MERHABA SEVGİLİ OKURLARIM :)) YENİ BÖLÜMÜN ÇOK GECİKTİĞİNİ BİLİYORUM. MALUM SINAVLAR PROJELER DERKEN ANCAK YAZABİLDİM. AMA BUNU TELAFİ ETMEK İÇİN SİZE BİR SÜRPRİZİM VAR ! BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ DE YARIN YAYINLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM, UMARIM BEĞENİRSİNİZ. VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. İYİ OKUMALAR, İYİ EĞLENCELER.. :))
Sanki kalbimin minik minik parçalara ayrılıp bir boncuk misali etrafa saçıldığını hissediyordum. Benim duygularımın insanlar için hiçbir önemi olmaması durumuna alışmıştım, fakat benimle oyuncak misali oynanması cidden sinirlerimi bozmuştu, o telefondaki sürtüğün megan olduğuna emindim. Bu Aptal da benden tüm ilklerimi alarak bana en büyük kötülüğü yapmıştı.
Kafamı tuttuğum elimi kaldırınca kırmızı sıvıyı gördüm. Başıma aldığım darbe yüzünden kanamış olmalıydı. Aldırış etmeden emniyet kemerini çıkarıp aşağı indim. Benden birkaç saniye sonra ise büyük bir sinirle arabadan inip hayvanca kapıyı kapatansa yürüyen ego olmuştu.
Hem suçlu hem güçlüydü. Erkek milleti işte. Gözlerindeki bal rengi, yerini siyah bulutlara bırakmıştı. Arabanın ön kaputuna bir yumruk sallaması ile irkildim.
''Ölmek mi istiyorsun aptal ! Madem öyle bir niyetin var, söyle kafanı şu arabaya vura vura öldüreyim, emin ol bundan zevk alırım.''
Bunları söylerken aramızdaki mesafeyi azaltmıştı. Kalp atışlarımın korkudan mı yoksa ona karşı olan hislerimden dolayı mı bilmem boğazımda attığını, orada bir yumru oluşturduğunu hissettim. Yutkundum, yutkunamadım.
''Hayır madem ölmek istiyorsun, git camdan atla. Neden beni de yanında götürmek istiyorsun ? Belki ben yaşamak istiyorum. Daha gencim ben'' diyerek dalga geçti resmen benimle.
Gözlerini gözlerimden ayırıp yüzümde gezdirdi ve kanayan anlımda durdu. Telaş perdesini gözlerine indirip kaşlarını çattı ve bir adım daha atarak bana yaklaştı. Parmak uçlarını ufak sıyrıkta gezdirdiğinde yüzümü buruşturup geri çekildim.
İşaret ve orta parmağına bulaşan kana bakıp dudaklarına götürdü ve parmaklarını dudaklarında birleştirdi.
İğrenç ! Kanımı yemişti. Midesiz sadist hayvan. Kanın neyi lezzetli olabilirdi ki ? Cidden bazı davranışları beni hem ürkütüyor, hem iğrendiriyordu.
''Acıyor mu?'' diye sordu endişeli bir ses tonuyla
''Hayır'' dedim sesim istemsizce çatallı çıkmıştı.
''Ruhunun kokusu, kanına da bulaşmış, Tadıysa dudaklarından daha tehlikeli, beni sana çeken şeyi şimdi anladım''
Bir anda şair kesilip sonra öküzleşmelerine alışmıştım. Ama bu sefer kararlıydım. Öyle afilli sözlere kanmayacaktım.
''Gidelim mi artık ? Bu kadar aksiyon yeter, annemi özledim ben'' diyerek arkamı dönüp arabaya yöneldim.
Derin bir nefes alıp Edward'da arabaya yöneldi. Arabanın kapısını usulca kapatıp torpidodan ıslak mendil ve ufak yara bandı çıkardı.
''Al, bununla yarayı sil sonra yara bandını yapıştırırsın. Mikrop kapmasın'' dedi ifadesiz sesiyle
Teşekkür bile etmeden elindeki ıslak mendille yara bandını aldım. Arabanın aynasına bakarak ilk önce alnımdaki kanı sildim sonra da yara bandını yapıştırdım. Emniyet kemerini taktıktan sonra yolu izlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seksi Bakıcı
Rastgele''Ben siyahın her tonuyum Elena, ben sonsuzum. Ben sonsuz bir çıkmazdım'' ''Sen iyi birisin, kaldır artık o perdeyi..'' ''Perde yok Elena, sen varsın.'' Hayatınızın dönüm noktaları vardır, yaşadığınız olaylar ya sizi bir çıkmaza sürükler yada ömür b...