První hodina matematika. Seděla jsem s Jade v lavici, úplně vzadu u okna. Absolutně vůbec jsem neposlouchala co učitelka Bluneová vykládala. Kreslila jsem si do sešitu, a přemýšlela nadtím, co se za poslední dny všechno událo. Byla jsem tak šťastná, že zažívám to, co zažívám a zároveň zklamaná, že lžu rodičům, kamarádům a v podstatě všem okolo sebe. Nechtěla jsem, ale rodiče by mně nejspíš zabili za to, že chodím ven s klukem, který je osedm let starší než já. Bylo mi to vážně líto, ale Justin byl pro mně něco jako bójka v mém životě, držel mně nad hladinou a věděl jak a kdy mi má s určitými věcmi pomoc. I když je stejně starý jako můj brácha.
*
Po škole na mně má čekat Justin na parkovišti. Usmála jsem se nad tím, že mně Justin vyzvedává ze školy. Co takhle pokusit se ho přinutit, aby se mnou spal? Jinak se mi bude Chloe smát a to nechci.
Čekala jsem na parkovišti, pocítila jsem něčí ruce na mých očí, takže se mi zatmělo před očima.
,,Justine?" špitla jsem a otočila se. Přesně jako v mých představách, přede mnou stál Justin v celé své kráse.
,,Ahoj" políbila jsem ho na přivítanou.
,,Ahoj lásko" odpověděl mi. Při tomhle slovu lásko jsem začínala nabírat červeň do mých tváří.
,,Pojď, jdeme do auta" řekl a zatáhl mně za ruku.
,,No ne, podívejme se, Lily má kluka" řekl nějaký kluk, myslím,že je od nás ze třídy, všechny magory co tam chodí neznám.
,,A vypadá starší!" zařval ještě někdo.
"Využívášho pro sex?! Kolik mu je 30?" ještě někdo zakřičel a v tom se Justin zastavil. Pomalu otočil hlavu k partě kluků. Až teď jsem si všimla že je u nich Jade a Lucy. Samozřejmě tam bylijejich kluci Fred, Dave s Johnem, Derekem a Jamesem. Justin mi pustil ruku a zaťal pěsti. Šel k nim.
,,Justine! Stůj!" zařvala jsem na něj a běžela směrem k němu. Už u nich stál. Konečně jsem tam doběhla.
,,Říkal jsi jí něco?" řekl Justin Johnovy.
,,N-ne" zakoktal a nad tím jsem se zasmála. Měl z Justina strach, myslím, že si a i ucvrnkl do spodků.
,,Příště, než něco vy malý spratci řeknete, tak buďte laskavý a řekněte mi to do očí" odplivl si.
Podívala jsem se na Lucy a Jade, který se drželi u svých kluků.
,,Pojď Justine, to nemá cenu" zakroutila jsem hlavou a vzala ho zaruku. Došli jsme konečně do auta. Justin se posadil a zaťal čelist. Zhluboka dýchal a koukal se před sebe.
,,Justine prosím tě klid, nic se nestalo" chtěla jsem ho chytit za ruku, no on s ní ale ucukl.
,,Proč s tebou mluví jako s courou? Takhle je nenechám, aby o tobě mluvili" zakroutil hlavou.
Pak se na mně podíval s utrápeným pohledem. Takhle jsem ho ještě zaty 3 dny spolu strávený neviděla. A upřímně? Bylo mi ho líto, a to docela dost líto. Už jsem zvyklá na to, že kluci na mně volají ty děvko, krávo a podobně, a tak si to už neberu k srdci. Vím, že to myslí ze srandy. Ale Justin si to k srdci očividně vzal, což jsem po něm nechtěla. Nechtěla jsem ho vystavit něčemu jako je tohle. Spíše je divný, co si o mně teď bude myslet.
,,Kam pojedeme?" změnila jsem téma a přerušila trapný ticho.
,,Kam chceš" usmál se na mně Justin. A pak jsem si vzpomněla na ten plán. Kousla jsem se do rtu.
ČTEŠ
Důvěra /DOKONČENO + opravuje se kompletně
Fanfiction,,Pamatuješ, jak jsme takhle tancovali chvíli poprvé, co jsme se viděli? Na tom plese?" Justin mi zašeptal do ucha. Proč mi to připadá jako by mě opouštěl? ,,Ano" přikývla jsem a pohladila ho zezadu na krku. „A nebo jak jsme se poprvé líbali" za...