6.

3.5K 155 5
                                    




Poslední týden školy jsem spíš strávila s kamarády ze třídy, učením na přijímačky a nebo tréninkem. Justina jsem už 4 dny neviděla. Občas mi zavolá, ale jinak pracuje. Sice nechápu proč, když jsou zachovaný více než celé San Diego dohromady, ale prostě pracuje.

Přijímačky na střední jsem měla za sebou a čekala na obálku, která mi má přijít během prázdnin.

Za týden mám své patnáctý narozeniny a teď přemýšlím, co si vezmu na poslední den školy. Zvolila jsem si černé, roztrhané rifle, šedivé tílko, kotníčkový šedivý Conversky a šedivou beanie. To všechno jsem si oblékla; byla jsem už namalovaná, raní routinu jsem měla za sebou a učesaná jsem byla taktéž.

Pokroutila jsem hlavou ze strany na stranu nad svou myšlenkou. Žádnou tašku jsem si do školy brát nemusela, a tak jsem hned odešla do kuchyně, kde jsem si snědla snídani a odešla do školy; dneska pěšky. Procházka čerstvým vzduchem mi spíš prospívá.

Kolem mně jsem si všímala zamilovaných párů, maminek s dětmi a nejlepších kamarádek, který byli stejně oblečený. Svět není tak špatný, když ho lépe poznáte, ale když jste ve špatné náladě, svět je pro vás jako koule, z který se nemůžete dostat, ale rádi byste. Občas jsem to tu nesnášela, nenáviděla jsem to tu.  Ale pak jsem si uvědomila kolik lidí tu mám, a co tu pro mně znamenají, a co znamenám já pro ně. Uvědomila jsem si co všechno mám a kolik lidí by pro moje místo zabíjelo.

Ale když jste v dobré náladě, svět kolem vás vám připadá jiný, lepší, což právě teď připomínal mně. A když jste zamilovaný, tak se tak připitoměle usmíváte na páry kolem vás. Pousmála jsem se nad svojí myšlenkou a vešla do školy, poté do mé třídy, kde jsem si sedla do poslední lavice vedle Lucy.

Mezitím, co učitelka mluvila nějaký nesmysly, tak já jsem se s Lucy a spolus Jade domlouvala o dnešním školním ,plesu'. Domluvili jsme se, že po škole půjdeme nakupovat a pak ke kadeřnici. Miluji holčičí dny.

Rozloučili jsme se se školou a jediný co nás čeká je dnešní ples a nákupy, který popravdě nemusím, i když móda a oblečení je můj koníček. Mohla bych pořád číst časopis Teen Vogue, Vogue a nebo Cosmopolitan.

Jako pokaždé jsme po škole stáli na parkovišti u motorek kluků a povídali si. Holky už měli partnery na dnešní ples. Všichni najednou ztichli a dívali se na mně, nebo spíš za mně a blbě se usmívali.

,,Co se děje? Mám někde něco?" Začala jsem se všude prohlížet. Všichni se začali smát. Nechápavě jsem se podívala za sebe, kde stál Justin.

,,J-j-ustine?"zakoktala jsem se, jak jsem byla překvapená, že stojí přede mnou a ani chvíli jsem neváhala a pověsila se mu kolem krku.

,,Říkal jsi, že pracuješ do osmi" odtáhla jsem se, abych se mu podívala do očí.

,,Prostějsem si vzal volno, abych tě viděl" pokrčil rameny a usmál se. Ach můj bože ten jeho úsměv mi chyběl.

Přilepila jsem se mu na rty, usmál se mi na nich. Pevně mně držel za boky a já jeho za tvář. Po asi jedné minutě jsem začala lapat po dechu, takže jsme se od sebe odtáhli. Opřeli jsme si o sebe svá čela. Jen tak jsme se koukali do očí jeden druhému.

,,Předpokládám, že už na dnešek něco máš" podíval se Justin za mně, kde se na něj holky tak blbě usmívali.

,,Ano, musím jít nakupovat šaty na dnešní rozlučku s naší třídou, budou tam i středoškoláci apod." pokroutila jsem hlavou, povzdychl si ,,můžeš s námi a budeš můj partner!" poslední slovo jsem vypískla, tak až se lekl. Konečně jsem někoho měla.

Důvěra /DOKONČENO + opravuje se kompletněKde žijí příběhy. Začni objevovat