Pov Scarlet
Die avond zitten we met z'n alle, inclusief mijn familie want die blijven slapen, in de tourbus. "Wat kunnen we doen?" Zeur ik. "Wat dacht je van 'never have I ever'?" Vraagt Louis en iedereen knikt instemmend. Ik besluit om alle vragen voor mijn neefjes te vertalen en dan beginnen we.
Never have I ever talked to an animal when I was drunk
(ik heb nooit tegen een dier gepraat toen ik dronken was)
-neverNever have I ever used one of my bandmembers toothbrush without telling them
(Ik heb nooit een van de bandleden hun tandenborstels gebruikt zonder het te vertellen)
- I haveZo gaan we nog een tijdje door totdat de rest naar het hotel gaat en we gaan slapen.
Als ik 's ochtends wakker word kijk ik op de klok. 11:30 uur. Ik ben moe en mijn oog bonkt als de hel. Gelukkig ben ik de nacht doorgekomen zonder nachtmerries. Ik kijk naar pap en zie dat hij nog slaapt. Hij slaapt zonder t-shirt en ik bekijk zijn tattoos. Ik vind ze echt mooi en ergens wil ik ook wel een tattoo maar ik ben bang dat het pijn doet. "Staren is best onbeleefd" zegt pap schor en ik schrik op uit mijn gedachten. "Huh?" Zeg ik en ik word langzaam zo rood als een tomaat. "Staren is best onbeleefd" herhaalt pap en ik kan alleen maar knikken. "Hoe lang ben je al wakker?" Weet ik net uit te brengen. "Lang genoeg om te weten dat je naar mijn super sexy bovenlichaam aan het staren was" grapt pap en ik word nu nog roder als dat überhaupt al mogelijk was. "S-sorry" stotter ik en pap grinnikt. "Geeft niet" zegt pap en ik knik. "Hoe laat was de signeersessie en het interview ook alweer?" Vraag ik. "Om 3 uur pas dus we hebben tijd genoeg" zegt pap en ik knik. "Pap?" Vraag ik en pap knikt. "Doet een tattoo laten zetten eigenlijk pijn?" Vraag ik. "Je eerste tattoo doet altijd pijn maar daarna valt het wel mee" zegt pap en ik knik. "Hoezo? Wil je er ook een?" Vraagt pap en ik haal mijn schouders op. "Ik ben aan het twijfelen" zeg ik en pap knikt. "Ik houd je niet tegen. Ben er wel zeker van wat voor een je laat zetten. Niet dat je dadelijk een tattoo hebt waar je spijt van hebt" zegt pap en ik knik. "Ik was aan het denken aan de letter Z en de N. Maar van de N ben ik niet zo zeker. Ik bedoel, het kan altijd uitgaan en dan zit ik met de letter van Niall's naam op mijn lichaam" zeg ik en pap knikt instemmend. "Vanwaar de letter Z?" Vraagt pap. "Van jouw naam natuurlijk" zeg ik en pap bloost. "Dat is lief " zegt pap en ik bloos. "Cutie" grinnikt pap en ik grinnik ook. "Wil je dat echt doen?" Vraagt pap en ik knik. "Ja op de binnenkant van mijn pols" zeg ik als ik de plek aanwijs. "Wanneer wil je hem laten zetten?" Zegt pap en ik haal mijn schouders op. "Wanneer jij kan. Want ik wil dat jij erbij bent voor het geval dat het pijn doet enzo" zeg ik. "Wat dacht je van nu?" Zegt pap en ik knik enthousiast. We eten eerst wat en kleden ons om voordat we naar de tattooshop gaan.
Ik lig in de stoel van de tattooshop en ik zie hoe de man van de tattooshop de naald schoonmaakt en klaarlegt. Ik ril als ik de naald zie. Ik kan echt niet tegen naalden. "Klaar voor?" Vraagt de man en ik knik. Ik voel hoe de naald in mijn huid komt en het doet best pijn. Ik knijp mijn ogen dicht en als de pijn minder word open ik mijn ogen langzaam. Ik kijk naar pap en hij kijkt me met een warme glimlach aan. Al vrij snel ben ik klaar. "Meneer, zou u mij ook een tattoo willen zetten?" Vraagt pap en ik kijk pap vragend aan. De man knikt. "Welke wilt u?" Vraagt hij. "Ik wil de letter S op dezelfde plek als Scarlet en in hetzelfde handschrift" zegt pap en ik kijk hem glimlachend aan. Ook pap is vrij snel klaar. We betalen en lopen dan naar buiten. Overal om ons heen staan paparazzi en onze tattoos blijven niet onopgemerkt aangezien we allebei een t-shirt met korte mouwen dragen. We lopen gewoon door zonder de vragen te beantwoorden. Dit komt sowieso op tv. Pap pakt mijn hand en trekt me door de paparazzi heen naar de auto. We stappen in en rijden weg. We komen aan bij de tourbus en mijn tante zit helemaal overstuur in de tourbus. "Wat is er?" Vraag ik. Ze kijkt me aan en zucht opgelucht. "Ik dacht dat jullie weg waren" zegt ze en ik grinnik om haar bezorgdheid. Haar ogen glijden van mijn gezicht naar mijn tattoo. "Sinds wanneer heb je een tattoo?" Vraagt ze. "Sinds een half uur geleden ongeveer" zeg ik en ze knikt. Mijn tante knikt en kijkt naar pap en bij pap blijft zijn nieuwe tattoo ook niet onopgemerkt. "Ow! Jullie hebben de eerste letter van elkaar naam getatoeëerd!" Zegt mijn tante enthousiast en ik knik. "Dat is echt schattig!" Roept ze en ze trekt ons in een knuffel. Ik en pap grinniken en mijn tante laat ons weer los. "Waar is de rest? We hebben zo een signeersessie en een interview" zeg ik en pap haalt zijn schouders op. "Ze zijn buiten aan het voetballen" zegt mijn tante en ik knik. Ik loop naar buiten en loop naar de jongens. Ik zeg dat we zo een signeersessie en een hebben en we lopen met z'n alle naar de tourbus terug. We stappen in en gaan met z'n alle zitten. "Mogen we mee naar de signeersessie en het interview?" Vraagt mijn neefje en ik haal mijn schouders op. "We kunnen je nu ook wel handtekeningen geven hoor. Je komt niet zomaar bij de signeersessie en het interview binnen" zeg ik en mijn neefje knikt teleurgesteld. Hij pakt een shirt van hem en van Bruce en we zetten er allemaal onze naam en handtekening op. Voordat we het weten begint de bus al te rijden. We zitten in de bus wat te kletsen en al snel komt de bus tot stilstand wat inhoud dat we er al zijn. We lopen naar binnen en mijn familie blijft in de bus. We lopen het gebouw binnen en lopen door naar Lou. Lou doet onze make-up en we kleden ons om. We gaan aan de lange tafel zitten en wachten op de pers. Het interview komt voor de signeersessie. Ik zit langs pap en Niall en we maken wat grapjes voordat de pers binnen komt. We begroeten ze en dan begint het interview.
"Scarlet en Zayn. Klopt het dat jullie een tattoo over elkaar hebben laten zetten?" Zegt de interviewer en pap knikt. "Klopt. We hebben de eerste letter van elkaars naam laten tatoeëren" zegt pap en ik knik instemmend. "Kunnen jullie ze laten zien?" Vraagt de interviewer opnieuw en we knikken. We laten allebei onze arm zien en de pers maakt een 'aww' geluidje.De signeersessie en het interview zijn afgelopen en ik moet zeggen, mijn hand is best wel moe van die handtekeningen zetten. We lopen terug naar de tourbus en begroeten mijn familie. "Scarlet, we moeten trouwens maar eens gaan" zegt mijn tante en ik knik begrijpend maar toch teleurgesteld. We nemen afscheid en als ze uit de tourbus lopen zwaai ik nog een laatste keer en laat me dan zuchtend op de bank vallen. "Waarom is afscheid nemen altijd zo moeilijk?" Mompel ik in mezelf. "Geen idee" zegt Niall die me blijkbaar gehoord had. "Missen jullie je familie ook zo?" Vraag ik en iedereen knikt. "Ja mijn stiefvader zegt dat ik auditie ben gaan doen en nooit meer terug ben gekomen" lacht Harry en ik grinnik. "Ja dat kun je wel zeggen ja" grinnik ik. "We vertrekken vanavond toch naar Parijs?" Vraag ik en iedereen knikt. "De stad van de liefde!" Roept Niall en ik grinnik. "Hoelang blijven we in Parijs?" Vraag ik. "Tot 10 juli" zegt Harry en ik knik enthousiast. "Dan ben ik jarig als we in Parijs zijn!" Roep ik en iedereen grinnikt. Op naar Parijs!
JE LEEST
Adopted by Zayn Malik
FanfictionOpgroeien zonder moeder, uit huis gehaald worden bij je vader en vervolgens in een tehuis worden gezet en dan geadopteerd worden door een wild vreemde die eigenlijk heel beroemd is. Het overkomt de 17-jarige Scarlet. Kan ze omgaan met de vervelende...