Myslelajsem, že když se dneska probudím, všechno bude jiný. Že všechnoto co se v posledních dnech událo, byl jenom hnusný sen, zekterého se proberu.
Alebohužel jsem se mýlila se. Toto nebyl ten 'hnusný sen', alerealita. Blbá realita.
Povzdechlajsem si a vstala z postele.
Vesvých bačkůrkách s králíčkem jsem "odcupitala" keskříni.
Venkupofukoval jemný vítr, ale jinak tam bylo celkem pěkně.
Skouslajsem si ret a prohrabovala se ve věcech.
Rozhodlajsem se pro úzký khaki džíny, bílý tílko a přes to si dalačernou koženou bundu. Dlouho jsem vybírala boty, dokud mi nějakénepadli do očí. Černý Vans nebyli špatný a tak jsem si jeobula.
Umytáa namalovaná jsem seběhla schody dolů.
*
,,Budetam něco okolo 50 lidí" pokrčila Chloe rameny a dala si dopusy svůj ledový salát.
,,Super,nemůžu se dočkat" Jade prohlásila.
,,Hejholky já asi nebudu moct" můj hlas sklesl.
,,Proč?"Chloe nadzvedla obočí.
,,Rodiče"shlédla jsem a odpila si z Coca-Coly.
,,Řeknu,že jdeš ke mně spát" mrkla na mně Claire. Pokroutila jsemočima a přikývla. Nechtěla jsem jít na tu party, ale myslím, žeje to výborná možnost, jak zase uvidět Justina.
Užjsem to s holkama probírala a oni jenom souhlasily.
Vědí,jak ho miluji a co pro mě znamená.
*
Posouhlasu rodičů, jestli můžu spát u Jade jsem byla šťastná,myslím, že až moc šťastná. Nevěděla jsem, že mi to dovolí.
,,Tyšaty ti sluší" otevřela Emily pusu dokořán.
Právějsem u ní doma a převlékáme se do šatů na party.
Chtělajsem nějaký normální oblečení, ale Chloe mi poslala šaty,který jsou na mně jak ušitý.
Jsouobyčejný, ale pěkný bílý s ramínky. Sice jsou krátký těsněpod zadek a upnuté, ale toto se bude Justinovi líbit.
Ato mi připomíná, že jsem mu nezavolala.
,,Jade?Můžu přes tvůj mobil zavolat Justinovi?" nadzvedla jsemobočí. Přikývla a hodila mi ho do rukou.
,,00978466"vyťukala jsem na klávesnici a zmáčkla tlačítko 'volat'.
Vuchu se mi rozeznělo vyzvánění.
Hlavněaby to zvedl.
,,Prosím?"uslyšela jsem jeho melodický hlas.
,,Justine?"
,,Lily?"oddechla jsem si, když se mi potvrdilo, že je to on.
,,Mášdneska čas? "
,,Láskovíš, že pro tebe si najdu čas vždy a navíc utíkám předpoldy, takže ano čas mám. Proč? A od koho voláš?"
Skouslajsem si ret ,,příliš mnoho otázek Justine," usmála jsem se,,volám od Jade a víš, kde bydlí Chloe?"
,,Myslíšta Chloe od vás ze školy?"
,,Takne asi" pokroutila jsem panenkami.
,,Vím,proč?"
,,Dneskavečer má party v osm, což je za hodinku, a tak mě napadlo, jestliby si nechtěl přijet" pohrála jsem si se slovy na jazyku,vím, co to s ním dělá.
ČTEŠ
Důvěra /DOKONČENO + opravuje se kompletně
Fanfiction,,Pamatuješ, jak jsme takhle tancovali chvíli poprvé, co jsme se viděli? Na tom plese?" Justin mi zašeptal do ucha. Proč mi to připadá jako by mě opouštěl? ,,Ano" přikývla jsem a pohladila ho zezadu na krku. „A nebo jak jsme se poprvé líbali" za...