HOOFDSTUK 28.
*Diana*
Ik sta op en steek mijn hand naar Liam uit. Hij kijkt me aan, maar begrijpt de hint niet. Ik pak zijn hand vast en trek hem omhoog.
"Kom!" Zeg ik lachend. Ik houd zijn hand stevig vast en kijk naar zijn gezicht, hij lijkt nog steeds verdrietig te zijn. Is dit hoe het voelt on diegene waarvan je houd verdrietig te zien? Een vreselijk gevoel bekruipt me. Ik probeer het van me af te schudden en loop door. De heuvel af, terug het bos in. Ik begin te rennen met Liam, nog steeds hand in hand, achter me aan, maar ik struikel over iets en val op de grond, Liam met me mee nemend. Ik begin te lachen omdat Liam met zijn gezicht in de modder is gevallen.
"He! Niet grappig!" Roept hij quasi boos. De modder loopt over zijn neus naar beneden. Ik lach nog harder als er een druppel van zijn kin druipt.
"Grappig ja?!" Vraagt hij met een grijns, ik knik lachend. Liam komt met zijn gezicht dichterbij. Ik kruip langzaam naar achter, proberend zijn vieze modder gezicht te ontwijken, maar hij is sneller en strijkt hij zijn modderige wang over mijn wang.
"Oh my God! Nee!" Ik veeg de vieze modder van mijn wang en kijk Liam boos aan.
"Poephoofd." Zegt hij droog. Ik geef hem een duw en sta op van de grond. We lopen verder, dit keer kijken we goed uit. Als we bij ons huis aankomen, open ik de deur en sleur ik Liam mee naar boven.
"Wat ben jij allemaal van plan, joh?" Ik lach in mezelf, maar ben tegelijkertijd super zenuwachtig. Ik loop snel naar de badkamer en trek mijn schoenen en broek uit. Liam kijkt me verward aan.
"Ik vertrouw je." Zeg ik zacht. Liam komt naar me toe en gaat tegen me aan staan.
"Je hoeft je niet te bewijzen als dat is wat je doet. Ik wil niet dat je je oncomfortabel voelt." Ik glimlach zwak.
"Weet ik, maar ik vertrouw je. En ik besef me net hoe veel ik van je houd en dat ik je helemaal niet kwijt wil." Ik geef hem een kus en trek zijn shirt over zijn hoofd. Zijn erg zichtbare abs komen tevoorschijn. Ik leg mijn handen op zijn borst en geef hem nog een kus. Dit doen, kost me zoveel moed. Ik wil Liam gewoon bewijzen dat ik van hem houd. En ik weet hoe het bij hem werkt. Dit zorgt ervoor dat hij me gelooft. Ik wil veranderen, die tijd is aangebroken.
Ik neem een diepe hap lucht, trek mijn laatste kleding stukken uit en stap in de douche. Het duurt even voordat Liam erbij komt, maar na een kleine minuut staat ook hij onder de douche. Ik ga voor hem staan en veeg de modder van zijn gezicht, waarna hij dat ook bij mij doet. Ik kijk hem even aan en knik dan. Hij begrijpt de hint en kijkt. De hele tijd keek hij in mijn ogen, omdat hij weet dat ik mijn lichaam haat, maar nadat ik hem toestemming heb gegeven, gaan zijn ogen over mijn lichaam. Mijn littekens zijn erg zichtbaar. Mijn benen, buik, armen en heupen staan vol met krassen. Liam gaat met zijn hand over de krassen die op mijn heupen zitten, dan pakt hij me vast en trekt me tegen hem aan. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en leg mijn armen om mijn middel. Het voelt best goed om eindelijk iemand te vertrouwen. Ik draai me langzaam om en begin mijn haar te wassen. Na een tijdje neemt Liam het over en hij begint de shampoo in te masseren. Ik sluit mijn ogen en leg mijn achterhoofd weer tegen zijn borst aan. Ik was de shampoo uit en pak 2 handdoeken, waarvan ik er één aan Liam geef. Ik stap onder de douche vandaan en knoop de handdoek om mijn lichaam.
"Je bent prachtig, de littekens maken echt geen verschil voor mij." Ik glimlach verlegen en geef hem een knuffel.
"Ik houd van je." Zeg ik zacht. Ik droog me af en doe comfortabele kleding aan. Dan loop ik naar de tuin en steek ik de buitenhaard aan. Liam komt naast me staan en slaat een arm om me heen. Zo staan we een tijdje, te kijken naar het felle vuur. Ik bedenk me iets en loop snel naar boven, waar ik de doos vol met brieven onder het bed vandaan haal. Ik loop terug naar de tuin en zet de doos naast de haard neer.
"Wat ga je doen?" Ik reageer niet. Hij merkt zo wel wat ik ga doen. Ik haal de bovenste brief uit de doos en begin hem voor te lezen.
'Deze dag was geweldig. Liam heeft gezorgd dat ik mijn eigen huisje heb en hij komt zelfs bij me wonen. Het huis is geweldig. Precies mijn stijl en het leuke is dat iedereen waarvan ik houd eraan heeft mee gewerkt. Ik weet niet waar ik nu zou zijn als Jeanette die mail niet had gestuurd. Ik houd zoveel van Liam en zijn familie en natuurlijk de andere jongens. Ik hoop zo dat ik dit gevoel blijf houden, want ik houd van dit gevoel. Het gevoel van blijdschap en geliefd zijn. Ik heb echt geluk met iemand als Liam in mijn leven.'
Ik kijk even naar Liam. Hij luistert aandachtig.
"Heel erg graag gedaan, lieverd." Ik laat die brief uit de doos en pak een paar brieven tegelijkertijd en gooi ze in het vuur.
"Wat doe je?!" Vraagt hij geschrokken.
"De brief die ik net voorlas is de enige brief die positief was. De rest is verleden tijd. Ik verbrand mijn verleden en start een nieuwe toekomst."
JE LEEST
Look At Me Now (Liam Payne)
FanfictionDiana Hilberts, 19 jaar, wordt gepest, geslagen en misbruikt door haar altijd dronken vader. Haar mentor, Jeannete West, helpt haar haar idiolen te ontmoeten. Het is haar gelukt om de jongens van One Direction naar haar school te krijgen. Diana is b...