17

2.4K 112 3
                                    

,,Lilyodemkni ty dveře a neštvi mně! Táta je v práci a ty potřebuješsnídat! Netrucuj" stála za dveřmi mamka a přemlouvala mně.

,,Tyjsi na mně taky naštvaná?" sklopila jsem hlavu.

,,Nea táta to přehnal, ale lhát se nemá a teď odemkni" zvedlajsem se a protočil panenkami. Jednají se mnou jako s osmiletýmdítětem. Pomalu jsem odemkla a otevřela.

,,Supera teď se pojď najíst" ukázala směrem na kuchyň.

,,Nemámhlad " zamumlala jsem.

,,Alespoňcukroví" pohladila mně po zádech a já se posadila na barovoužidličku. Byla jsem celá skleslá.

,,Nechcešsi o něčem promluvit?" sedla si mamka naproti mně.

,,Ne"zakroutila jsem hlavou a dál hypnotizovala kachličky.

,,Něcos Justinem? Dlouho jsem ho už neviděla a ani o něm nemluvíš"pohladila mně po vlasech, což mně donutilo se na ní kouknout.

,,Nechcio tom mluvit" usmála jsem se.

..Víš,že mi můžeš říct všechno" pohladila mi ruku.

,,Ano,ale nechci" vstala jsem ze židle.

,,Jdusi lehnout není mi dobře" mrkla jsem na ní.

,,Tátamá noční, takže jestli chceš, můžeš jít k Lucy"zařvala, tak abych jí slyšela do pokoje.

Neodpovědělajsem a hned šla do skříně. Vytáhla jsem si černý leginy, bílýtílko, hnědou koženou bundu a černý kozačky. Oblíkla jsem sito a sčesala si vlasy do vysokého culíku, následovala řasenka amohla jsem vyjít.

*

,,Ahoj"usmála jsem se na mamku Lucy.

"AhojLily, pojď dál je ve svým pokoji" nadzvedla koutky úst.

Přikývlajsem a vyšla schody nahoru. Zaklepala jsem.

,,Ano?"ozvalo se.

,,Ahoj"vykoukla jsem ze dveří.

,,Ahoj"usmála se na mně.

Zavřelajsem za sebou a sedla si na postel.

,,Jakse máš?" sedla si vedle mně do tureckého sedu.

,,Nějak,ty?" pomrvila jsem se na posteli a poslouchala, co řekne.

,,Super"usmála se.

Nastaloticho. Tak to tu ještě nebylo. Vždycky jsme si měli co říct,ale od prváku jsme si jako cizí.

,,Změnilajsi se" špitla. Chtěla jsem dělat, jako že jí neslyším,ale tohle mně píchlo u srdce. Nic jsem neřekla a nechala jí, aťpokračuje.

,,Odté doby, co máš toho svého tajemného Justina nemáš na mněčas" sklonila hlavu ,,na nikoho z nás" zhluboka senadechla.

,,Vždyťse koukni, jsme úplně ticho, vždycky jsme si měli o čem povídat"koukla se na mně. Úsměv jí zmizl z tváře stejně jakomně. Tohlenení pravda.


,,Copovídáš? S Justinem se nevidím, když mám školu. Vidím se sním jenom dvě hodiny denně, s tebou na trénincích volejbalu a veškole" koukla jsem se na ní vážným pohledem.

,,Joale pořád je to Justin tohle Justin tamto" zvýšila hlas ahodila rukama do vzduchu.

,,Božejsem poprvé zamilovaná! Co na tom nechápeš?!" zařvala jsem.Nic neřekla.

,,Jsikráva" špitla jsem.

,,Vypadni!!"zařvala na mně. Tak tohle mi propíchlo srdce úplně. Postavilajsem se.

Důvěra /DOKONČENO + opravuje se kompletněKde žijí příběhy. Začni objevovat