2. Část

4K 184 11
                                    

,,Ehm" Justin si odkašlal.

,,P-promiň" zakoktala jsem se.

Řekla bych, že moje tváře nabrali červeň, protože mně brutálně pálily, myslím, že jsem úplně průhledná. Koukla jsem se před sebe a usmála se.

,,Nemusíš se červenat" řekl Justin.

,,Já se ne-" Justin se na mě podíval se nadzvednutým obočím. Zasmála jsem se. Nemůžu mu odporovat, má naprostou pravdu a určitě to nejde přehlédnout.

,,Jsme tu" Justin zastavil u McDonald's.

,,Super oběd" zajásala jsem a odpoutala se.

,,Nejlepší místo na jídlo" mrkl na mě.

*

,,Dva cheeseburgery, dva chickenburgery a jeden McChicken prosím jo a ještě dvě Coca-Coly" řekl Justin a paní přikývla. Ach můj bože, byla jsem tak nervózní při jeho boku. Hlavně, když mně přichytil při okukování jeho. Zakroutila jsem hlavou nad svojí myšlenkou a skousla si ret. Objala jsem se okolo svého pasu a čekala s Justinem na jídlo. Ani jednou se za tu dobu na mě nepodíval. Měla jsem obavy, snad se mu líbím, viděl mně párkrát jenom na fotkách, co když vypadám na fotkách úplně jinak a teď je zklamaný?

,,Tady máte jídlo pane" podala nám to paní a Justin jí to zaplatil. S táckem jsme si sedli úplně dozadu do rohu. Sedla jsem si naproti němu. Zakousla jsem se do Cheese – Burgeru.

,,Dám ti peníze a koupíš si něco na sebe na dnešní party u mě" řekl Justin s plnou pusou; ztěžka jsem mu rozuměla.

,,Já na žádnou party nemůžu" zakroutila jsem hlavou a upila si z Coca Coly.

,,Proč ne?" podíval se na mně nechápajícím pohledem. Ach můj bože, on je tak roztomilý.

,,Babička mně nepustí" opět jsem zakroutila hlavou.

,,Prosím, řekni jí, že jdeš s  Nicole nebo Stefanie, a že tam pak přespíš" pokroutil očima.

,,Party?" zeptala jsem se a on přikývl.

,,Na žádný jsem ještě nikdy nebyla" pokrčila jsem rameny.

,,No tak to bude tvoje premiéra" zakřenil se.

*

Procházeli jsme se po nákupním centru. Konečně jsme si s Justinem normálně popovídali . A zjistila jsem, že jsem silně závislá na jeho úsměvu. Když se usměje - což dělá pořád  - tak se jakoby zastaví svět, a jsme tam jenom my dva. Pousmála jsem se nad svojí myšlenkou.

Justin se zastavil před nějakou černovláskou a jejími dvěma kamarádkami.

Ta černovláska měla rovné vlasy pod prsa, černé tílko s velkým výstřihem - div jí prsa nevypadli- černé šortky vytáhlé až skoro k poprsí, a hnědé kozačky. Oči měla křišťálově modré, rty spojené do jedné čáry a na nich měla rudou rtěnku. Namalovaná byla zlehka, ale přitom přehnaně.

,,Ahoj Justine" řekla sebevědomě.

,,A-ahoj Alexandro" zašeptal Justin a chytl mě za ruku. Prošli jsme kolem nich.

,,Ale ne, máš novou holku? Kolik jí je? 5, 6?" řekla. Justin se na ní otočil a zatnul čelist. Jeho ruce se setli do pěsti a zhluboka dýchal.

,,Klid Justine, nestojí ti za to" zašeptala jsem a dala mu ruku na rameno. Strhl jí ze sebe a přišel k ní. Byl u ní tak blízko.

"Tak poslouchej ty couro, radši se běž vyspat s celým fotbalovým týmem, a pak všem vykládej, jak moc mě miluješ, a že já tě zradil, zlomil ti srdce a zahýbal ti!" řekl a zlehka do ní strčil. Vrátil se ke mně, byl vytočený.

Důvěra /DOKONČENO + opravuje se kompletněKde žijí příběhy. Začni objevovat