Chapter 22

602 89 7
                                    


Андрасте
------
Меко. Топло. Удобно.

Това бяха първите три думи,които изплуваха в съзнанието ми щом започнах да се разсънвам. Отрих се в кожа,която усещах до своята. После обаче осъзнах,че това беше нещо космато.

-Какво по...-прошепнах и отворих едното си око.

Гледката на далматинеца и косматият й задник беше нещо,което не бях очаквала и така се изненадах,че изпаднах от леглото. Бях спала в легло. Война в мен веднага обходи с поглед обстановката:през множеството скачени прозорци и плъзгащата се врата,пред очите ми се яви терасата от бял мрамор на ледения войн. Слънцето вече беше изгряло и Лана щастливо плезеше розовия си език към лицето ми. Отблъснах муцуната й топно преди да ми олигави лицето и изръмжах силно.

-Ще те смеля от бой,Тарсус!-заканих се и скочих на крака.

Тъкмо си вързах косата с един чорап,когато корема ми изкъркори звучно и болезнено.

Не беше ли една голяма ирония факта,че боговете бяха безсмъртни,но можеха да умират от глад,без буквално да умират?

-Тарсус!-извиках по пътя си към долния етаж.

Бях спала в неговото легло. Самл това обясняваше уханието на дива гора и мускус.

-Кухнята.-дочух отговора му на разтояние една стая от мен.

Завих по посока на твърдия му глас и тъкмо мислех как да започна разговора относно това къде ме беше оставил да спя,когато до носните ми рецептори достигна мириса на палачинки. Пресни и топли,те ме викаха и блазнеха като божествена амброзия. Разговора можеше да почака. Избутах дървената врата и с очите си видях най-сексапилната гледка,която можеше да съществува. Ако имах фотоапарат,да съм я заключила в снимка за бъдещите поколения. Такъв еротичен момент се виждаше веднъж в живота. Изпитах благодарност към боговете,че не бях умряла в глупавата война. Щях да си замина,без да зърна леден войн само по престилка и боксерки да пече палачинки.

Устата ми се изпълни със слюнка и не беше само заради храната. Прочистих гърлото си за да не издам и се отправих пъргаво към плота за готвене.

-Добро утро. Преди да вземеш някой нож и да ми отрежеш топките,ще кажа,че на пода нямаше да ти е удобно,на тясното кресло щеше да се схванеш, а по време на пътиването това само ще ни забави. Междудругото,чорапите не се използват за тази цел.

God's war #Wattpad Awards 2016Where stories live. Discover now