Jayden

176 4 0
                                    

Pov Scarlet

Ik kom uit de douche en droog me af. We zijn gister thuis gekomen van de Tour dus we doen nu even alles rustig aan, ik vooral. Ik trek een trainingsbroek aan van Niall en een trui en net op het moment dat ik de föhn wil pakken voel ik ontzettende pijn in mijn buik. Ik maak een simpele en snelle knot en roep Niall. Ik krimp ineen van de pijn en al snel vliegt de badkamerdeur open. Niall schrikt zo te zien een beetje maar we weten allebei wat er aan de hand is. Niall pakt mijn hand en ineengekrompen loop ik de trap af. "Het komt goed baby" zegt Niall en ik knik. We stappen in de auto en rijden naar het ziekenhuis. Al snel komen we aan bij het ziekenhuis en Niall pakt snel een rolstoel voor me. Ik ga voorzichtig in de rolstoel zitten en ondertussen probeer ik de pijn die ik heb weg te denken. Er worden dokters bijeengeroepen en ik word naar een kamer gereden. Ik ga op het bed liggen en alles word klaargemaakt om te bevallen. "Zal ik de rest informeren?" Vraagt Niall en ik knik. Niall pakt zijn telefoon erbij en belt de rest. Al snel heeft Niall iedereen gebeld. "Ze komen hierheen" zegt Niall en ik knik. Niall pakt mijn hand en wrijft geruststellend over mijn hand heen. Ik sluit mijn ogen even en het enigste wat ik voel is pijn. "Mevrouw u mag beginnen" zegt de verloskundige en ik knik.

Ik weet niet hoe lang het geduurd heeft, maar ik ben blij dat het erop zit. "Wat is de naam?" Vraagt de verloskundige die Jayden in een handdoek wikkelt en ik glimlach. "Jayden" zeg ik en de verloskundige glimlacht als ze mij Justin overhandigt. Ik kijk naar Niall die met tranen in zijn ogen toekijkt. "Don't cry" zeg ik en Niall glimlacht. "Ik ben trots op je" zegt Niall en ik glimlach. "Ik ben ook trots op jou hoor. Volgens mij was je hand bijna dood door het knijpen" zeg ik grinnikend als ik terugdenk aan hoe ik in Niall's hand kneep toen ik moest bevallen. Niall lacht en geeft me een kus op mijn wang. "Je mag de jongens gaan halen" zeg ik en Niall knikt. Al snel komt Niall terug met iedereen en ze kijken me allemaal verwonderd aan."gefeliciteerd" zegt iedereen meteen en ik grinnik. "Het is een jongetje" zeg ik en iedereen glimlacht. "Hoe heet hij?" Vraagt Harry meteen en ik grinnik. "Jayden" zeg ik en ik glimlach. "Niall wil je Jayden vasthouden?" Vraag ik en Niall knikt. Ik geef Jayden voorzichtig over aan Niall en Niall kijkt verwonderd toe. Iedereen komt naar me toe en geeft me een knuffel. Iedereen zegt gefeliciteerd en gaat dan ergens in dit kamertje zitten. Jayden heeft de ogen van Niall, mijn haarkleur en Niall's neus. "Mag ik hem vasthouden?" Vraagt pap en Niall knikt als hij Jayden voorzichtig aan pap overdraagt. De dokter komt binnenlopen en ik kijk hem afwachtend aan. "We moeten even wat testjes doen en als die goed verlopen mag u nu al naar huis" zegt de dokter en ik knik.

De testjes waren al snel afgelopen en we lopen nu met z'n alle naar de uitgang. "We zullen jullie nu even met rust laten" zegt Liam en ik knik. "Jullie mogen anders morgen wel langskomen" zeg ik en Niall knikt instemmend. "Is goed. We spreken ons morgen wel" zegt Harry en ik knik. We lopen naar onze auto en stappen in. Al snel komen we thuis aan en ik ga uitgeput op de bank zitten. "We've done a great job" zegt Niall en ik knik instemmend terwijl ik grinnik. "Ik wil slapen Niall. Ik ben moe" zeg ik als ik op de klok kijk en zie dat het al aardig laat is. "Ik ga met je mee baby" zegt Niall en ik knik glimlachend. Ik til Jayden voorzichtig op en loop met Jayden in mijn armen naar boven. Ik loop naar de babykamer en leg Jayden voorzichtig in zijn bedje. "Goodnight baby" zeg ik als ik Jayden een kusje op zijn voorhoofd geef en Niall doet hetzelfde. We lopen naar onze kamer en kleden ons om. Douchen heb ik in het ziekenhuis kunnen doen. We gaan in bed liggen en Niall slaat zijn armen om me heen. "Goodnight princess" zegt Niall en ik glimlach. "Goodnight Nialler" zeg ik en ik leg mijn hoofd op zijn borst. Ik luister naar Niall's hartslag en al snel val ik in slaap.

Ik word wakker van gehuil uit de babykamer. Ik sta zachtjes op omdat ik Niall niet wakker wil maken en loop naar de babykamer. Ik pak Jayden voorzichtig op en schommel hem een beetje op en neer totdat hij weer rustig wordt. Niall komt ondertussen ook de babykamer in en kijkt me schuldig aan. "Sorry baby ik had moeten gaan" zegt Niall en ik schud mijn hoofd. "Nee maak je niet druk" zeg ik als ik naar Niall glimlach en hij glimlacht terug. Als Jayden in mijn armen in slaap gevallen is leg ik hem terug in zijn bedje en loop samen met Niall terug naar onze slaapkamer. We gaan weer in bed liggen en vallen in slaap.

's Ochtends word ik rond 8 uur wakker van Jayden die huilt. Ik loop naar de babykamer en pak Jayden op. Ik ga op de stoel zitten die in de babykamer staat en bedenk dat ik Jayden borstvoeding moet geven. Ik doe wat ik moet doen en als Jayden klaar is besluit ik om Jayden mee te nemen naar onze slaapkamer en ga langs Niall op bed zitten. Niall wordt ook langzaam wakker en glimlacht als hij mij met Jayden ziet. "Goodmorning princess" zegt Niall tegen me als hij me een kusje geeft en ik glimlach. "Morning Nialler" zeg ik en Niall glimlacht. "Ik heb Jayden net gevoed want hij huilde" zeg ik en Niall knikt. "Proud of you" zegt Niall en ik glimlach. "Ben je nog moe?" Vraagt Niall en ik haal mijn schouders op. "Een beetje" zeg ik en Niall knikt.

De jongens komen er zo aan en Jayden ligt boven in z'n bedje. De bel gaat en Niall staat op om de deur open te maken. Al snel staan de jongens in de woonkamer en ik sta op om iedereen een knuffel te geven. Ik maak voor iedereen wat te drinken en loop dan weer terug naar de rest. Ik geef iedereen z'n drinken en ga dan langs de rest zitten. "Waar is Jayden?" Vraagt Liam en ik glimlach. "Die ligt boven te slapen. Ik ga hem wel even halen" zeg ik en Liam knikt. Ik loop naar boven en open de deur van de babykamer. Ik loop naar het bedje en zie dat Jayden slaapt. Ik pak hem voorzichtig op zodat hij niet wakker word en loop met Jayden naar beneden. Niall glimlacht als hij me met Jayden ziet en ik ga langs Niall zitten. "Mag ik hem vasthouden?" Vraagt Harry en ik knik. Ik geef Jayden voorzichtig over aan Harry en kijk naar de glimlach die zijn lippen siert. Hij heeft bij mijn weten kinderen altijd al leuk gevonden. "En? Hoe gaat het met Kylie?" Vraag ik plagend en Harry wordt zo rood als een tomaat. "We praten" zegt Harry en ik grinnik. "Dat is alles?" Vraag ik en Harry knikt simpel. "Daar ga ik wel verandering in brengen" zeg ik en Harry lacht. "Heeft Harry een crush op Kylie?" Vraagt pap en ik knik glimlachend. Harry die al rood was wordt nu nog roder en ik grinnik.

Adopted by Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu