3. Část

3.7K 178 8
                                    

Justin se začal tiše smát. Ne nějak, že by dostal záchvat smíchu, nebo tak něco, ale prostě se usmíval. Sedl si do tureckého sedu a já se posadila vedle něj.

Cítila jsem se trapně. Takhle jsem se v životě nikdy necítila. Prohrábl si vlasy a popotáhl se za konečky. Oblíznul si rty a pak se podíval na mě.

,,Není to tak těžký" řekl. Objala jsem se v pasu a koukala na peřinu. Až teď jsem si všimla, že je fialová. Kousla jsem se zevnitř do tváře. Nastalo trapný ticho.

,,Lily podívej se na mě" řekl Justin avšak s ponížením jsem se na něj podívat nechtěla.

,,Lily" zašeptal. Pocítila jsem jeho ruce na mojí dlani. Donutil mě se podívat do jeho překrásných čokoládových očí.

,,Cítím se trapně" řekla jsem a zasmála se, poté si skousla spodní ret a podívala se dolů.

,,Nemáš proč, všechno je jednou poprvé" zasmál se. Všechny ty články o líbání na internetu jsou mi stejně k ničemu.

,,Nebudu tě do toho nutit" usmál se.

,,Ne, mě to nevadí já jenom nevím" snažila jsem se polknout, ale knedlík, který se mi udělal v krku mi to nedovolal ,,co mám dělat" dořekla jsem ztěžka větu. Podíval se na mě a zasmál se.

,,To není vtipný" kopla jsem do něho lehce nohou. Lehla jsem si na postel. Ruce jsem si dala na břicho a podívala se na Justina. Asi nad něčím přemýšlel. Koukla jsem se tedy do stropu. Najednou se prohnula postel a Justin byl zase nade mnou. Oblízl si rty a pomalu se přibližoval. Možná to nebude tak těžký, ale mám strach, co když něco pokazím? Jak jsem se zamyslela tak jsem si ani nevšimla, že je Justin už asi 2 cm od mých rtů. Koukl se mi naposledy do očí a pak přiložil svoje rty na ty moje.

Líbal mi můj spodní ret. Odvážila jsem se a zkoušela jsem to, co on dělal s mojí spodním rtem, tak já s jeho vrchním. Jednu ruku mi položil na tvář a tou druhou se přidržoval, aby na mně nebyl celou váhou.

Jeho rty byly vlhké, měkké a sladké. Ruce jsem si obmotala okolo jeho krku. Usmál se mi na rtech. Do dneška jsem nevěděla jak je líbání perfektní. Začala jsem celkem lapat po dechu a tak jsem se od Justina odlepila; i když nerada. Usmála jsem se na něj. Někomu by připadalo divný, že se líbáme na prvním ,,rande". Ale známe se už půl roku. Já jsem do něj zamilovaná už od začátku, co jsem si s ním začala psát.

,,Justine už to-?" otevřeli se dveře. Já spadla z postele a Justin rychle vstal. Ve dveřích stála mladá paní. Měla hnědý vlasy pod prsa, modrý oči a na sobě měla černej svetr a modrý džíny. Obyčejně oblečená, ale přitom luxusně.

,,Au" zamumlala jsem a Justin mi pomohl vstát.

,,Děkuji" usmála jsem se na něj.

,,Asi jsem vás vyrušila" řekla ta paní.

,,Ne to je dobrý paní" řekla jsem ,,ano" řekl Justin v tu dobu co jsem začala mluvit. Drkla jsem ho rukou do boku.

,,Promiňte, pokud jsem vás od něčeho vyrušila" řekla.

,,Mami tohle je Lily, Lily tohle je moje mamka" konečně nás představil.

,,Ahoj pro tebe Pattie, takže ty jsi ta úžasná holka o který nám Justin povídal?" podala mi ruku.

,,Ahoj Pattie, asi jo" usmála jsem se ,,snad povídal pouze v dobrém“.

,,Mami" Justin zavrčel a odvrátil od nás svůj pohled.

,,Justine jenom jsem ti chtěla říct, že odjíždíme a jestli už to máš hotový?" řekla.

,,Ano mami všechno je připravený" řekl.

Důvěra /DOKONČENO + opravuje se kompletněKde žijí příběhy. Začni objevovat