12

2.7K 135 3
                                    

Vzbudilajsem se na nepříjemný vibrování mého mobilu. Pomalu jsemotevřela oči a podívala se na Justina, který v pohodě chrápalna druhé straně postele. Usmála jsem se nad jeho šťastnýmobličejem. Proběhla mnou vzpomínka z večera.

Vstalajsem z postele tak abych neprobudila Justina a vzala si mobil doruky.

,,Mamka"zašeptala jsem si sama pro sebe.

,,Nechmně mami" zamumlal Justin a já svůj pohled upřela na něj.Odvalil se na druhou stranu a já pokroutila očima. Přijmula jsemhovor a zavřela se v koupelně.

,,Ahojmami" skousla jsem si ret.

,,Ahojzlatíčko v kolik přijdeš domů?" byla v pořádku, spadl mikámen ze srdce. Myslela sem, že Justin lhal, když i řekl, že tořekl mým rodičům, takže proto mi mamka volala. Ale zaplať pánBůh, že mi říkal pravdu.

,,Jánevím asi po snídani" prohrábla jsem si vlasy a koukla se nasebe do zrcadla.

,,Dobřea kdo tě odveze?" vyzpovídává jako vždy.

,,Justin"zamumlala jsem.

,,Dobře,ahoj"

,,Ahoj"položila jsem hovor a dala mobil na vanu. Shodila jsem ze sebeJustinovo košili a kalhotky. Vlasy jsem si svázala do drdolu avlezla si do sprchy. Opláchla jsem se vodou a nanesla na sebeJustinův sprchový gel, který jsem si rozetřela po celým svýmtěle a následně důkladně smyla. Vylezla jsem ze sprchy aobmotala si ručník kolem sebe. Utřela jsem se a oblíkla si nasebe košili a čisté kalhotky. Vkradla jsem se potichu do pokoje,Justin ještě pořád spal. Vzala jsem si věci a vytáhla kartáčekna zuby i s kartáčem na vlasy. Zase jsem zalezla do koupelny audělala si ranní hygienu.

Vzalajsem si na sebe šortky a nechala si na sobě Justinovo košili.Vyšla jsem ven a Justin na mně koukal ještě v polospánku.Pousmál se a já taky. Přišla jsem k němu a políbila ho.

,,Dobréráno" usmála jsem se a vlepila mu ještě jeden polibek.

,,Dobré"pohladil mně po vlasech a daroval mi jeden z jeho úžasnýchúsměvu.

,,Jduse umýt" vlepil mi pusu a zmizel za dveřmi. Povzdychla jsem sia vytáhla si mobil, zkontrolovala jsem si smsky a hovor; všechnook. Nikdo mi nepsal, ani Lucy. Což mně překvapovalo, že se po mněneshání, ale asi ví, že jsem s Justinem. Najednou se otevřelidveře a v nich se objevila malá holčička s medvídkem v ruce.

,,Jazzy"usmála jsem se. Neznala jsem ji, ale podle všeho jsem uznala, žeje to ona. Jaké jiné malé dítě by se mohlo objevit v Justinovopokoji? Hned jak mně uviděla tak se rozletěla a sedla si mi naklín.

,,AhojLily budeš si se mnou hrát? Prosím" šišlala. Vůbec mněneznala, ale nejspíš věděla, kdo jsem. Vyprávěl ji o mněJustin?

,,Jedupo snídani pryč" cvrnkla jsem jí do nosu. Ohnula spodní ret.

,,Aleslibuji, že příště budu, ano?" mrkla jsem na ní a onapřikývla, no potom se objevil ve dveřích z koupelny Justin a onase rozlítla za nim. Měl na sobě černý džíny a bílý dlouhýtričko.

,,Musímhned po snídani domu" pokroutila jsem očima.

,,Proč?"chytl mně za boky a odhrnul mi vlasy na bok. Přisál se mi rty nakrk, zase jsem byla nervózní. Srdce mi tlouklo o sto šest.

,,Justine"vzdychla jsem, když jsem pocítila jeho jazyk na mým krku.

,,Jazmynmy za chvíli přijdeme" řekl Justin a ona přikývla a utekla.Justin si mně k sobě otočil a já si obmotala ruce okolo jehokrku.

Důvěra /DOKONČENO + opravuje se kompletněKde žijí příběhy. Začni objevovat