Pov Scarlet
We hebben nog een week even rust en dan beginnen we rustig aan weer met interviews enzo. Ik lig op de bank met Niall en heb Jayden op mijn borst en buik liggen. Ik heb mijn oom en tante ook geïnformeerd over Jayden en ze kunnen nu elk moment komen. Ik heb aan Lottie en Lou gevraagd of ze tijdens een concert of interview op Jayden willen letten en die stemden daar meteen dolblij mee in. Lou heeft zelf ervaring met jonge kinderen aangezien ze Lux heeft dus dan hoef ik me geen zorgen te maken of er iets fout gaat. De bel gaat en Niall staat op om de deur open te maken. Al snel staat Niall weer in de woonkamer met mijn oom en tante en mijn neefjes. Ik sta voorzichtig op met Jayden en ik geef Jayden over aan Niall zodat ik mijn familie een knuffel kan geven. Iedereen feliciteert ons en ik loop naar de keuken om drinken in te schudden voor mijn familie. "Wanneer moet je weer werken?" Vraagt mijn tante. "Volgende week beginnen we rustig aan met interviews enzo" zeg ik en mijn tante haar ogen worden groot. "Wat doe je dan met Jayden? Ik kan op Jayden passen!" Zegt mijn tante en ik glimlach. "Jij hebt toch ook werk?" Zeg ik en mijn tante knikt zuchten. "Ja maar dat kan ik opgeven" zegt ze en ik schud mijn hoofd. "Lou en Lottie willen er al op passen en ik wil niet dat je je bent opzegt voor op Jayden" zeg ik en Niall knikt instemmend. Mijn tante knikt teleurgesteld en ik voel me ergens wel schuldig. Mijn tante is de rest van de middag stil en ik vraag me af wat er aan de hand is. "Claire wat is er?" Vraag ik uiteindelijk en mijn tante zucht. "Ik en Dave zijn allebei onze baan kwijt en we kunnen geen baan vinden. We hebben van ons laatste geld een vliegticket kunnen kopen" zegt mijn tante en ik schrik. "Waarom komen jullie niet in Londen wonen dan?" Vraag ik en mijn tante haalt haar schouders op. "Levy en Bruce spreken de taal niet" zegt mijn tante en ik knik. "Het zijn kinderen, kinderen leren snel. Ik zou zeggen, zet je huis te koop in Nederland en kom hier wonen!" Zeg ik en mijn tante haalt haar schouders op. "Hoe moet ik de dingen nu betalen dan?" Vraagt mijn tante aan mijn oom maar ik geef antwoord voor mijn oom. "Ik geef jullie geld. Ik heb geld genoeg, ik weet niet eens wat ik er mee moet doen!" Zeg ik en mijn tante schudt haar hoofd. "Nee dat wil ik niet. Je hebt al genoeg voor ons gedaan!" Zegt mijn tante en ik schud mijn hoofd. "Je kan nooit genoeg doen voor familie! Doe gewoon wat ik zeg, alsjeblieft. Het zal je veel meer helpen!" Zeg ik en mijn oom en tante kijken elkaar aan voordat ze er allebei mee instemmen. Ik zeg tegen Niall wat ik van plan ben en hij knikt glimlachend. "Wij regelen een vliegtuig voor jullie zodat jullie alle benodigdheden kunnen ophalen in Nederland. Zet het alvast te koop" zeg ik en mijn tante knikt. "Je bent geweldig" zegt mijn tante en ik lach. "Weet ik" zeg ik en mijn oom en tante schieten in de lach.
Ik loop de woonkamer in waar mijn familie en Niall op de bank zitten. "Er staat morgen om 1 uur een vliegtuig klaar in London. Dan hebben jullie 8 uur de tijd in totaal om van Amsterdam naar jullie huis te gaan en daar jullie spullen te pakken en vervolgens terug te gaan naar Schiphol. Dan vliegen jullie alweer terug naar hier" zeg ik en mijn oom en tante knikken. "Bedankt" zegt mijn oom en ik knik. "Graag gedaan. Ik kan jullie wel zeggen dat jullie snel moeten zijn met koffers inpakken maar je moet gewoon zorgen dat je alle kleren meeneemt en andere benodigdheden" zeg ik en mijn familie knikt. "Wat willen jullie vanavond eten?" Vraagt Niall en mijn oom haalt zijn schouders op. "Kiezen jullie maar" zegt mijn oom en Niall grijnst. "Nando's" zegt Niall meteen en ik grinnik. "Ik kon het weten. Maar laten we het wel bezorgen?" Zeg ik en Niall knikt. "Ik bel wel. Zeggen jullie maar wat jullie willen hebben" zegt Niall als hij Jayden aan mij geeft en zijn telefoon pakt. Hij toets het nummer in en wacht tot hij iemand aan de lijn krijgt. Hij geeft alles door wat we willen hebben en hangt dan weer op. "We moeten ongeveer een half uurtje wachten" zegt Niall en iedereen knikt. "Levy en Bruce willen jullie een film kijken?" Vraag ik en ze knikken. Ik start Netflix op en laat ze een film uitkiezen. Jayden begint te huilen en ik probeer hem te troosten maar het helpt niet. Ik denk dat hij honger heeft. "Ik ga Jayden even voeden" zeg ik en iedereen knikt. Ik loop naar boven en ga op mijn bed zitten. Ik begin Jayden te voeden en wacht totdat hij geen honger meer heeft. Als hij geen honger meer heeft merk ik ook dat ik zijn luier moet verschonen dus ga ik dat even doen. Als ik Jayden zijn luier heb verschoond gooi ik de vieze luier weg en loop weer met Jayden naar beneden. Ik ga op de bank zitten en al vrij snel gaat de bel. Niall staat op en nog geen minuut later staat Niall met onze bestelling in de woonkamer. Ik leg Jayden boven in zijn bedje en loop dan naar beneden waar ik bij de rest aan de keukentafel ga zitten.
Na het eten zitten we met z'n alle op de bank en kletsen wat bij. De bel gaat en ik loop naar de voordeur. Harry staat aan de deur en ik glimlach. "Hey, kom binnen" zeg ik en Harry knikt glimlachend. Ik ga met Harry naar de woonkamer en hij geeft iedereen een knuffel. Ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak op zoek naar het contact van Kylie. Ik besluit om haar een berichtje te sturen.
Hey, ik wilde even zeggen dat ik iets hoorde over jou en Harry en vroeg me af of het klopte, niet dat ik daar een probleem mee zou hebben want dat zou cute zijn! X Scarlet
Ik besluit om het zo te spelen en klik op verzenden. Al snel krijg ik een berichtje terug.
Haha wat heb je gehoord dan? X Kylie
Ik grinnik. Tot zover loopt alles goed.
Ik hoorde dat je een crush op Harry! X Scarlet
Omg hoe weet je dat? X Kylie
Dit gaat echt werken.
Ik hoorde het iemand zeggen. Dus het is waar? X Scarlet
Ja het is waar maar zeg alsjeblieft niks tegen hem! X Kylie
Maak je maar geen zorgen! Hij ziet jou ook wel zitten! X Scarlet
Hoe weet je dat? X Kylie
Elke keer als ik je naam noem wordt hij zo rood als een tomaat en hij gaf het toe! X Scarlet
Omg! Wat moet ik nu doen? X Kylie
Kom anders langs! Hij is ook hier! X Scarlet
Oke. Ben al onderweg! X Kylie
Tot zo! X Scarlet
Ik grijns en stop mijn telefoon weg. Ik besluit dat Niall moet weten dat Kylie komt dus ik pak mijn telefoon weer. Ik open het gesprek en laat het aan Niall lezen. Niall grinnikt en knikt dan. Al snel gaat de bel en ik sta op. Ik maak de deur open en Kylie staat al voor de deur. Ik geef haar een knuffel en we groeten elkaar. We lopen door naar de woonkamer en als Harry Kylie ziet wordt hij al rood. Hij staat op om haar een knuffel te geven en daar zegt Kylie natuurlijk geen nee tegen. Als ze elkaar loslaten kijkt Harry even snel naar mij omdat hij in de gaten heeft wat er aan de hand is en ik grinnik. Dit word lachen.
JE LEEST
Adopted by Zayn Malik
FanfictionOpgroeien zonder moeder, uit huis gehaald worden bij je vader en vervolgens in een tehuis worden gezet en dan geadopteerd worden door een wild vreemde die eigenlijk heel beroemd is. Het overkomt de 17-jarige Scarlet. Kan ze omgaan met de vervelende...