Start of the break

166 4 2
                                    

4K! Thank you so much! 💕

Pov Scarlet

Vandaag is het dan zover. Het laatste optreden voor onze welverdiende pauze. Je kunt overal wel de spanning voelen en om eerlijk gezegd voelt het vreemd als je er bij nadenkt dat je dit een jaar lang niet meer gaat doen. We zitten bij Lou en Lottie die bezig zijn met Louis' haar en daarna ben ik aan de beurt. Niall heeft Freddie vast en ik glimlach hoe ik ze samen zie. Ik word uit mijn trans geroepen door Lou die mijn haar wil doen. Ik sta op en ga in de stoel zitten. Lou doet mijn haar en ondertussen doet Lottie mijn make-up. Als ik klaar ben ga ik naar Niall en neem ik Jayden van hem over omdat Niall nu aan de beurt is. Al onze ouders zullen vandaag aanwezig zijn. Voor mij geld dat Maura er is want ja, Zayn is er niet. Als iedereen klaar is overhandig ik Jayden aan Lottie en Lou en gaan we naar de man die zorgt dat onze oortjes goed zitten en het kastje blijft zitten. Als iedereen daarmee klaar is gaan we klaarstaan op onze positie en wachten we totdat we op mogen.

Als het optreden afgelopen is lopen we naar elkaar toe en geven we iedereen een knuffel en daarna een groepsknuffel. We bedanken de fans en beloven ze dat we terugkomen. Vervolgens lopen we het podium af en bedanken Lou en Lottie. Ik en neem Jayden van hun over en bedank ze ook voor het oppassen op Jayden. Daarna bedanken we de crew en geven we elkaar allemaal opnieuw een knuffel. Vanaf nu gaan er voor een jaar allemaal onze eigen weg en natuurlijk zullen we afspreken en contact houden maar we zullen geen liedjes met z'n alle schrijven en opnemen. Als we afscheid hebben genomen gaan we allemaal naar huis. Harry zal gaan meedoen in een film "Dunkirk", Liam gaat naar Engeland naar zijn familie, Louis, Niall en ik gaan naar LA. We zwaaien nog een keer naar elkaar en gaan dan echt onze eigen weg. Niall, Lou en ik zullen allemaal een taxi nemen naar LA en de rest zal op het vliegtuig stappen naar Engeland. Eenmaal in de taxi wanneer we afscheid hebben genomen van Louis laat ik een zucht en leun ik met mij hoofd op Niall's schouder terwijl ik Jayden vasthoud. "Ik kan niet wachten om de hele dag met Jayden te kunnen zijn" zegt Niall en ik knik instemmend. "Ik ook niet" zeg ik en Niall legt een arm om me heen. Als we na een half uur aankomen bij ons huis betalen we de chauffeer, Niall pakt onze koffers en lopen we ons huis binnen. We lopen meteen door naar boven en ik leg Jayden in zijn bedje. Ook hier is de babykamer klaar. Ik en Niall besluiten om morgen onze koffers uit te pakken aangezien het al laat is en we gaan ons omkleden om naar bed te gaan. We poetsen onze tanden en halen de make-up van ons gezicht die we op hebben gekregen voor de show en gaan dan in bed liggen. "Het is vreemd. Wetende dat we morgen geen interview of optreden hebben en dat voor een jaar lang" zeg ik en Niall knikt instemmend als hij zijn armen om me heen slaat en ik leg mijn hoofd op zijn borst. "Klopt. Goodnight baby" zegt Niall en ik glimlach. "Goodnight Nialler" zeg ik als ik een kusje op zijn mond druk en vervolgens weer ga liggen hoe ik lag.

'S ochtends word in wakker van de zon die door de gordijnen op mijn gezicht schijnt. Het is al half 11. Jayden huilt gelukkig 's nachts niet zoveel dus worden we niet vaak wakker van Jayden. Ik draai me om en zie hoe Niall nog slaapt. Zijn haar zit door de war en zijn mond staat een stukje open wat er echt super schattig uitziet. Dit vond ik al vanaf het begin en dat vind ik nog steeds. Ik ga met mijn hand door zijn haar en er verschijnt een lichte glimlach op Niall's gezicht waardoor ik weet dat hij zo wakker wordt. Ik druk een kusje op zijn neus en langzaam opent Niall zijn ogen. Ik glimlach en Niall wrijft in zijn ogen. "Goodmorning princess" zegt Niall en ik glimlach. "Goodmorning Nialler" zeg ik als we elkaar een moment lang aankijken en ik glimlach weer. "Wat zullen we vandaag eens gaan doen?" Vraagt Niall en ik glimlach. "Als jij mij nou eens leert hoe je moet golfen" zeg ik en Niall lacht. "Sure. Maar waar laten we Jayden?" Zegt Niall en ik haal mijn schouders op. "Als het goed is dan zijn mijn oom, tante en neefjes in LA. Ik kan hun vragen" zeg ik en Niall knikt. Ik pak mijn telefoon om het te vragen en niet veel later krijg ik bericht terug.

Tuurlijk. Breng maar! Hoe laat?

Ik vraag en Niall hoe laat hij wil gaan en reageer dan.

Rond 12 uur?

Als ik goedkeuring heb van mijn tante zeg ik tegen Niall dat alles geregeld is en gaan we ons klaarmaken. We trekken allebei passende kleren aan om te golfen en daarna ga ik Jayden klaarmaken en voeden terwijl Niall ontbijt voor ons maakt.

Als we klaar zijn stappen we in de auto en rijden we naar het huis van mijn oom en tante. We kletsen wat bij over gisteravond en over wat we nu gaan doen tijdens onze pauze. Ik geef mijn tante alle benodigdheden en we spreken af dat we Jayden uiterlijk om 5 uur op komen halen. Daarna stappen we weer in de auto op weg naar de golfclub die zo'n 5 minuten hier vandaan is. Als we daar aankomen huren we zo'n wagentje en gaan we beginnen. Ik kan er echt niks van en Niall ligt helemaal in een deuk maar dat maakt niks uit. Als ik na 5 keer misslaan eindelijk de bal raak verbaasd het me dat de bal ook nog de goede richting uitgaat.

Na een middag golfen stoppen we en rijden terug naar mijn oom en tante. Als we er binnen een paar minuten aankomen maakt mijn tante met een glimlach de deur open en lopen ik en Niall naar binnen. We gaan op de bank zitten bij Jayden en mijn oom komt met twee glazen cola aan. We bedanken hem voor het drinken en mijn oom en tante komen samen met mijn neefjes bij ons op de bank zitten. "Willen jullie vanavond mee-eten?" Vraagt mijn tante en ik kijk Niall vragend aan. Niall knikt instemmend en ik glimlach. "Ja is goed" zeg ik en mijn tante knikt.

Rond 9 uur zijn we weer op weg terug naar huis en Jayden ligt in mijn armen te slapen terwijl Niall rijdt. Ik moet eerlijk zeggen, om even niks aan je hoofd te hebben, dat is echt heerlijk.

Sorry voor de late update! Zat een beetje met school

Adopted by Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu