Justin. Naprostojsem se ho snažila ignorovat. Nechci se podívat do jeho úžasnýchhnědých očí. Slyšela jsem, jak si povzdychl a pak se vzdalujícíkroky.
,,Kdoto byl?" podíval se na mně Mike ustaraně.
,,Neřešto prosím, můžeme už jít?" usmála jsem se a oblékla sisvetr, podívala jsem se na něj a on přikývl.
,,Doprovodímtě domů" doběhl za mnou Mike.
,,Tojsem ráda" usmála jsem se. Jen tak jsme se procházeli, mezinámi bylo příšerný ticho. Ani jeden z nás svou jsme nevědělico říct. Při tomhle klukovi jsem se hrozně bála, ne toho, že miublíží nebo mně neochrání, ale bála jsem se něco říct. PřiJustinovi takové chvíle taky občas byli, ale pak on něco řekl anaše konverzace začala. Je možný, že je to protože se s Mikemještě neznáme no každopádně mně k němu něco přitahuje.
,,Notak děláš nějaký sport?" zeptal se mně Mike.
,,HrajiVoleyball za naší školu, co ty?" věnovala jsem mu jedenpohled, poté se naše oči střetli a já svůj pohled opět upřelana zem.
,,Fotbalza naší školu, akorát mně vybrali" cítila jsem, jak seusmívá. No konečně jsme došli k nám domů.
,,Takto je dobře, že tě vybrali" usmála jsem se na něj.
,,Notady bydlím" ukázala jsem na dům. Otočila jsem se nazpátek,a naše oči se střetli. Až teď jsem si všimla, že jsou místyzelené a místy modrý. Podívala jsem se na jeho rty, který sioblízl. Jednu ruku mi položil na líce a tu druhou na pas za kterýsi mně k sobě přitáhl, neprotestovala jsem. Podíval se mi opětdo očí a já do těch jeho, potom na rty.
Pomaluse mi na ně přitiskl. Začala jsem ihned spolupracovat. Jeho rtybyli správně navlhčené a mokré, chutnali sladce. Cítila jsemmotýlky v břichu, který mi vyvolávali husí kůži po celým mémtěle. Tohle nebylo jako s Justinem, s ním to bylo intimnější alepší. S Mikem to prostě nebylo ono. Ruku mi položil z tváře napas a oběma rukama si mně držel co nejblíže u sebe. Oběma námdocházel dech a tak jsme se od sebe odlepili. Skousla jsem si spodníret a cítila tu chuť jeho rtů.
,,Takzítra" usmála se a mávl na mně.
,,Zítra"usmála jsem se a vlepila mu ještě jednu pusu. Odemkla jsem baráka vešla dovnitř.
,,Kdobyl ten kluk?" vyšel z poza rohu můj bratr, který přijel natýden z koleje.
,,Nikdo"usmála jsem se.
,,Ahatakže ty se s nikým líbáš?" zasmál se.
,,Dejmi pokoj!" zasmála jsem se a strčila ho do hrudi.
,,Jdusi lehnout. Rodiče mají noční?" ještě jsem mu u dveřímého pokoje věnovala pohled.
,,Joa ségra už spí" mrkl na mně.
,,Okdobrou" zamumlala jsem a vlezla do svého pokoje.
,,Dobrou".
Osprchovalajsem se. Svázala si vlasy do drdolu a vyčistila si zuby. Obléklajsem si spodní prádlo a vytahané triko o tři čísla větší nežmoje, po bráchovi. Ráda jsem nosila jeho trička, které užnenosil. Vešla jsem do pokoje a lehla si na postel. Rozsvítila jsemsi malou lampičku a koukala se do stropu. Pořád jsem si přehrávalatu chvíli, jak jsem se s Mikem líbala. Nebylo to jako s Justinem,tohle bylo jiný. Vyrušilo mně zaklepání na mé francouzkédveře, které vedli do zahrady. Cukla jsem sebou a přemístila tampohled. Stál tam Justin, vypadal unaveně a strhaně.
,,Justine?"zašeptala jsem si sama pro sebe a přiběhla tam. Pro jistotu jsemzamkla dveře do mého pokoje a až pak mu otevřela.
,,Cotady sakra děláš?" řvala jsem tak potichu, aby to nešlonahoru do bráchy pokoje slyšet, jelikož jeho pokoj je přímo nadtím mým.
,,Jáse ti hrozně omlouvám" sklonil pohled.
,,Trochupozdě, nemyslíš? Už jednou jsem ti to odpustila a to s tou samouosobou" zavřela jsem za ním dveře a sedla si na postel.
,,Jáprosím jenom nech mně to vysvětlit" pohladil mně po mémnahém stehně, když se posadil vedle mně.
,,Snažse mně nedotýkat, prosím" dala jsem jeho ruku z mého stehnapryč. Pouze zavrčel a uhnul pohledem.
,,Onabyla Alex se mnou těhotná, já nechtěl, aby si věděla, že jsemjí donutil k potratu, ale ona ti to chtěla říct, řekla mi, žekdyž se s ní vyspím, takže ti to neřekne. Nevěděl jsem codělat. Já jsem s ní nechtěl spát, kdybych chtěl tak to užudělám dávno. No nakonec jsem se s ní stejně vyspal, pochop tojá nechtěl, aby ses mně potom bála. Nebo, aby jsi mně poslala doháje. Já tě miluji Lily" stékala mu slza za slzou po jehotváři.
,Tysi myslíš, že bych se kvůli tomuhle na tebe zlobila?"nadzvedla jsem obočí.
,,Jo"přikývl a vstal.
,,Aleteď je to stejně všechno jedno, koukám, že ten kluk asi hodnědobře líbá" zasmál se.
,,Tenkluk má jméno, jmenuje se Mike a promiň, ale mám právo býtšťastná! Alespoň nemusím dělat naivní krávu!" zařvalajsem trochu tišeji.
,,Tysi myslíš, že jsem tě nemiloval? Že tě nemiluji?!" zasmálse a dal pěstí do zdi.
,,Myslím,že ne a vím, že jo" přikývla jsem.
,,Víšco bude lepší, když každý půjdeme svojí cestou" otevřelajsem se slzami v očích dveře.
,,Mášpravdu" přikývl se zaťatými pěstmi a odešel. Zavřela jsemdveře a náhle po nich sjela dolů. Brečela jsem. Právě jsem muřekla, že si každý půjdeme svojí cestou. Už ho nikdy neuvidím,nikdy se ho nebudu moct dotknout. Co vůbec chci? Já nevím, cochci. Je mi jasný, že chci jeho. Jenom on ví všechno, onmně zná více než moje rodiče, kamarádi. Ví co mám ráda, conesnáším, co potřebuji.. Proč jsem to udělala? Proč jsem mutohle řekla?
Vrazilajsem pěstí do zdi a nadále brečela. Jsem blbá, blbějšíhočlověka, než jsem já neznám. Pane Bože, vidíš to? Proč mialespoň jednou nepomůžeš? V životě jsem po tobě nic nechtěla,tak alespoň jednou prosím.
Schovalajsem si obličej do dlaní a nadále brečela a doufala, že mně můjbratr neuslyší, ale potřebovala jsem ten vztek a ten smutek zesebe už dostat.
ČTEŠ
Důvěra /DOKONČENO + opravuje se kompletně
Fanfiction,,Pamatuješ, jak jsme takhle tancovali chvíli poprvé, co jsme se viděli? Na tom plese?" Justin mi zašeptal do ucha. Proč mi to připadá jako by mě opouštěl? ,,Ano" přikývla jsem a pohladila ho zezadu na krku. „A nebo jak jsme se poprvé líbali" za...