Pov Scarlet
Ik en pap zijn nu een weekje op Tour. Niall en Harry zijn ook mee. We zitten in de hotelkamer behalve Niall. Niall zit op zijn eigen kamer . Ik besluit om even naar Niall te gaan. Als ik voor Niall's deur sta hoor ik hoe snikken de kamer vullen. Ik stap vlug naar binnen en zie een gebroken Niall zitten. "Niall wat is er?" Vraag ik en Niall schudt zijn hoofd. "G-ga alsjeblieft weg" fluistert Niall. Ik snap hier helemaal niks van. Ik besluit om het tegenovergestelde te doen en ga langs Niall op zijn bed zitten. "Niall zeg me wat er is" zeg ik en Niall zucht. "De media showt al de hele dag foto's van dat jij met een andere jongen staat te zoenen" fluistert Niall en ik schrik. "Niall je weet toch dat dat niet waar is? Ik vertel je honderd keer op een dag dat ik van je hou" zeg ik en Niall zucht. "Ik weet het. Maar ik ben stom geweest" zucht Niall en nu pas glijd mijn blik af naar zijn pols waar verband om heen zit. "Laat me raden. Je geloofde de media in het begin en je hebt j-jezelf toen g-gesneden" zeg ik en Niall knikt. Nu rollen er ook bij mij tranen over mijn wangen. "Geloof nooit de media op het eerste gezicht" zeg ik en Niall knikt. Ik pak Niall's hand en haal het verband er af. Ik doe er zo wel weer nieuw omheen maar ik wil kijken hoe erg dat het is. Het verband is er vanaf en ik zie drie sneeën zitten. Het is al dicht en ik wrijf er voorzichtig overheen, hopend dat ik hem geen pijn doe. Een traan rolt over mijn wang. "Niall beloof me alsjeblieft dat je dit niet meer doet. Als er iets is zeg het dan" zeg ik en Niall knikt. Ik veeg Niall's tranen weg en hij doet hetzelfde bij mij. "Sorry princess" zegt Niall en ik knik. "Het geeft niet" zeg ik en Niall knikt dankbaar. "Kom we gaan naar de rest" zeg ik als ik Niall's hand vastpak en hem meetrek naar de rest. Ik hoor Niall achter me grinniken. Voordat we de slaapkamerdeur openmaken trekt Niall me even terug. "Mijn pols. Ik wil niet dat Zayn en Harry het zien" zegt Niall en ik knik. "Doe een shirt met lange mouwen aan" zeg ik en Niall knikt. Niall wisselt snel van shirt en dan lopen we naar de rest. We gaan langs de rest zitten en ik zucht van verveling. "Wat gaan we dooeeen?" Zeg ik verveeld en Niall grinnikt. "Zullen we gaan paintballen?" Vraagt Harry en iedereen knikt instemmend. We stappen in de kleinere bus die we gebruiken om naar andere dingen te gaan zoals stadions en steden. We rijden naar de plek waar we gaan paintballen en gelukkig zijn we de enige. We moeten teams maken. "Zayn bij wie wil jij?" Vraagt Harry en pap kijkt bedenkelijk. "Uh ik ga bij Scarlet. Als Niall dat goed vind" zegt pap en Niall knikt. "Tuurlijk" zegt Niall en we trekken onze pakken aan. We verstoppen ons en dan begint het signaal dat het begint. Ik en pap rennen van boom naar boom en dan zie ik Niall. Meteen grijp ik mijn kans en ik schiet op Niall. Hij kijkt mijn kant op maar ik ga vlug achter de boom staan zodat hij me niet ziet.
Het paintballen is afgelopen en ik en pap hebben gewonnen. We lopen naar Niall en Harry en ik grijns. "Jij was dat he? Achter de boom" zegt Niall en ik knik. "Ik wist het!" Zegt Niall en ik lach. We leveren onze pakken in en lopen naar het busje. Op dat moment komen er hele groepen fans aangerend. Ik kijk snel naar Harry in verband met zijn claustrofobie en hij voelt zich al niet zo goed zo te zien. "Niall ik ga even naar Harry. Hij voelt zich niet zo goed" zeg ik en Niall knikt. Ik loop naar Harry en hij glimlacht naar me. "Bedankt" zegt Niall en ik haal mijn schouders op. "Je hoeft me niet te bedanken" zeg ik en Harry grinnikt. We proberen door de massa fans te komen en het is moeilijker als gedacht. Harry begint steeds onregelmatiger te ademen en ik pak hem bij zijn arm en trek hem met me mee. Nu kom ik wel door de massa heen en ik trek Harry achter me aan. We stappen in de auto en de rest komt ook al snel. "Scarlet echt bedankt" zegt Harry als zijn ademhaling al iets rustiger is geworden. "Geen dank" zeg ik en Harry knikt. Niall komt langs me zitten en legt zijn hand op mijn bovenbeen. "Goed gedaan" zegt Niall en ik grinnik. "Ik hoop alleen dat we niet vervelend in het nieuws komen" zeg ik en Niall haalt zijn schouders op. "Dat is dan jammer" zegt pap en ik knik. We rijden terug naar de plek waar de tourbus staat. We slapen nu niet in een hotel. Al snel komen we aan bij de tourbus. We lopen de tourbus binnen en laten ons zoals gewoonlijk weer op de banken vallen. Op Tour gaan is leuk maar op sommige momenten verveel je je echt dood. Je kunt niet alles doen wat je wil, dat kun je nooit maar dan al helemaal niet en de tijd de we hebben is elke keer beperkt. Dan gaat mijn telefoon. Het is Liam.
L=Liam S=ScarletS: hey met Scarlet
L: hey uh waarom neemt Zayn niet op?
S: hij heeft zijn telefoon nog op stil staan denk ik want we waren gaan paintballen. Maar wat is er dan?
L: ik denk niet dat jullie het willen weten
S: waarom bel je dan als we het niet willen weten?
L: er is bij jullie ingebroken.
S: shit. En nu? Is er wat weg?
L: er is niks weg. Alleen een raam is kapot. Die zijn we nu aan het laten maken.
S: oh oke. Ik zal het tegen pap zeggen. Maar hoe betalen we de raam als we niet thuis zijn?
L: niet. Wij hebben betaald.
S: wie is wij?
L: Louis, Gigi en ik.
S: oh oke bedankt Li. Ik ga ophangen en dan zeg ik het tegen pap.
L: is goed. Doei
S: doei
Ik hang op en kijk pap verward aan. "Pap?" vraag ik en pap knikt. "Er is bij ons ingebroken. Er is niks gestolen alleen de raam is kapot" zeg ik en pap kijkt me met grote ogen aan. "Wat?! Wie betaald de raam als we er niet zijn?!" Zegt pap geschrokken. "Pap rustig. De raam word nu gemaakt en Louis, Liam en Gigi hebben de raam betaald" zeg ik en pap zucht van opluchting. "Wat moest ik toch zonder jullie af en toe. Maar waarom belde hij mij niet?" Zegt pap. "Je had je telefoon nog op stil staan. Hij had je geprobeerd te bellen" zeg ik en pap knikt. "Oh ja. Helemaal vergeten" grinnikt pap en ik lach. "Waarom breken ze in als ze toch niks stelen? Waren ze op zoek naar geld?" Vraagt pap en ik haal mijn schouders op. "Ik heb geen idee waarom bij ons. En van dat geld zou wel kunnen kloppen" zeg ik en pap knikt. Dat overkomt ons weer....
JE LEEST
Adopted by Zayn Malik
FanfictionOpgroeien zonder moeder, uit huis gehaald worden bij je vader en vervolgens in een tehuis worden gezet en dan geadopteerd worden door een wild vreemde die eigenlijk heel beroemd is. Het overkomt de 17-jarige Scarlet. Kan ze omgaan met de vervelende...