Eerste werkdag

170 4 0
                                    

Pov Scarlet

We hebben morgen ons eerste interview en mijn oom en tante wonen ondertussen ook in Londen. Hun huis staat te koop en nu is het een kwestie van tijd tot het verkocht is. Terwijl we thuis zijn hebben Lottie en Lou mijn ondertussen al 50 keer gezegd hoe enthousiast ze zijn over morgen omdat ze dan Jayden kunnen zien. Het is al 11 uur 's avonds dus we besluiten om naar bed te gaan aangezien we morgen vroeg op moeten. We lopen naar boven en maken ons klaar om naar bed te gaan. Ik loop nog even met Niall naar de babykamer en kijk hoe het met Jayden gaat. Als ik zie dat Jayden vredig slaapt geef ik hem een kus op zijn voorhoofd en Niall doet hetzelfde. Samen lopen we terug naar onze slaapkamer. We gaan in bed liggen en ik ga dicht tegen Niall aanliggen. "Goodnight Nialler" zeg ik en Niall glimlacht. "Goodnight baby" zeg ik en ik leg mijn hoofd op Niall's borst. Vlak daarna slaap ik al.

'S ochtends word ik voor de verandering wakker van de wekker en niet van Jayden. Ik ga even bij Jayden kijken en zie dat hij nog slaapt. Ik loop terug naar de slaapkamer en zie Niall die gewoon door de wekker heen slaapt. Ik ga op het bed zitten en wrijf rustig door Niall's haar. Dat is zijn zwakke plek dus daardoor wordt hij al snel wakker. "Goodmorning" zeg ik en Niall glimlacht. "Goodmorning baby" zegt Niall en ik glimlach terug. Niall gaat rechtop zitten en zucht. We zijn allebei niet echt ochtendpersonen. We staan op en kleden ons makkelijk aan aangezien we ons dadelijk toch weer om moeten kleden voor het interview. "Ik maak wel een ontbijtje" zegt Niall en ik knik. "Is goed. Dan voed ik Jayden wel even" zeg ik en Niall knikt. Niall loopt naar beneden en ik loop naar de babykamer. Ik til Jayden voorzichtig op en Jayden wordt langzaam wakker. Ik voed Jayden en als hij klaar is verschoon ik zijn luier. Als dat gedaan is kleed ik hem aan. Ik pak een rompertje waar op staat "I love daddy" en loop dan met Jayden in mijn armen naar beneden. Ondertussen is Niall ook klaar en kunnen we gaan eten. We hebben besloten om aan het eind van dit jaar een pauze te houden, wat nog een paar maanden is, zodat we het album kunnen afmaken en de fans kunnen inlichten.

Na het eten maken we ons klaar om te gaan en rijden we naar het gezamenlijke huis waar een busje op ons staat te wachten die ons naar het interview met Ellen brengt. We komen als een van de eerste aan, want alleen Harry is er al. We begroeten elkaar en we gaan op de bank zitten. Ik heb Jayden vast en bekijk hoe hij vredig ligt te slapen. Niet veel later is de rest er ook en stappen we in het busje. De afgelopen twee weken zijn zo snel gegaan. Het is niet normaal hoe snel de tijd kan gaan als je plezier hebt. Ik denk dat we na een half uurtje rijden aankomen bij het gebouw waar het interview wordt opgenomen. We stappen uit het busje en lopen door naar binnen. We lopen naar backstage en zijn daar Lou en Lottie. Ze springen letterlijk op als ze me zijn en kijken verwonderend naar Jayden. "Oh mijn god, hij is zo cute! Gefeliciteerd!" Roepen ze en ik grinnik. "Dankjewel. Ik geef Jayden even aan Niall, dan kan ik jullie een knuffel geven" zeg ik en ze knikken. Ik overhandig Jayden aan Niall en geef Lou en Lottie dan een knuffel.

Ik en Niall geven Jayden nog een kus en dan lopen we het interview binnen. We geven Ellen een knuffel en proppen ons zoals gewoonlijk op de bank. "Welkom, wat leuk jullie weet te zien!" Zegt Ellen en iedereen zegt wat terug. "Nou natuurlijk moeten we het hier even over hebben hoor, want heel het internet staat er mee vol. Waarom is Zayn weg gegaan? Scarlet kun jij dit uitleggen aangezien hij je vader is?" Zegt Ellen en ik knik. "Nou hij hoorde al vier jaar zijn stem met nog vier andere stemmen , en sinds een tijdje vijf, en hij wilde gewoon zijn eigen stem horen" zeg ik en Ellen knikt. "Heeft hij er wel ooit over gepraat? Voordat hij wegging?" Vraagt Ellen en ik schud mijn hoofd. "Nee, drie dagen voor onze laatste show van de Tour stapten we op het vliegtuig en hij leek heel afwezig, wat hij de laatste tijd sowieso al had. Ik had wel van te voren gevraagd of er iets was maar hij zei altijd nee. Maar toen op het vliegtuig wilde hij met me praten en toen heeft hij dus verteld dat hij uit de band wilde stappen en daarna heeft hij het de rest verteld" zeg ik en Ellen knikt. "Nou dan wil ik het nog ergens over hebben aangezien er de meest schattige foto's op internet staan! Niall en Scarlet, wie is dit? Ik denk dat we allemaal wel weten wie het is maar even voor de duidelijkheid" zegt Ellen als er een foto van mij en Niall getoond word waar Niall Jayden vast heeft. "Dat is Jayden, ons zoontje" zegt Niall met een glimlach en ik knik instemmend. Uit het publiek komt allemaal gegil en ik grinnik. "Gefeliciteerd!" Zegt Ellen en we knikken dankbaar. "Zijn jullie al aan een nieuw album bezig?" Vraagt Ellen. "We hebben wat liedjes geschreven maar nog niks opgenomen" zegt Liam en Ellen knikt. "We hebben ook nog een mededeling" zegt Louis en iedereen knikt instemmend. "Wat is dat dan?" Vraagt Ellen nieuwsgierig. "We hebben besloten om aan het einde van het jaar een pauze te houden aangezien we al een paar jaar druk bezig zijn en niet echt onze familie veel hebben kunnen zien enzo" zegt Louis en Ellen knikt. "En hou lang gaat die pauze duren?" Vraagt Ellen. "Een jaar" zeggen we allemaal en Ellen kijkt ons met grote ogen aan.

We lopen het interview uit en ik loop meteen door naar Lottie en Lou. Ik zie hoe ze aan het spelen zijn en besluit even te kijken. Niall komt langs me staan en ik glimlach. Ik loop toch maar naar ze toe en Niall volgt me. "Jullie hebben je wel vermaakt zie ik" zeg ik met een glimlach en ze knikken beide. Ik grinnik en ga langs ze zitten. "Hij heeft Niall's ogen" zegt Lottie en ik knik met een glimlach. Lou geeft Jayden weer aan mij over en Niall komt langs me zitten. "Zullen we dadelijk de studio in gaan?" Vraag ik aan de rest en iedereen knikt instemmend. "Gaat dat met Jayden?" Vraagt Niall en ik knik. "Ik kan er wel op passen" zegt Lottie en ik glimlach. "Wil je dat? " Vraag ik en Lottie knikt. "Tuurlijk. Dan rijd ik met jullie mee naar de studio" zegt ze en ik knik instemmend. We nemen afscheid van Lou aangezien ze niet mee kon en lopen dan naar het busje. Als we bij het busje aankomen komen we erachter dat we een plek te weinig hebben. "Je kan wel bij mij op schoot" zegt Louis met een grinnik en Lottie haalt haar schouders op. "Prima. Je bent toch mijn broer" zegt ze als ze haar schouders op haalt en zich op Louis' schoot neerzet. "Het verbaast me altijd hoe ligt meisjes zijn" zegt Louis en Lottie grinnikt. "Oh maar dan" zegt Lottie als ze Lou roept wanneer die aan komt lopen. Iedereen schiet in de lach.

Adopted by Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu