,, Já už mám jeden nápad, ale musíme riskovat..'' ďábelsky jsem se zasmála a začala jsem přemýšlet nad tím, jak udělat Lukovi ten nejhorší den a zároveň to, aby nikam nechodil.
Napadlo mě, že bychom předstírali, že se mi zhoršil stav, ale jeho zlost by ho odradila od toho někomu pomoci.
Pak bychom... nebudu přemýšlet.
,, Rychle ho doběhni a zastav ho!" Řekla jsem unáhlivě Lilly a ona jen rychle běžela ze zahrádky. Vstala jsem z křesla a hlava na tom byla zázrakem lépe. Sice bolela, ale už se nemotala, což bylo dobré boží znamení, že to dneska snad skončí po mém a dobře.Napadlo mě ho prostě nějak svázat a je to, ale lano moc v náhledu nemám. Teď má fantazie neměla čas ztrácet čas.
Vyšla jsem z domu a u příjezdové cesty jsem viděla, jak je Luke na zemi a Lilly na něm sedí. Mlátila ho tam a nenechala ho stoupnout. Musela jsem se zasmát, protože jsem ještě sourozeneckou bitku neviděla.
Běžela jsem rychle za ní a pomohla jí. Hodně se kymácel a bylo těžký ho držet při zemi, když jeho výškou váží jako my dvě dohromady, ale zvládali jsme to. Nějak.
Já mu držela ruce za zády a Lilly mu držela nohy. Jeho silou se obrátil na záda a na chvíli jsme ho měli z kontroly, ale pak Lilly obrovskou rychlostí popadla nějakou hadici. Luke mezitím vstal a snažil se utéct, ale byla jsem mu blízko v dohledu a upadl přímo na mě. Byli jsem tak, že já nemohla dýchat pod ním a on se na mě zadíval. Chvilinku, ale opravdu jen chvilinku jssme si dívali do očí. Viděla jsem jeho malý úsměv a nevím, proč se usmíval. Vyzařovala z něj taková divná pozitivní energie.,, Máš hezký úsměv.'' Vypadlo ze mě jako bych byla na LSD. Docela jsem se za to styděla, že jsem mu to řekla, protože to jsem fakt byla i nebyla já. Luke se tomu ještě jednou uchechtl a jeho úsměv se rozšiřoval po celém okolí. Začalo mi být nějak až moc dobře, což se mi .... proč se mi to líbí? Vždyť.. On mě nesnáší a já jeho přímo toužím zabít.. Tohle mě tak divně fascinuje.
Po chvíli se vedle nás objevila Lilly a držela v ruce hadici. Vím, co měla na mysli, tak jsem se ďábelsky umála. ,, Užij si to.'' Řekla jsem mu a mrkla jsem na Lilly, která okamžitě přesměřovala hadici na LUkovy záda. Zapla jí a studená voda stříkala proudem. Dosáhla i na mě, takže jsem hned vyskočila. Luke začal křičet jako malá holka a já se smála, i když jsem taky mokrá. Přiběhla jsem k Lilly a hadici od ní vzala. Stříkala jsem po ní vodou taky a ona si to naopak užívala, což bylo divný, ale na deruhou stranu topočasí je hrozně na padnutí.
Pak jsem hadici přesměřovala na Luka. NAměřila jsem jí přimo do jeho obličeje a on padl k zemi.
,, Tak, půjdeš nebo tady budeš, co?'' Zasmála jsem se a vypla jsem hadici.,, Mír.'' Dal ruce do obranného gesta a jednou rukou si utřel vodu z obličeje.
,, Fakt už nic takového nechci. Už nikdy nebudu zlej, jen mě prosím nebijte holky.'' Udělal smutný očí a já na něj se souhlasem kývla. ,, A co mám jako s váma dvěma tady dělat? Jste obě nudný. Já jsem mokrej, Lilly je až moc chytrá a ty bys mě chtěla nejraději zabít!'' Otráveně pohodil rukama a prohrábl si jeho mokré vlasy. Jeho tričko bylo celé mokré a průsvitné. ( Já tam teď být! Aghh :D ),, Tak půjdeme na pláž, kde není hodně lidí a tam se usušíme a jako správnej brácha mě a Cory vemzeš na zmrzlinu a to bez nějakých keců.'' Řekla mu Lilly, která si ještě ždímala vodu z jejích vlasů.
Neměla jsem proč nesouhlasit. S Lill si rozumím a na vypatlance mluvit nemusím, i když musím se přiznat, že pořád myslím na tu chvilku, co jsem mu řekla tu debilní větu. Tak moc se za to stydím Bože!,, To nezní, tak moc špatně. Mám tady kousek auto, tak prostě půjdeme a .. prostě pojďte!'' Popohnal nás my jsme šli za ním. Ještě, že nejsem mokrá jako oni. Měla jsem jen asi mokrou půlku trička.
Zašli jsme za nějaký roh, kde bylo samozřejmě to předražené auto rebelního a zlýho fracka. Musím, ale říct, že to auto bylo fakt jako model. Myslím, že bylo z devádesátek a mělo černo lesklou barvu. Tady musí být někdo mazánek před papínkem.
,, Nasedněte m'lady.'' Otevřel mi dveře a já mu ukázala úsměv s prostředníčkem. Pokroutil nade mnou hlavou a sedl si dopředu k volantu. Lilly si sedla ke mně a mohli jsme jet.
ČTEŠ
My Sister's Best Friend || L.H
Fanfic,, Jseš dívka mých snů.'' _______ !Upozornění na silné vulgarusmy a sex!