Three.

1.3K 45 6
                                    

HOOFDSTUK 3.

*Diana*

Ik zie ze staan. Mijn 4 idolen staan daar, gewoon voor me! Ik knijp mezelf even in mijn arm. Dit is een droom. Wedden dat ik zo wakker wordt?

"Hey." Zegt Liam. Zijn stem is in het echt nog veel mooier.

"Hai." Weet ik nog net uit te brengen.

"Ben jij Diana?" Vraagt Niall. Zijn lieve, Ierse stem klinkt echt schattig. Ik knik.

"Dan ben jij het meisje dat we zoeken." Zegt Harry. Zijn schorre stem klinkt als een koor engelen. Zijn ogen zijn fel groen en kijken me aan. Ik voel dat alle ogen op mij zijn gericht. Het boeit me niet zoveel. Ik sta oog in oog met mijn heroes. Alle vier kijken ze naar mij, maar niemand zegt iets. 

"Waarom zijn jullie hier?" Vraag ik zacht.

"We hebben een mailtje gehad over jou." Zegt Louis meteen.

"Loop je even mee?" Vraagt Harry. Hij steekt zijn hand uit. Ik knik, pak zijn hand en loop met ze mee. Mevrouw West loopt achter ons aan en meneer Harmsen komt binnen om in te vallen. Ik grinnik. Meneer Harmsen is echt een kut leraar. Dan kom ik weer terug op aarde. Ik realiseer me dat Harry mijn hand nog steeds vast heeft. Ik staar ernaar. We lopen door de hal en ik zie iedereen in de klassen kijken en gillen. Iedereen kent mij, maar niet om een goede reden. Ze kennen mij omdat ik word gepest door bijna iedereen. Maar nu ik naast de beroemdste boyband én hand in hand met Harry Styles loop doen ze waarschijnlijk wel anders. We lopen het kleine kamertje van mevrouw West in. Er staan 5 stoelen + haar eigen stoel. Dus ze wist dat One Direction zou komen. Harry laat mijn hand los en gaat zitten. Hij wijst de stoel tussen Liam en zichzelf aan en ik ga zitten.

"Dus... Verrassing!" Roept mevrouw West.


Look At Me Now (Liam Payne)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu