,, Lu-Luku.'' Šeptla jsem a moje slzy hned stekly. On mi lhal. Začala jsem nabírat více zklamání vůči němu, a tak jsem prostě zařičela. ,, Luku!''
Nikdo není doma, takže je to dobrý.
On v rychlosti vstal a vystašeně se na mě podíval. Vypadal velice unaveně, ale teď bych mu přála snad všechno nejhoší na světě. Lhal mi a ještě se zabíjí. Bere drogy... znovu. Já myslela, že jsem pro něj něco víc, ale on mi lhal. V rychlosti jsem se podívala na svůj mobil. Byla tam nějaká zpráva od skrýtého čísla.
Skryté číslo+
Ještě odpoledne ti donesu těch patnáct gramů.... bude to stát ranec, ale je to dobrej matroš :)
Stálo ve zprávě a já se ještě víc rozbrečela. On si posílal zprávy z mého mobilu. To bylo to ráno!! Proto to hned zavřel. Proto odešel z té oslavy. Proto mi celou dobu lže. Luke bere drogy za mými zády. Proto má vždycky nějak červené oči nebo je dost šťastný a unavený. Je to pouho pouhé monstrum. Ten pytlík jsem neměla ani deset vteřin v ruce. Je to svinsto, nic jiného. Bylo to pohozené na posteli. Luke už věděl, o co jde, páč ten pytlík spatřil.
,, Ty feťáku jeden zasranej!'' Křičela jsem a hodila jsem po něm polštář. Slzy braly rychlejšího proudu a zpomalovalo mi to můj dech. Všechno to bylo jen topení ve lži. Nemiluje mě. Jen mě využíná jako hračku.
,, Lásko, já..'' Nevěděl, co říct. Já jsem rozhodně věděla, co mám dělat. Natáhla jsem si v rychlosti mé kraťasy a vyběhla jsem z pokoje. Bojím se ho. Už mu nevěřím a nikdy nebudu. BUde mít nějaký záchvat a bude mě chtít zabít... ublíží mi. Chtěl mě jen vtáhnout do světa drog. Zkurvenej heroin! Co jsem si myslela! I Kurt dělal samý píčoviny! Kdyby to neudělal, tak by tu mohl být dál, ale ne. Všichni ti feťáci jsou stejní. Nesnáším ho....
Nazula jsem si v rychlosti moje baleríny a vypadla jsem odtamtud. Už sem nedám ani nohu! Žádný modeling! Žádná zkurvená NIRVANA. Dělají to ty debilní drogy. Nesnáším takoví lidi.
Zavolala jsem si výtah a nastoupila do něj. I hned jsem vytáhla mobil a zavolala jsem Amy.
Chvíli to pípalo, ale pak to vzala.
,, Ano?'' Ozval se z mobilu nabručený a unavený hlas.
,, Prosím přijeď pro mě teď. Prosím. On bere drogy. Je to zkurvenej feťák. Já se bojím ségra.'' Řekla jsem jí s vyděšením a mezi různě hlasitými vzlyky. Amy to hned zavěsila. Docela jsem se začala obávat. Hned, co výtah zastavil, jsem vystoupila a vyběhla jsem ven z hotelu. Rozeběhla jsem se směrem, kde bydlí Amy. Neviděla jsem... Nevnímala jsem... Prostě jsem běžela. Byla jsem totálně mimo. Jak mi to mohl kurva udělat?! Nikdy jsem mu neublížila a on mi takhle lhal do očí. Všichni feťáci jsou stejní.... Nesnáším je! Nesnáším sebe... Nesnášim svůj život. Kéž bych mohla být teď mrtvá, aby se mi pořád do života nepletly nějaké háčky. Nikdy nemůžu být šťastná..
PO cestě jsem viděla světla aut. Byla to Amy. Zastavila u mě a já si hned nastoupila.
,, Jeď.'' Vzlykla jsem a rozbrečela jsem se čím dál tím víc. Panikařila jsem jako malá holka.
,, Zlato, mě to mrzí.'' Řekla Amy a pohladila mě po stehně.
,, J-já ho miluju a on mi takhle ublíží... '' Řekla jsem skrze vzlyky a a zabořila jsem si obličej do mých dlaní. ,, Kdyby s tím alespoň přestal, ale je to horší.. je to herák.'' Zamručela jsem.
,, Chci umřít. Nikdo mě neumí normálně milovat!'' Křikla jsem brekem.
,, Já a Mike tě milujeme.'' sestra se taky rozbrečela a zastavila u domu.
,, Jseš pro nás teď hodně důležitá a pro mámu jsi to nejdůležitější. Prosím, neudělej nějakou píčovinu. Já vlastně chvíli věděla, že to zase dělá, ale nechtěla jsem ti to říct. Potaji se dostával do depresí, protože mu jeho matka řekla, že už není její syn.'' Řekla skrze brek.
,, MIke tě upozorňoval Cory... on ti to říkal, takže teď si neublížíš jásný?!'' POdívala se na mě. Vzala mě za ramena a nasměřovala mi můj obličej do jejího.
,, Já si toho utpěla tolik... a-a pořád tady jsem. Ty se teda sakra prober a skonči to už teď! Sice se to stalo teď, ale prostě už je konec. Buď se v tom potopíš nebo uděláš nějakou píšovinu, za kterou zaplatíme všichni! Jestli si něco uděláš, tak si mě nepřej, jásný?!'' Křičela na mě skrze brek.
,, Já si to s ním už vyžila a vím, jaký to je Cory..'' Šeptla...
........................................
ČTEŠ
My Sister's Best Friend || L.H
Fanfiction,, Jseš dívka mých snů.'' _______ !Upozornění na silné vulgarusmy a sex!