19

2.2K 110 2
                                    

O2 týdny později



Opětjsem vyzvracela všechen obsah mého žaludku.

Takhlenemůžu jít do školy. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a bylajsem celá zelená, motala se mi hlava a jen tak tak jsem stála nanohou. Umyla jsem si obličej a vyčistila si zuby. Kruhy pod mýmaočima nešli přehlídnout. Povzdechla jsem si a vytáhla korektorze šuplíku. Nanesla jsem si trochu pudru a nařasila si řasy.Kruhy pod očima nešli vidět a já vypadala aspoň trochu k světu.I když uvnitř mně sem chtěla umřít.

*

,,Hádejco" šťouchla do mně loktem Lucy. Ano zase se spolu bavíme,omluvila se mi a já jí odpustila.

,,Co?"falešně jsem se na ni usmála.

,,Mluvilajsem s mamkou o tom, jak pracuje na té umělecký škole v San Diegua žádný Justin Bieber tam nechodí" bože jsem v pasti ,,nebochodil před třemi roky odmaturoval" zastavila se a přísněse na mně podívala.

,,Božemusíš mi lhát?" trochu zvýšila hlas, ale nekřičela, abynestrhla pozornost ostatních.

,,Já-"nedokázala jsem nic říct, jsem v háji.

,,BožeLily! Je o šest let starší než ty!" zvyšovala hlas čímdál tím víc. Je mi špatně a tohle do toho?

,,Nechto být prosím" chtěla jsem odejít, ale zatáhla mně za rukua já musela zůstat. No zůstat jsem nemohla, protože se mi zaseudělalo blbě a já rychle utíkala na záchody. Lucy samozřejměutíkala za mnou.

Poté co jsem se opět vyzvracela tak jsem si sedla na lavičku nazáchodech.

,,Uniklomi něco?" nadzvedla obočí a sedla si ke mně.

,,Jemožný, že bych byla těhotná?" nadzvedla jsem obočí.

,,Božetohle mi neříkej" plácla se do čela Lucy, rodiče tězabijí.

,,Vážněmi hodně pomáháš!" zakřičela jsem na ní a vzala si taškudo ruky. Vyšla jsem před školu a vytáhla si mobil zkapsy. Justin. Zmáčklajsem na tlačítko 'volat'.

,,Anolásko?" slyšela jsem jeho milý hlas už po ránu, miluji ho.

,,Potřebuji,aby si pro mně prosím přijel ke škole a co nejrychleji"

,,Cose děje?" jeho vystrašený hlas mi zazněl v uších.

,,Vysvětlímpozději" řekla jsem a položila to.

Jestlijsem těhotná, jsem v háji.

*

Nastoupilajsem do auta. Nahnul se ke mně, aby mně políbil, ale já uhnula.

Povzdechlsi a sedl do normální polohy k řízení.

,,Cose děje?" pohladil mně po stehně, ale já jeho ruku dalapryč. Byla jsem tak otrávená.

,,Toti vysvětlím doma" zašeptala jsem tak aby to slyšel. Přikývla nastartoval.

*

Hodilajsem si tašku na postel a postavila se před zrcadlo. Justin si sedlna postel a pozorně mně pozoroval. Vyhrnula jsem si tílko apřejela si hřbety prstů po břiše.

,,Odmi čtvrtka zvracím, mám křeče do břicha a pořád se mi motáhlava" na chvíli jsem se odmlčela a otočila se na něj, stáles rukou na mém bříšku ,,Myslím, myslím, že jsem těhotná"'těhotná' jsem zašeptala.

,,Ne,ty nemůžeš být těhotná" zakroutil hlavou a popotáhl si zakonečky vlasů.

"Pročne?" nechápala jsem jeho otázku.

Důvěra /DOKONČENO + opravuje se kompletněKde žijí příběhy. Začni objevovat