Pov Scarlet
"Scarlet, ik heb je op een school aangemeld" zegt pap en ik knik. "Bij muziek en dans?" Vraag ik en pap knikt. "Het begint volgende week" zegt pap en ik knik. "Harry is morgen jarig. Zullen we een cadeau voor hem halen?" Zeg in en pap knikt. We trekken onze schoenen aan en zetten een beanie en een zonnebril op. We stappen in de auto en rijden naar de stad.
"Pap wat vind Harry leuk?" Zeur ik als we na een uur nog niks gevonden hebben. "Van alles, ringen, kleding en zijn telefoon" lacht pap en ik knik. "Ik weet het. Je weet wel, die foto van ons allemaal in Parijs voor de Eiffeltoren?" Zeg ik tegen pap en ik knik. "We laten die foto op een doek zetten zodat je een soort schilderij hebt met onze foto" zeg ik en pap knikt. "Dat is een super idee" zegt pap en we lopen naar de winkel waar we dit voor elkaar kunnen krijgen. Het is over een half uur al klaar dus we gaan even naar de Starbucks. We bestellen drinken en drinken het rustig op voordat we het doek op gaan halen. Na een half uur komen we terug in de winkel en betalen voordat we het doek meenemen.
We komen thuis aan met het doek en schoolspullen. We hadden meteen schoolspullen gekocht zodat we dat deze week niet meer hoeven te doen. "Scarlet, ik wil je even wat vragen over Gigi" zegt pap als we ons op de bank hebben laten vallen en ik knik. "Vind je het goed als ze hier komt wonen?" Vraagt pap en ik knik. "Tuurlijk" zeg ik en pap zucht opgelucht. Ik krijg een sms van Niall.
Hey princess, we zijn volgende week een jaar samen. Zin om te gaan uiteten? XxNialler
Hey babe, of course I want. Ik zie je morgen op Harry's verjaardag XxS
"Pap ik en Niall zijn volgende week een jaar samen dus dan gaan we uiteten" zeg ik en pap knikt. "De tijd gaat echt snel" zegt pap en ik knik. "Je moet volgende week wel naar school dus maak het dan niet te laat met uiteten" zegt pap en ik knik. "Komt goed, ik zal het even tegen Niall zeggen" zeg ik tegen pap en pap knikt.
Hey Nialler, ik heb volgende week wel school dus kunnen we het niet te laat maken? XxS
Hey princess, komt goed. Wat ga je doen op school? XxNialler
Nialler wat zou ik gaan doen op school? Leraren treiteren? XxS
Princess, ik bedoel welke sector je gaat doen? XxNialler
Just kidding Nialler. Ik ga muziek en dans doen. XxS
Ik leg mijn telefoon weg en grinnik. Niall kan echt droge humor hebben. "Wat wil je vanavond eten?" Vraagt pap en ik haal mijn schouders op. "Maakt mij niks uit. Kies jij maar" zeg ik en pap knikt. "Als ik moet kiezen word het pizza" zegt pap en ik grinnik. "Ik vind het prima" zeg in en pap knikt. "Bel Niall en vraag of hij mee eet? Gigi blijft ook eten" zegt pap en ik knik. Maar in plaats van bellen sms ik hem.
Hey Nialler, wil je mee blijven eten? Pap bestelt pizza. XxS
Hey babe, is goed. Ben er over een kwartier xxNialler
"Niall blijft eten en is er over een kwartier" zeg ik en pap lacht. "Oké, hoe laat denkt hij dat we eten?" Lacht pap en ik grinnik. "Het is Niall hè?" Zeg ik en pap knikt instemmend. Na zoals belooft een kwartier gaat de bel en staat Niall aan de deur. Ik maak open en begroet hem met een kus. "Hey Nialler" zeg ik. "Hey princess" zegt Niall en we lopen naar binnen. We lopen naar de woonkamer en Niall en pap doen zo'n mannenhug. "Niall wil je me helpen met het schrijven van een liedje?" Vraag ik als Niall op de bank komt zitten en Niall knikt. We lopen naar boven en gaan aan mijn bureau zitten. We pakken een blaadje en beginnen met wat ideeën op te noemen. (Ik heb het liedje 'work from home' gekozen want deze is niet van 1D)
I ain't worried 'bout nothin'
I ain't wearin' na-nadaI'm sitting pretty, impatient
But I know you gotta
Put in them hours
I'mma make it harder
I'm sending pic after picture, I'mma get you firedI know you're always on the night shift
But I can't stand these nights alone
And I don't need no explanation
Cause baby, you're the boss at homeYou don't gotta go to work, work, work, work
Work, work, work, work
But you gotta put in work, work, work, work
Work, work, work, work
You don't gotta go to work, work, work, work
Work, work, work, work
Let my body do the work, work, work, work
Work, work, work, work, workWe can work from home! (oh, oh, oh-oh)
We can work from home! (oh, oh, oh-oh)Let's put it into motion
I'mma give you a promotion
I'll make it feel like a vacay
Turn the bed into an ocean
We don't need nobody, I just need your body
Nothing but sheets in between us
Ain't no getting off earlyI know you're always on the night shift
But I can't stand these nights alone
And I don't need no explanation
Cause baby, you're the boss at homeYou don't gotta go to work, work, work, work
Work, work, work, work
But you gotta put in work, work, work, work
Work, work, work, work
You don't gotta go to work, work, work, work
Work, work, work, work
Let my body do the work, work, work, work
Work, work, work, work, workWe can work from home! (oh, oh, oh-oh)
We can work from home! (oh, oh, oh-oh)Girl gotta work for me
Can you make it clap, no hands for me?
Take it to the ground, pick it up for me
Look back at it all over me
Put in work like my timesheet
She ride it like a '63
I'mma buy a dose of it
Let her ride in a foreign with me
Oh, she the bae, I'm her boo!
And she down to break the rules
La-di-da she gon' go...
I'm on drugs, she finessin'
I pill pop, she take that
Putting overtime on your bodyYou don't gotta go to work, work, work, work
Work, work, work, work
But you gotta put in work, work, work, work
Work, work, work, work
You don't gotta go to work, work, work, work
Work, work, work, work
Let my body do the work, work, work, work
Work, work, work, work, workWe can work from home! (oh, oh, oh-oh)
We can work from home! (oh, oh, oh-oh...)YEAH!
Het liedje is klaar en ik vind het echt leuk geworden. "Dankje Nialler, ik laat het even aan pap zien" zeg ik en Niall knikt. Ik loop naar de woonkamer. "Pap ik en Niall hebben een liedje geschreven voor het album. Wil je eens kijken?" Zeg ik en pap knikt. Ik geef pap de twee blaadjes en pap leest het door. "Dit is echt een leuk liedje" zegt pap en ik grinnik. "Dankjewel" zeg ik. "Zullen we 15 liedjes in het album doen?" Vraagt pap en ik knik. "Nou dan hebben we er nog tien te gaan" lach ik en pap grinnikt. "Niall wat voor een pizza wil jij trouwens? Dan ga ik bestellen" zegt pap. "Een pizza Hawaï " zegt Niall en pap knikt voordat hij de pizzeria belt.
JE LEEST
Adopted by Zayn Malik
FanficOpgroeien zonder moeder, uit huis gehaald worden bij je vader en vervolgens in een tehuis worden gezet en dan geadopteerd worden door een wild vreemde die eigenlijk heel beroemd is. Het overkomt de 17-jarige Scarlet. Kan ze omgaan met de vervelende...