4

3.5K 149 6
                                    

Ráno jsem se probudil. Hmátl jsem rukou vedle sebe, abych si k sobě přiblížil Lily. Ať jsem rukou hmatal kdekoliv, nikde nebyla.Pomalu jsem otevřel oči. Několikrát jsem zamrkal, abych si zvyklna sluneční světlo, a pak si protřel oči klouby prstů. Zhluboka jsem vydýchl a podíval se po pokoji. Lily si nadávala šortky.

,,Dobré ráno" zašeptala, když se moje oči střetly s jejími, když jsem se posadil.

,,Dobré ráno, kam jdeš?" zamumlal jsem ještě z ospalosti.

,,No, musím domů. Už jsou dvě hodiny odpoledne" pokrčila rameny. Pokroutil jsem očima.

,,Odvezu tě" pomalu jsem se zvedal z postele, ale její slova mně zastavili.

,,Volala jsem Chloe, víš té ze střední, přijede pro mně s Lucy" usmála se na mně.

,,Aha"zase jsem se posadil na postel a to, co řekla jsem si dával dohromady v hlavě.

,,Takže jedeš s Chloe" přikývl jsem hlavou.

,,Ano, promiň" shrnula spodní ret, když se přede mně postavila. Kupodivu mně překvapilo, že po včerejšku byla docela v pohodě.

,,Ahoj" dala mi pusu a zmizla za dveřmi.

,,Miluju tě" zašeptal jsem. Stejně mě neslyšela.

Z pohledu Lily

Čekala jsem na Chloe s její kámoškou Emily a na Lucy. Vzpomněla jsem si na včerejší večer, vlastně dnešní ráno. Jak jsem zvracela. Jak jsem se před ním ztrapnila. A nebo ty polibky. To jak jsem se s ním poprvé líbala.

Uviděla jsem v dálce červený BMW. Hned jsem věděla, že je to Chloe a spol. Vážně jsem se na ní netěšila. Neměla jsem ji ráda. Ale když by nás neměla na střední ráda, tak by nám udělala ze života peklo a to my s Lucy a Jade nechtěli.

Proč se tak bojíme Chloe? Protože ona je největší hvězda na střední, kam já půjdu. Když se s ní budu více bavit, tak z nás taky budou hvězdy, jinak budeme ty, co oni ponižují.

BMW zastavilo přímo u mně; přesně jak jsem očekávala. Emily seděla na sedadle spolujezdce a Lucy se usmívala na mně ze zadního sedadla.

,,Ahoj" usmála jsem se a vlezla si k Lucy.

,,Ahoj Lily" řekli nastejno. Když se Chloe rozjela tak nastalo trapný ticho, který ale přerušila.

,,Takže Bieber?" usmála se na mně do zadního zrcátka.

,,Jak znáš jeho jméno?" nechápavě jsem nadzvedla obočí.

,,Haló, vím tady o všech, v tomhle městečku, plus je docela známý kvůli Alexandře a jeho tatíkovi" zasmála se.

,,Je sexy?"
,,Jak líbá?"
,,A dělali jste to?" každá mi kladla otázku.

,,Líbá bezvadně" kousla jsem se do rtu. Všechny na mně vykulili oči, a tak jsem dál pokračovala.

,,Je úplně božsky sexy" rozpačitě jsem odpovídala a nevěděla jsem, jestli jim říct pravdu a nebo lež ,a ne nedělali jsme to" zakroutila jsem hlavou, a následně jí sklopila, protože jejich pohledy na mně, mně přiváděli do rozpaků.

Hrála jsem si s lemem mého trička.

,,Tak to jsi tu jediná panna, pokud nepočítám Jade" řekla Chloe. Podívala jsem se na ní jako na oběť s nadzvednutým obočím, a pak se koukla na Lucy. Jo, že to Emily a Chloe dělali, to je mi jasný, ale Lucy?

,,Lucy?" nevěřícně jsem na ní koukala. Začala se červenat a sklopila hlavu.

,,Kdy?" šťouchla jsem do ní loktem.

"No-no jak si se neozývala a byla u Justina, tak jsem s Fredem byla na večírku u Chloe doma. No a vyspali jsme se spolu" pokrčila rameny a koukla se na mně.

,,Super" usmála jsem se a dělala, že jsem šťastná, i když jsem nebyla a Lucy očividně taky ne. Když se holky nekoukali a povídali si něco mezi sebou, tak jsem na Lucy hodila pohled jako co se děje? Naznačila mi, že mi to pak řekne. Přikývla jsem.

*

Vystoupili jsme s Lucy z auta a namířili si to ke mně domů.

,,Ahoj babi, Lucy bude u mně" usmála jsem se na ní a ona přikývla. Odešla jsem do svého pokojíčku; který se jako jediný ze všech pokojů nachází dole. Lehla jsem si na postel a následně vedle mně Lucy.

,,Tak povídej, co se stalo?" koukala jsem se na stěnu.

,,Nic se nestalo" cítila jsem, jak se usmívá. Ale lhala. Znám jíuž 13 let a vím, kdy lže, a kdy ne.

,,Lucy nelži mi, já to poznám" řekla jsem.

Povzdechla si ,,myslím-" oblízla si spodní ret ,,myslím, že jsem těhotná" řekla. Zvedla jsem se z postele.

,,Děláš si srandu?" podívala jsem se na ní.

,,Jak jsi mi na to mohla naletět?!" začala se hrozně smát ,,však člověk nemůže otěhotnět za den" nepřestávala se smát.

"Ty jsi blbá!" hodila jsem po ní polštář, který byl co nejblíže mně.

,,Teď ale vážně" sedla jsem si.

,,Ježíši prostě mně po včerejšku všechno bolí, poznáš to až to taky zajieš" mykla rameny.

,,Aha"zasmála jsem se.

*

Celý den jsem strávila s Lucy. Povídáním, koukáním se na filmy a mluvením o Justinovi. Když odešla tak jsem se jenom najedla, umylaa šla si lehnout.

Nemohla jsem usnout, pořád jsem myslela na ty jeho slova, že si myslí, že jsem krásná. Ten jeho úsměv a to když mu jiskří oči.

*

Na sobě jsem měla černé leginy, bílý tenisky, černý tílko adžínovou mikinu. Seděla jsem už v Justinovo autě; odváží mně do školy.

Bylo mezi námi trapný ticho. Občas jsme se jeden na druhého koukli, ale já pozorovala zase ty míhající se domy, stromy atd. za oknem.Hrozně mně to fascinovalo, ani nevím proč.

Ucítila jsem něčí ruku na mým stehnu, což mně donutilo se podívat. Justin se na mně usmíval. Úsměv jsem mu oplatila. Chci mu říct to, že nechci být už panna, být jediná panna z naší party je otravný.

,,Justine?"oblízla jsem si spodní ret a potom ho vtáhla do pusy.

,,Ano Lily?" věnoval mi úsměv a pak se zase podíval na cestu.

,,Chci přijít o panenství a chci to s tebou" řekla jsem rychle. Začal kašlat, zaskočilamu slina.

Začal se ihned smát ,,p-počkej tobě je 14 a už nechceš být panna a chceš to odemně?"podíval se na mně a pak zatočil doprava.

,,Ano" přikývla jsem a hrála si s lemem džinový mikiny.

,,Zlato, je ti 14 a máš pořád to nejvzácnější, co holka má" řekla zasmál se. Stiskl mi pevně ruku.

,,Já vím, ale Chloe, Emily a dokonce a i Lucy o to přišli" řekla jsem a házela ruce všude kolem sebe.

,,Chloe a Emily jsou pouze laciné coury a protože o to přišli oni tak oto nemusíš ihned přijít i ty" řekl.

Povzdechla jsem si a přikývla. Justin zaparkoval na parkovišti. A podíval se na mně ,,až ti bude 15, nechci na nic pospíchat a ještě k tomu ne na tebe" usmál se.

,,Dobře, promiň byla to ptákovina vůbec to říkat" vlepila jsem mu pusu.

       

,,Ahoj" vylezla jsem z auta a šla pomalým krokem do budovy, kterou všichninazývají ,škola', ale já BLÁZINEC. Je poslední týden a pakprázdniny. Půjdu dělat zkoušky na střední a začnu svůjvysněný život....

Důvěra /DOKONČENO + opravuje se kompletněKde žijí příběhy. Začni objevovat