,,Vstávej!Vstávej Lily!" budil mě hlas Lucy.
,,Nechmně spát!" dala jsem si polštář na obličej. No měla jsemale vstát, protože jsem pocítila něco studeného a mokrého na mékůži. Rychle jsem vyletěla z postele.
,,Achmůj bože" zamumlala jsem a podívala se na mé mokré pyžamo.
,,Lucy!" zakřičela jsem.
,,Promiň,ale jdeme na pláž" pokrčila rameny.
Vidíš to?!" držela jsem před sebou křečovitě ruce.
Co?To že máš ruce před sebou?" nadzvedla obočí a zasmála se.
,,Neškrtím tě!" běžela jsem za ní. Chtěla jsem jí zabít, žepřerušila moje sny, že mně vzbudila v půl deváté a že mněpoblila zrovna studenou vodou.
,,Nechmně!" běhala po horním patře a smála se. Samozřejmě žejsem se smála taky. Přišlo mi to vtipné, ale zároveň jsem bylanaštvaná.
,,Takjo už nemůžu" zastavila jsem se, předklonila se a zhlubokadýchala, nemohla jsem popadnout dech, protože jsem se u toho smálajak pominutá.
,,Jdusi vzít věci do skříně" ukázala jsem směrem k pokoji.Lucy přikývla a nepřestávala se smát.
Moječerný bikiny a bílý šortky, žabky. Všechno jsem si oblíkla.Vlasy jsem si vyčesala do drdolu a udělala, raní hygienu. Nařasilajsem si řasy vodě odolnou řasenkou a odešla dolů, kde mě čekalaLucy s taškou.
,,Cosnídaně?" nadzvedla jsem obočí.
,,Ažna pláži" pokrčila rameny ,,udělala jsem svačinu".Povzdychlajsem si, měla jsem celkem hlad. Vyšli jsme z baráku a šli napláž, kterou jsme měli asi 100 metrů od babičky baráku.
Našlijsme si místa přímo u moře. Daly jsme si osušky na písek alehli si. Akorát mi pípl mobil.
Justin ukazovalomi na mém mobilu. Klikla jsem na zprávu
Justin: Ahojkde jsi?
Odpověď: Jsem na pláž MoonlightState Beach najdi si mně.
Justin: to nebude těžké;)
Odpověď: Když myslíš ;)
Tohle dopisovánímně bavilo, miluji ho. Lehla jsem si na osušku a opalovala se.Pocítilajsem něco měkkého a trošku mokrého na mém krku.
Otevřelajsem oči, sluníčko mi do nich ihned udřelo. No za chvílisluníčko zastínila nějaká osoba, která se nade mnou skláněla.Justin. Usmála jsem se.,,Ahojkrásko" řekl a políbil mně na rty.
,,Ahoj"políbila jsem ho já". Co takhle jít si zaplavat? "nadzvedl obočí. Zakroutila jsem hlavou. Pokrčil rameny a o chvílipozději jsem pocítila jeho ruku pod nohama a tu druhou na zádech.
,,Pusťmně!" bouchla jsem ho jemně do hrudi.
,,Ok"pokrčil rameny a pustil mně, ale do vody. Hned jak jsem se vynořilatak jsem mu vlepila menší facku. Usmál se.
,,Pročse směješ?" nadzvedla jsem obočí. Neodpověděl a přilepilse mi na rty. Obmotal si nohy okolo jeho pasu, ruce kolem krku avychutnávala jsem si tu chuť jeho rtů. Odlepil se od nich. Smutnějsem se na něj podívala.
,,Milujitě, jsi to nejcennější co mi bůh mohl dát" zašeptal mi doucha. Tohle mně zahřálo u srdce. To bylo poprvé, co to od nějslyším, poprvé když vím, že to myslí vážně. Vím, že mi tořekl už hodně krát, ale tentokrát to šlo poznat i v jeho očích,že nelhal, že říkal pravdu. A ten Výraz v jeho obličeji, tyvrásky, který měl na čele pokaždé, co se usmíval a ty ďolíčky,které měl u koutků rtů.
ČTEŠ
Důvěra /DOKONČENO + opravuje se kompletně
Fanfiction,,Pamatuješ, jak jsme takhle tancovali chvíli poprvé, co jsme se viděli? Na tom plese?" Justin mi zašeptal do ucha. Proč mi to připadá jako by mě opouštěl? ,,Ano" přikývla jsem a pohladila ho zezadu na krku. „A nebo jak jsme se poprvé líbali" za...