7

3.1K 139 3
                                    

Otevřel mi dveře jako pravý Gentleman. Bože je tak sladký. Nasedla jsem si do auta, zavřel za mnou dveře a posadil se na sedadlo řidiče. Koukl se na mně a pak nastartoval. Ještě mi věnoval úsměv, a pak vyjel na cestu.

•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•

Vstupovali jsme do školní tělocvičny, Justin mně držel za bok a přitáhl k sobě. Všechny oči se upřeli na mně. Zmateně jsem se podívala na Justina, až nabrala červeň do tváří.

,,Proč tak na mně koukají?" zašeptala jsem mu do ucha.

,,Jsi krásná" zašeptal mi nazpátek. Drkla jsem ho loktem, a moje červeň na tvářích byla čím dál tím víc intenzivnější. Justin přede mně nastavil ruku, a vedl mně po schodech na taneční parket. Všichni tancovali a bavili se.

,,Lily"spatřila jsem dvě brunetky a jednu černovlásku. Lucy, Jade a Emily. Táhli mně za ruku.

,,Co se děje?" nechápavě jsem se na ně podívala a nadzvedla obočí; pomalu jsem opouštěla Justinovo ruku.

,,Pojď, musíme najít Brittany" řekla Emily.

,,Justine jdi za kluky" ukázala Jade na kluky a Justin přikývl.

,,Může mi konečně někdo vysvětlit, co se tu do pytle děje?!" trochu jsem zařvala, výhoda byla, že hudba byla nahlas. Postavila jsem se, založila si ruce na prsou a netrpělivě čekala na odpověď.

,,Viděla jsem Gabriela no kluka Brittany jak se cucá s nějakou holkou a pak šli na záchodky" řekla Jade. Aha tak to je tak důležitý? Vždyť Brittany se taky cucá a spí s každým druhým na téhle škole.

,,Pojď!" zatáhla mně Lucy za ruku a šli jsme jí najít.

,,Tamhle je!" ukázala jsem na blondýnku, která měla lokny a vlasy pod ramena. Na sobě měla stříbrný korzet a dlouhý růžový šaty, celá Britt.

,,Holky! Vypadáte úžasně" objala nás.

,,,Ty taky" řekli jsme nastejno.

,,Teď k věci" řekla Lucy a podívala se na všechny holky, kterýnpřikývli, kromě mně.

,,Hm?" nadzvedla obočí.

,,Gabriel se cucal s nějakou holkou a pak s ní šel na záchod" řekla Emily.

,,C-cože?"spustila ruce podél těla a otevřela pusu dokořán. Emily přikývla, já se rozhlížela kde je Justin.

,,Jste vtipný" zasmála se ,,Gabriel takový není."

,,To není sranda!" vykřikla Emily.

,,Kde je ten hajzl?" promluvila naštvaným hlasem a dívala se po něm všude možně.

,,Mhm tam" ukázala jsem na blonďatého kluka s rozcuchanýma vlasy. Britt kolem nás prošla a strčila při tom do každé z nás.

,,Ne Brittany!" zařvali jsme. Věděli jsme, co má v plánu nehodlalase otočit.

,,Ty kreténe co si myslíš, že jsi?!" začala do něj surově mlátit. Chytli jsme jí a chtěli jí od něj odnést pryč, ale ona do něj pořád mlátila.

,,Britt!"zašeptala jsem ,,to nemá cenu máš na lepší" sklopila jsem pohled. I když jsem věděla, že na lepší nemá, protože není nic jiného než obyčejná coura.

Odfrkla si, něco nesrozumitelného  zamumlala a dala mu facku. Otočila se do slova na podpatku a šla si pro drink. To mi dávalo prostor, abych šla za Justinem. No, ale když jsem se rozhlížela, tak nikde nebyl. Otočila jsem se a do někoho vrazila.

Důvěra /DOKONČENO + opravuje se kompletněKde žijí příběhy. Začni objevovat