15

2.4K 115 5
                                    

Nesmímto jenom tak nechat. Nevím jak to udělat, jak si pomoct od tébolesti? Pak jsem si vzpomněla. Vběhla jsem do koupelny a hledalažiletku. Když už jsem jí konečně našla, tak jsem si jípřiložila k napnutému zápěstí. Jemně jsem přejela po zápěstía cítila teplou tekutinu, jak mi pomalu vytýká z rány a pomalustékala dolů po zápěstí. Ještě jednou, ale tentokrát silnějia hlouběji jsem přejela po té samé ráně. Tohle už bolelo více.Slzy mi stékali po tváři a krev po mém zápěstí do umyvadla.Tohle jsem udělala ještě třikrát, ale pokaždé na jinémmístě. Jeto jakoby mi všechna bolest odplavala...

*

Dalšíden stupidní školy. Nechci tam jít. Vzala jsem si ze skříněšedý rifle, bílý tílko a černou mikinu, tak abych zakryla rány,který mně masivně bolely. Oblékla jsem si to všechno na sebespolečně s černými Vans. Udělala jsem si raní hygienu, vyčesalavlasy do culíku, a nařasila si řasy řasenkou. Byla jsem hotová,akorát jsem si házela poslední věci do školní tašky, když vtom někdo zaklepal.

,,Ano?"otočila jsem se na dveře do kterých vešel Mike.

..Ahojkrásko " objal mně zezadu.

,,Ahoj"usmála jsem se a otočila se, abych ho políbila. Jeho rty se dotklimých.

,,Sladkáto pusa po ránu" usmál se.

,,Copak,že jsi tu?" smrštila jsem obočí a čekala na odpověď.

,,Mysleljsem, že spolu půjdeme jen tak do školy" pokrčil rameny,,vadí ti to?" úsměv mu zmizel ze rtů.

,,Vůbecne jsem až moc ráda" zazubila jsem se a vlepila mu pusu, kdyžv tom mi sjel po ruce dolů a mikina mně poškrábala po ranách.Nic jsem nedělala a zadržovala slzy v očích.

,,Půjdeme?"vzala jsem tašku, přikývl a ruka v ruce jsme vyšli z baráku.

*

,,Hmmtakže Mike" kousla se do rtu Jade. Jenom jsem mlčky přikývla.Emily, Lucy a Chloe dneska nejsou ve škole, takže jsem tu jenom jáa Jade.

,,Lily?Pojď sem" usmíval se na mně Mike. Šla jsem pomalým krokem kněmu a posadila jsem si mu na klín.

,,Dneskav šest u tebe, když jsi sama doma? A když je ta sobota?"pošeptal mi do ucha, proběhla mnou husí kůže.

,,Mhm"přikývlajsem a vlepila mu pusu.

*

Došlajsem domů. Co se bude dneska dít, když tu budu sama s Mikem? Mámnebo nemám strach? Sama nevím co chci, co cítím.Miluji ho, nemiluji? Nikdo nebyl doma, odjeli k babičce. Přišlajsem do pokoje uviděla papírek na posteli. Vzala jsem si ho dorukou 'dnes v 17:00 před tvým barákem -Justin' on bylu mně doma? A co ode mně chce? Rozpustila jsem si vlasy a hodilapapírek nazpátek na postel. Mám strach. Znamenáto, že se vloupal ke mně do baráku? Kdyby tohle zjistil táta, takby ho asi zabil.

*

Stepujipřed barákem jak nějaký kretén. Konečně jsem uviděla bílýLamborghini Veneno. Zastavil a já nastoupila.

Zpohledu Justina

,,Ahoj"zašeptala.

,,Ahoj"usmál jsem se. V ulicích už je téměř tma. Vyrazil jsem conejvětší rychlostí. Nastalo trapný ticho. Proč jsemchtěl s ní mluvit? Možná jsem chtěl jenom slyšet jej hlas,vidět ji, cítit její vůni dámského Calvina Kleina.

,,Nemůžešmilovat patnácti letou holku" zašeptala, nevěděl jsem co nato říct ,,viď?" podívala se na mně.

,,Kdořekl, že nemůžu?" upravil jsem si zpětný zrcátko.

Důvěra /DOKONČENO + opravuje se kompletněKde žijí příběhy. Začni objevovat