oglinda pentru a mia oara.
- Oooof!! Nu mai support! Ia-le pe astea! raspunse Katie intainzandu-mi o fusta neagra, stil creion, cu talia inalta, scurta cam cu o palma deasupra genunchiului si o camasa alba, volanata pe piept. Oooo tine! In caz ca nu stii cu ce sa te incalti, pantofii astia sunt perfecti.
- Mersiiiii Katie! M-ai salvat!
- Da, da, da…ooo ia si geanta asta neagra si lasa-ti parul desprins. Tie iti sta cel mai bine cu parul desprins. Aaaaaah, perfect! zise mica blonda oxigenata vazandu-ma imbracata din cap pana in picioare.
- Pana aici a ajuns maturitatea ta, ii spun eu razand.
- Eeeeh ce conteaza? Hmmm…lipseste ceva.
CITEȘTI
Strange Bonds
RomanceMiranda Wilson este doar o alta adolescenta normala care de o saptamana are niste vise mai ciudate sa le spunem. Dar ce se intampla cand visul se imbina cu realiatea?