18

2.1K 118 4
                                    

Zpohledu Lily



Probudilajsem se na pronikavou, štípavou bolest na mé ruce. Otevřela jsemoči. Uviděla Pattie která se nade mnou skláněla a něco midělala s rukou. Co jsem udělala a proč jsem tu?

,,Pattie?"zašeptala jsem. Když zbystřila, že jsem vzhůru tak mněpohladila po líci. Měla jsem tu možnost se podívat na mojí ruku.Uviděla jsem červený, otevřený rány na mojí ruce. Podřezalajsem se.

,,Cose stalo?" nevěřícně jsem se na ni podívala.

,,Nojá-" koukla se na Justina, který vešel do místnosti ,,nechámvás o samotě" mrkla na mně, přikývla jsem a pomalu sisedla.

Justinsi sedl vedle mně. Měl slzy v očích, kruhy pod očima a byl celýzničený.

,,Cosi pamatuješ ze včerejška?" prohrábl si vlasy a oblízl sirty.

,,Bylajsem u Lucy a ta mi nadávala kvůli tobě, pak jsem odešla domů ahrozně jsem brečela, to je všechno" mykla jsem rameny apřejela si prstem po mých ranách na rukách. Trochu jsemzaskřípala zuby. Povzdychl si.

,,Cose stalo?" zakroutila jsem hlavou, mám naprostý okno.

,,Přišeljsem k tobě domů, zvonil jsem, ale nikdo neotevíral, zkusil jsemto terasovýma dveřmi a viděl tě, jak se řežeš u umyvadla"oblízl si rty a slza se vykutálela z jeho božích očí

,,Vběhljsem dovnitř. Chtěl jsem ti tu žiletku vytrhnou z ruky, ale ty jsimně začala mlátit do hrudě a řvát na mně" otevřela jsempusu dokořán.

,,Jájsem se chtěla zabít?" jenom přikývl.

,,Nevím,co bych bez tebe dělal „slza za slzou mu stýkali po tvářích.Měla jsem co dělat, aby mně taky nezačali. Opřela jsem si hlavuo jeho rameno. Objal mně okolo pasu a políbil na rty.

Otýden později

Silvestr.Jak super. Sama doma. Mamka s tátou odjeli na chatu a já s niminemohla. S Lucy jsem už dlouho nepromluvila, Jade je pryč a Chloe sEmily budou na nějaký velký party. Justin jsem už 6 dníneviděla, neozval se mi, nenapsal mi. Řekl mi, že potřebujeprostor, naprosto ho chápu. Povzdechla jsem si. Je mi zase do breku.Přepínám programy. Všude Vánoční pohádky. Kdo je na tohlezvědavý?! Vypnula jsem televizi a hodila ovladač vedle sebe.Přitáhla jsem si k sobě nohy a ticho pohltilo celý dům. Bylo toznervózňující. Pokroutila jsem hlavou. Chci ho vidět. Povzdechlajsem si, už zase. Chci dokonce vidět a i Lucy. Chybí mi. Ublížilami, ale chybí mi ani neví jak. Musím si provětrat hlavu. Zvedlajsem se z gauče a v pokojíčku si oblíkla černý leginy, šedýtílko na to hnědou koženou bundu, kterou jsem si zapnula, černoušálu a hnědý válenky. Udělala jsem si culík. Zamkla barák avyšla z baráku. Venku bylo plno sněhu, což je v Santa Marianeobvyklí. Sněhový vločky dopadali na moji odhalenou kůži amoje tváře nabírali díky zimě růžový odstín barvy. Milujitohle roční období. Jenom tak se procházet a přemýšlet o všem.Moje nohy se brodí ve sněhu, kde to sousedi neodházeli a moje tělose postupně uvolňuje od všech myšlenek.

Dáljsem se procházela. Nikde ani stopa po člověku. Všichni jsouzalezlí doma, proč? Pokroutila jsem panenkami. Najednou jsem doněkoho vrazila a spadla na zem. Oklepala jsem se.

,,Promiň"promluvil na mně klučičí a mně povědomý hlas. Zvedla jsemhlavu. Justin.

,,Justine?"nevěřícně jsem se na něj koukla. Stiskla jsem jeho ruku a on mněvytáhl nahoru.

,,Zrovnajsem šel k tobě" usmál se a strčil si ruce do kapes od jehokožený bundy.

,,Myslelajsem, že potřebuješ prostor" nadzvedla jsem obočí asledovala jeho reakci.

,,Potřebovaljsem a zjistil, že bez tebe nevydržím ani jeden den" zasmálse a já spolu s ním.

Chytlmně za ruku, propletla jsem si s nim prsty a vydali jsme se k nám.

*

,,Chcešhorkou čokoládu?" nadzvedla jsem obočí. Zakroutil hlavou astáhl si mně k sobě na klín. Usmála jsem se a přilepila se muna rty. Přitáhl si mně blíž k sobě a položil mně opatrně nagauč. Zasmála jsem se, když mně jeho studenou rukou přejel pomém nahém podbřišku.

,,Chcitebe" zašeptal mi do ucha.

,,Takna co čekáš?" kousla jsem ho do spodního rtu a popotáhlaho, nad čím zavzdychal. Zasmála jsem se. Vzal mně do náručejako princeznu a odnesl do pokoje. Položil mně opatrně na postel askláněl se nade mnou. Jenom se mi koukal do očí a při tom sepřipitoměle usmíval.

,,Coje?" zasmála jsem se.

"Jsihrozně moc krásná" řekl a zase se mi přilepil dravě narty. Od rtů sjel ke krku, který mi začal oblizovat a místykousat. Slastně jsem zavzdychala a sundala mu s jeho pomocí tričko.Mým očím se odhalilo jeho totálně vypracovaný tělo. Mojevzorničky se na 100% rozšířili stejně jako můj úsměv. Asi tonebylo fér, protože moje tílko se objevilo u Justinovo trička.

,,Nějakse ti zvětšili" oblízl si ret Justin.

,,Debile!"začala jsem se červenat a bouchla ho do hrudě. Zasmál se apokračoval ve své práci. Sundal mi opatrně leginy. Zase se mivrhl na krk, který zasypával milióny polibky a rukou mi pomalusjížděl do kalhotek. Trošku jsem skrčila nohy a připravila sena slast. Pomalu mi začal dráždit klitoris a přilepil se mi narty. Oblízl mi spodní ret a já mu dovolila vstup. Prohledal každoučást mých úst mezitím, co mně přiváděl do slasti. Najednoupřestal. Proč? Smrštila jsem obočí. Zasmál se a svlíkl mikalhotky. Sundal si kalhoty i s boxerkami. Mým očím se objeviljeho úd a já prostě nikdy nedokážu pochopit jak se do mněvejde. Zasmála jsem se v duchu. A ani si nevšimla, že si nasadilkondom. Pomalu mi sundal podprsenku. Po každé bradavce přejelkonečky prstů. Naklonil se nade mně a koukal se mi do očí stejnějako při mém poprvé.

Roztáhlmi trochu víc nohy a přejel svým údem po mém vchodu. Pomalu domně pronikl. Oba dva jsme zavzdychali.

Začalpřirážet a jazykem mi laskal jednu z bradavek. Kdo by kdy řekl,že můžu pocítit dvě slasti najednou? Pokroutila jsem hlavou.

,,Jsitak úžasná" řekl mezi vzdechy. Přirážel čím dál tímvíc, ale byl opatrný. Měl zavřený oči a kapičky potu mustýkali po čele.

,,Justine"zavzdychala jsem.

,,Lásko"přisál se mi tentokrát na rty. Jazyky jsem každý prohledal ústatoho druhého.

Kdyžuž jsem věděla, že budu tak jsem přirážela pánví proti jemu.

,,Justine"zavzdychala jsem. Ještě jednou přirazil a já pocítila teplo vmém lůně. Svalil se vedle mně a přikryl nás peřinou. Položilajsem si hlavu na jeho hruď a užívala si tenhle pocit, když mněhladil po vlasech...

Důvěra /DOKONČENO + opravuje se kompletněKde žijí příběhy. Začni objevovat