Sick

204 2 0
                                    

Pov Scarlet

Ik word wakker van misselijkheid. Ik ren naar de wc en alles komt eruit. Niet veel later voel ik iemand die mijn haar vasthoudt en over mijn rug wrijft. Niall natuurlijk. Ik draai me om en kijk Niall zwakjes aan terwijl Niall me een glas water geeft. "Heb je iets verkeerds gegeten?" Vraagt Niall en ik schud mijn hoofd. "Nee ik heb hetzelfde gegeten als jou. Misschien heb ik gewoon de griep" zeg ik en Niall knikt. "Het zal wel niks ernstigs zijn" zegt Niall geruststellend en ik knik. We gaan weer op bed liggen en Niall legt zijn arm om me heen. Al snel voel ik weer een vlaag misselijkheid over me heen komen. Ik worstel me uit Niall's grip en ren naar de wc. Weer moet ik overgeven. Niall komt naar me toe en gaat op de badrand zitten terwijl hij mijn haar vasthoudt. Als ik klaar ben krijg ik weer een glas water en ik spoel mijn mond voordat ik mijn tanden poets. "Princess als dit zo door blijft gaan en morgen ook nog wil ik dat je naar de dokter gaat" zegt Niall en ik zucht. "Oke maar alleen als je mee gaat" zucht ik en Niall knikt. "Tuurlijk ga ik mee maar laten we dit eerst afwachten" zegt Niall en ik knik. We kleden ons om en gaan naar beneden om te ontbijten. Een mengsel van gevoelens gaat door me heen. Ik heb geen zin om te eten omdat ik geen honger heb maar ik heb wel honger. Ik ben geïrriteerd en blij te gelijk. Ik wist niet eens dat dat mogelijk was. Ik ga aan de keukentafel zitten en eet langzaam mijn ontbijt. "Zullen we vandaag een rustig dagje houden? Filmdagje?" Vraagt Niall en ik knik. "Je moest eens weten hoe graag ik je wil zoenen maar ik wil je niet ziek maken" fluister ik in Niall's oor en Niall grinnikt voordat hij zijn lippen op de mijne drukt. Grinnikend trek ik terug. "Niall!" Zeg ik nep-boos en Niall grinnikt. "Komop. Wie wil nou niet met jou zoenen?" Vraagt Niall en ik lach. "Die vraag mag je zelf beantwoorden" zeg ik en Niall lacht. Ik en Niall zijn inmiddels vier dagen getrouwd en we zijn gelukkiger dan ooit. We lopen naar de woonkamer nadat we alles in de vaatwasser hebben gezet en we gaan op de bank liggen als we een film op hebben gezet. De film staat net op en ik voel dat ik weer naar de wc kan rennen. Ik ren naar de wc en net als vanmorgen komt alles eruit. Zuchtend sta ik op en spoel door. Ik loop naar de keuken en spoel mijn mond. Als ik daarna klaar ben ga ik weet langs Niall liggen die zijn armen om me heen slaat. "Alweer?" Vraagt Niall als hij onze vinger samenvlecht en ik knik. "Ja" mompel ik. "Wacht hier" zegt Niall en ik kijk hem verbaasd aan. Niet veel later komt hij terug met een kop thee en een toast. Ik kijk hem dankbaar aan als hij weer langs me komt liggen en ik druk een kusje op zijn wang. "Bedankt" zeg ik en Niall knikt. "Geen dank princess" zegt Niall en ik knik. "Dit is zo vermoeiend" zucht ik en Niall knikt. "Weet ik, ik moet morgen werken. Zal ik vragen of mijn moeder komt?" Zegt Niall en ik zucht. "Ik wil je moeder hier niet mee opzadelen" zeur ik en Niall zucht. "En ik wil niet dat je op deze manier alleen thuis bent en je verveeld" zegt Niall en ik zucht geïrriteerd. Niall pakt zijn telefoon en wil zijn moeder bellen maar ik pak zijn telefoon en leg hem op de tafel. "I like that" grinnikt Niall en ik rol mijn ogen. "Niall laten we dit eerst even afwachten" zeg ik en Niall knikt. We kijken weer naar de film en ik neem af en toe een slok van mijn drinken en een hap van mijn toast. Ik leg mijn hoofd op Niall's borst en Niall slaat zijn armen stevig om me heen. Mijn oogleden worden moe en al snel val ik in slaap.

Pov Niall

Ik zie dat Scarlet in slaap is gevallen en pak nu mijn kans om mijn moeder te bellen. Ik zeg gewoon dat Scarlet ziek is anders krijg ik weer hele complottheorieën. Ik laat Scarlet voorzichtig los en sta op van de bank. Ik pak mijn telefoon van de tafel en loop naar de tuin omdat ik Scarlet niet wakker wil maken. Ik sluit de deur achter me en toets het nummer van mijn moeder in.
M=Maura N=Niall

M: hey Nialler. Wat is er?

N: hey mam. Scarlet is ziek en ik moet morgen werken en ik wil haar niet op deze manier alleen thuis laten. Zou je het erg vinden om hierheen te komen?

M: tuurlijk kom ik die kant op. Hoe laat?

N: wat komt je het beste uit?

M: ik kan er morgenvroeg zijn voordat je vertrekt.

N: is goed. Ik vertrek om 9 uur morgen.

M: is goed dan ben ik er om kwart voor.

N: oke dankje mam. Ik zie je morgen.

M: tot morgen. Ik hou er trouwens van hoe zorgzaam je voor haar bent.

Met dat gezegd te hebben hangt mijn moeder op en ik loop weer naar binnen. Scarlet slaapt gelukkig nog vredig en ik ga weer langs haar liggen met mijn armen om haar heen. Ze bromt wat in haar slaap waar ik om grinnik maar ze word gelukkig niet wakker. Ik kijk verder naar de film totdat ik langs me Scarlet in beweging voel komen. Ik kijk naar Scarlet en zie dat ze langzaam haar ogen opent. "Lekker geslapen?" Vraag ik en Scarlet knikt. "Ik heb honger" mompelt ze en ik grinnik. Ik kijk op de klok en zie dat het 5 uur is. Als ik nu begin met koken is het eten om half 6 klaar. "Ik begin wel vast met koken. Blijf maar liggen" zeg ik en Scarlet knikt dankbaar. Ik pak een paar pannen en ik besluit rijst met kip te maken. Na een half uurtje is zoals beloofd het eten klaar en roep ik Scarlet. Ze komt naar me toe en ik schep haar eten op voordat ik het voor haar op de tafel zet. "Bedankt Nialler" zegt ze en ik glimlach. "Geen probleem" zeg ik als ik mijn eigen bord opschep en daarna langs Scarlet ga zitten. We eten allebei rustig ons eten op en als we klaar zijn til ik Scarlet voorzichtig op mijn schoot. Ze slaat haar benen om me heen en haar armen om mijn nek. Ze wrijft grinnikend door mijn haar en legt haar hoofd in mijn nek waardoor ik ook grinnik. Ik leg mijn handen onder haar shirt op haar rug. "Je handen zijn lekker warm" grinnikt Scarlet en ik glimlach als ik haar aankijk voordat ik mijn lippen op de hare druk. Ik ben blij dat het beter met haar gaat. Ik hoop alleen dat Scarlet morgen niet boos op me word. Ik wil alleen dat ze zich morgen niet alleen voelt als ik werken ben en Scarlet ziek thuis is. "Zal ik morgen gewoon gaan werken?" Vraagt Scarlet en ik kijk haar vragend aan. "Weet je het zeker?" Vraag ik en Scarlet knikt. "Ik hoef toch niet meer over te geven" zegt Scarlet en ik knik. "Oké maar dan wil ik even wat zeggen. Toen je sliep was ik bezorgd om je en heb ik mijn moeder gebeld. Ik bel haar zo even af" zeg ik en Scarlet glimlacht. "Je bent echt eigenwijs" grinnikt Scarlet en ik knik voordat ik mijn lippen weer op de hare druk. Ik wrijf met mijn handen over Scarlet's rug. Langzaam trek ik Scarlet's shirt omhoog maar ze houd me tegen. "Iddrn khn mh shjn" mompelt ze tegen mijn lippen en ik grinnik. "Wat zeg je?" Vraag ik als ik haar lippen even verlaat. "Iedereen kan me hier zien" herhaalt ze zich en ik haal mijn schouders op. "Dan doen we het op mijn manier" zeg ik en ik tik haar op. Ze houd haar benen stevig om me heen geslagen en zo lopen we naar boven. Ik leg haar op bed en trek dan haar shirt uit. Mijn lippen verplaatsen zich naar haar nek en geven haar kleine kusjes. Ik hou van Scarlet, dat weet ik zeker en dat wist ik vanaf het moment dat ik haar voor het eerst zag.

Adopted by Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu