Cały czas myślę o tym co powiedział mi Midorima. Ja go tak zmieniłam? Przecież on taki nigdy nie był. Wszystko było zawsze poniżej jeso godności. O ile dobrze pamiętam to przez cały czas pił zupę fasolową. Zawsze uważałam to za dziwne, ale teraz brakuję mi tego. Z transu wyrwało mnie pukanie do drzwi.
- Proszę. - odpowiedziałam.
- Pakuj się, za trzy godziny wyjeżdżamy. - kiwnęłam głową. - Coś cię trapi? - zapytał zaniepokojony.
- Nie, poprostu żal mi Midorimy. - wyznałam.
- To silny chłop, da radę. - objął mnie. - Mówię poważnie zacznij się pakować, bo spóźnimy się na samolot. -
- Nie lecimy twoim? - zapytałam.
- Mój samolot jest do eytuacji awaryjnych. -
Zaśmiałam się.
- Tak jest. Daj mi 20 minut. - oznajmiłam.
- Będę czekał w salonie. - dorzucił.
Ponownie kiwnęłam głową. Odwróciłam głowę i spojrzałam w kierunku szafy. Co by tu zabrać? Chorwacja to ciepły kraj.
Wyciągnęłam walizkę i włożyłam do niego bikini, krótkie spodenki z wysokim stanem, kilka topów i bluzek na ramiączkach. Awaryjnie bluza.
Oczywiście oprócz rzeczy podstawowych i niezbędnych w walizce znalazło się tysiąc innych mniej potrzebnych rzeczy.
Tak jak powiedziałam po 20 minutach byłam gotowa. Zeszłam na dół. Sei już na mnie czekał.
- Idziemy? - zapytał.
- Tak. - odpowiedziałam.
Pojechaliśmy limuzyną na lotnisko. Weszliśmy do samolotu, a dalej nie wiem co się działo, ponieważ od razu zasnęłam.
Obudził mnie dotyk na ramieniu.
- Yuno, już jesteśmy na miejscu. Idziemy zjeść coś lokalnego? - na słowo "zjeść" od razu się obudziłam.
Byliśmy w mieście o nazwie Pula. Muszę przyznać że przepięknie tu jest. Dobra teraz idziemy coś zjeść. Poraz kolejny nie wiedziałam co zjeść, więc i tym razem Sei zamówił coś za mnie. Kelnerka przyniosła mi moje danie. Moja reakcja była bezcenna. Na moim talerzu jest...
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Mały konkurs! Kto odgadnie co jest na talerzu Yuno, wygra One-shota z wybraną postacią KnB. ^.^
Powodzenia!
CZYTASZ
Akashi Seijūrõ - Nie lubię cię!
RomanceYuno Tadauchi, w 2 klasie liceum zostaje przeniesiona, z akademi Tõõ do liceum Rakuzan. Na początku roku szkolnego jej klasa bierze udział w pracach społecznych. Jednak prace muszą być wykonywane w parach. Yuno wylosuję najgorszą z możliwych osób. J...