Vergeten date? Of toch niet?

241 6 6
                                    

Pov Scarlet

Ik word wakker gemaakt door pap. "Opstaan. Over een uur moeten we in de studio zijn" zegt pap en ik knik. Ik sta op en kleed me aan. Op de badkamer doe ik mijn rituelen en vervolgens ontbijt ik met pap. Tegen de tijd dat we klaar zijn net alles moeten we gaan en trekken onze jassen aan. We stappen in de auto en rijden naar de studio. "Oh pap. Wanneer brengen we onze singles uit?" Vraag ik. "We moeten eerst nog een video maken. Dat gebeurt zaterdag. Dus zaterdag komen ze uit" zegt pap en ik knik. We komen aan bij het gebouw waar de studio in ligt en lopen direct door naar de studio. Onderweg komen we nog andere artiesten tegen zoals Little Mix en Fifth Harmony en begroeten ze. We komen dan eindelijk aan bij de studio en we zijn als eersten dus pap en ik gaan verder met liedjes schrijven. Tegen de tijd dat de boys er dan eindelijk zijn hebben we weer twee liedjes klaar aangezien ze een half uur te laat waren. We moeten nog 5 liedjes schrijven en dan zijn we klaar met het album. We geven iedereen een knuffel en beginnen dan met het werk.

De boys verlaten de studio en ik en pap gaan verder met schrijven van het album. Het is ondertussen half 8 en we zijn eindelijk klaar. "Zullen we ze meteen opnemen?" Vraagt pap en ik knik. We nemen alle liedjes op en als we klaar zijn knort mijn buik van de honger. Ik kijk op de klok. Half 11. Pap zucht en we lopen naar buiten naar de auto. "We zijn eindelijk klaar" zucht pap en ik knik. We stappen in de auto en ik zucht. Shit! Shit! Shit! Pap ziet dat er wat is. "Wat is er?" Vraagt pap. "De date! We zijn het vergeten!" Roep ik en pap grinnikt. "Het is al goed! Wacht maar tot je thuis bent. Niall weet ervan" zegt pap en ik kijk hem onbegrijpend aan maar laat het erbij. We komen thuis aan en pap maakt de voordeur open. Alle lampen springen aan aangezien die uit waren en het donker was. Voor me staat Niall met een grote bos bloemen voor me. Ik glimlach en hij geeft me de bos bloemen. Ik zet ze snel in een vaas en loop terug naar Niall. Hij knuffelt me en hij drukt zijn lippen op de mijne. Zijn tong tikt tegen mijn onderlip en ok open mijn mond. Ik open mijn mond en ons wrongen spelen een vurig spelletje. "Kuch kuch" horen we achter ons. We draaien ons om en achter ons staan pap en de rest van de boys. "Get a room!" Roept Louis en ik lach. "Gefeliciteerd!" Roept iedereen en ik bloos. Iedereen geeft ons een knuffel en Niall komt voor me staan. "Scarlet, omdat je de beste bent heb ik een cadeautje voor je" zegt Niall als hij me een doosje aangeeft. Ik maak het doosje open en er zit een armbandje in waar 'Nialler' opstaat. Ik bloos en druk mijn lippen op de zijne terwijl ik mijn armen in zijn nek leg. Ik laat los en bloos. "Ik heb ook wat voor jou. Het is nogal toevallig misschien maar ik hoop dat je het leuk vind" zeg ik en Niall knikt. Ik pak het doosje uit mijn jaszak en overhandig het aan Niall. Hij maakt het open en er zit een armbandje in waar 'forever yours' instaat. We doen allebei de armbandjes om en drukken een vlugge kus op elkaars lippen. Ik sla mijn armen om zijn nek en leg mijn hoofd op zijn schouder. "Do you wanna stay tonight?" Fluister ik en Niall's oor en Niall knikt. "Tuurlijk" zegt Niall en ik knik. Iedereen gaat weer naar huis want het is ondertussen half 12 geworden en Niall en ik lopen naar boven. We kleden ons om en doen onze rituelen op de badkamer voordat we in bed gaan liggen.

Pov Niall

Ik weet al precies wat ik ga doen morgen. Ik zet de wekker zachtjes zodat Scarlet niet wakker word en bel school dat Scarlet ziek is zodat ze niet naar school hoeft en we samen uit kunnen slapen. Ik sla mijn armen om haar heen en druk haar tegen me aan. Ze legt haar handen en haar hoofd tegen mijn borst en sluit haar ogen. "Goodnight princess" zeg ik. "Goodnight Nialler" fluistert ze en met dat gezegd te hebben vallen we in slaap.

Ik word wakker van mijn wekker die zachtjes afgaat. Ik sta voorzichtig op en zet de wekker uit voordat ik naar de gang loop. Ik pak mijn telefoon, bel school en zeg dat Scarlet ziek is. Ik hang weer op en loop terug naar de slaapkamer. Scarlet slaapt nog vredig dus mijn plan is gelukt. Zayn komt ook binnen en hou mijn vinger voor mijn mond. Hij gebaart wat en het moet waarschijnlijk betekenen dat Scarlet naar school moet. Ik fluister mijn plan en Zayn kijkt me met een grijns aan. "Good job bro" fluistert Zayn voordat hij de kamer uitloopt. Ik sla mijn armen weer om Scarlet heen en bewonder haar. Ze is echt perfect. Zie is lief en knap. En natuurlijk nog veel meer maar dat is te veel om op te noemen. Ik vraag me echt af hoe ik het zo goed voor elkaar heb met haar. Ik had nooit gedacht dat iemand me ooit nog leuk zo vinden na mijn laatste relatie maar dat had ik duidelijk mis. Je zult misschien denken van: wat was er dan in je vorige relatie? Nou ik zal het je uitleggen. Ik had een vriendin en op een dag maakte ze het uit omdat ze me niet aantrekkelijk genoeg vond terwijl we al bijna een jaar wat hadden. Het ging dus uit en als de media er over sprak tegen haar zei ze dat ik dik en lelijk was. Ik heb een down periode in mijn leven gehad maar toen ontmoete ik Scarlet en wist ik dat mijn leven ging veranderen. Ik lig maar te denken en te denken en dan zie ik Scarlet's ogen open gaan. "Goodmorning princess" zeg ik. "Goodmorning Nialler" zegt ze en ze draait zich om om op de klok de kijken. "Shit! Ik ben te laat voor school" mompelt ze en ik schud mijn hoofd. "I took care of it. Ik heb school gebeld en gezegd dat je ziek was" zeg ik. "Je bent echt geweldig" zegt ze en ik grinnik. "Wist ik toch al" zeg ik en ze lacht. Ik sla weer mijn armen om haar heen en druk een kus op haar haar. "Ik hou zo veel van jou" fluister ik in haar oor. "Ik meer van jou" zegt ze. "Nietes" "welles" "nietes" "welles" "ik geef op" zeg ik en ze lacht. "Ik win altijd" zegt ze en ik lach. "Tuurlijk" zeg ik en ze grinnikt. Ze is echt zo schattig als ze grinnikt. Ik hou er echt van om hier zo te liggen met haar in mijn armen. Ik kan hier zo dagen liggen. Zolang er maar iemand is die me eten komt brengen. Maar ja ik hou meer van Scarlet dan van eten en dat is speciaal. Dat heb in nog nooit gehad. "Ah, dankjewel" zegt Scarlet en ik kijk haar onbegrijpend aan. "Je zei dat je meer van mij houd dan van eten en ik weet hoe veel je van eten houd " zegt Scarlet en ik maak een "ow" geluidje.

Adopted by Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu