Rozdział 14

483 25 1
                                    


Przez ostatnie dni nie pisałam do Harrego. Chłopak ciągle do mnie pisał, a ja tylko odczytywałam wiadomości i się im przypatrywałam.

Już nie wiedziałam co o tym wszystkim myśleć. Gdy przestałam z nim pisać zaczęłam mniej jeść i pić, a noce zostały nieprzespane, spędzane na gapieniu się w sufit.

Minął tydzień, a ja nadal do niego nie pisałam. Chciałam to zrobić, ale w ostatniej chwili coś mnie zatrzymywało i nie dawałam rady.

Nastąpił kolejny ranek. Obudziły mnie przedzierające się do mojego pokoju przez zasłony promienie słońca. Leniwie zwlokłam się z łóżka i spojrzałam na zegarek, który wskazywał 11.32. Nieogarnięta jeszcze zeszłam krętymi schodami do dolnej części domu i skierowałam się do kuchni.

Otworzyłam lodówkę i ze stwierdzeniem uznałam, że zrobię sobie płatki z mlekiem. Chcąc rozpocząć robienie mojego śniadania przerwał mi dzwonek do drzwi. Nie dało się ukryć, zdziwiłam się, że ktoś przychodzi do mojego domu o tej porze.

Podreptałam do drzwi rozczochrana, a gdy tylko je otworzyłam, nikogo nie było. Rozglądnęłam się, a okolica była pusta. Chwilę później dostrzegłam kartonowe, średniej wielkości pudełko z dziurkami, a na niej karteczka:

Ola, bardzo jest mi przykro, że się pokłóciliśmy. Pamiętasz, jak mi pisałaś, że bardzo chciałabyś mieć psa? Zajrzyj kochanie do pudełka. Mam nadzieję, że Ci sie podoba.

~ Harry xx.

Przeczytałam krótki liścik, a moje kąciki ust, mimo woli, uniosły się w górę. Przekierowałam wzrok na pudełko, które się poruszyło. Odkryłam pokrywę paczki, a w niej znalazł się śliczny szczeniaczek Goldena Retrivera, który patrzył się na mnie z zaciekawieniem, a jego ogonek merdał.

Wzięłam pieska na ręce, a ten polizał mnie wesoło po twarzy, na co się zaśmiałam. Podobało mi się jego śliczne futerko w kolorze podobnego do złotego, a błękitne, jak ocean oczy wpatrywały się we mnie z radością i czułością.

Natychmiast pognałam z moim pieskiem do pokoju na górę i z trzaskiem drzwi weszłam do niego. Położyłam szczeniaka na moim łóżku i usadowiłam się obok niego. Zręcznym ruchem wzięłam swój telefon leżący na komodzie z białego drewna.

Wchodząc na gg zauważyłam nową wiadomość od Harrego.
Hazz: Mam nadzieję, że podoba Ci się prezent ❤
Jeszcze raz Cię bardzo przepraszam

PrincessAlly: Dziękuję Harry ❤❤

PrincessAlly: To na pewno miłe z Twojej strony :*

Hazz: Cieszę się, że Ci się podoba :')

Hazz: Między nami już wszystko okey?

PrincessAlly: Tak Harry

PrincessAlly: Między nami już wszystko okey ❤❤

***

No to Harry i Ola się pogodzili, I'm Happy xdd 😂😂

Podoba się? - Vote and Coment ☆

4☆ ➡ Next

Do następnego

~ Natalia ♡

GG Stalker / H.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz