16

2.3K 118 6
                                    

ŠestnáctáKapitola

Otřiměsíce později.

Prosinec

,,Jakdlouho se ti Mike bude vyhýbat?" zašeptala Lucy.

,,Nevím,ale asi hodně dlouho" mrkla jsem na ní a vytáhla si zeskříňky učebnice Angličtiny, poslední hodina a pak Vánočníprázdniny.

,,Helea kam vlastně chodí Justin na školu" zeptala se mně opětLucy.

,,DoSan Diega na uměleckou" usmála jsem se.

,,Vážně?Moje mamka tam teď půjde učit" zajásala. A jsem v háji.

,,Super,ale asi půjde jinam" mykla jsem rameny. Lžusvojí nejlepší kamarádce.

,,Škoda"sehnula spodní ret.

Vešlijsme do naší třídy a sedli si na místa vzadu. Mike přišel súsměvem na tváři. Zamávala jsem mu. Hned jak mně uviděl tak muúsměv z tváře spadl. Zamračila jsem se. Jak mně ještě dlouhobude ignorovat. Ano ublížila jsem mu, ale odpustil mi. Teda nevím,jestli mi odpustil. Bože já jsem pitomá.

Celouhodinu jsem přemýšlela a neposlouchala tu krávu Millerovou.

,,SlečnoBrown? Jak dělíme tuhle větu?" zeptala se mně učitelka.

,,Rok1854" odpověděla jsem a celá třída se zasmála.

,,Anoto je odpověď, ale do historie" mrkla na mně. Sakra jsemmyšlenkami úplně nikde jinde.

,,Pardon"usmála jsem se a sedla si nazpátek.

,,Jsiv pořádku?" zašeptala Lucy. Letmo jsem přikývla a usmálase. Ale zase jsem lhala.

*

,,HejMiku!" běžela jsem za ním přes celou chodbu. Chytla jsem hoza tašku a donutila ho stát.

,,Chcisi promluvit" mávla jsem rukama do vzduchu.

,,Nenío čem mluvit" mrkl na mně a odešel. Nechal mně tam jenom takstát.

Jemnějsem zakroutila hlavou a odešla na parkoviště, kde stál v celésvé kráse opřený Justin o Lamborghini.

,,Ahoj"přišla jsem k němu a objala ho.

,,Ahoj,jak je?" nemotorně se zeptal.

,,Škola,znáš to" mykla jsem rameny a nastoupila do auta "co ty?"řekla jsem, když nastoupil do auta i on.

"Pfpomáhám rodině s nazdobením baráku a vůbec, ale vůbec to nemámv lásce" zasmál se a natáhl se ke mně, aby mně políbil.Spojil naše rty a já si užívala tuhle chvíli. Odlepila jsem seod něj, usmála se a skousla si ret.

,,Mhmjedeš k nám nebo chceš odvést domu?" koukl se na mně vážnýmpohledem.

,,Kvám" zasmála jsem se. Přikývl a vyjeli jsme.

*

,,AhojPattie" usmála jsem se.

,,Ahojzlatíčko" opětovala mi úsměv. Jsem teď u Justina každýden, řekla bych, že tu jsem vcíce než doma.

Sedlijsme si s Justinem na gauč do obýváku. Pattie pekla cukroví.

,,Dejtam něco jiného" drkla jsem ho do ramene, zase Basketball.

,,Ne"vyplázl na mně jazyk.

,,Takalespoň něco, kde je volejbal" pokroutila jsem očima.

,,Kouknuse" mrkl na mně.

Důvěra /DOKONČENO + opravuje se kompletněKde žijí příběhy. Začni objevovat