20

580 45 0
                                    

Luke's P.O.V ♥ Next day..

,, Já řekl, že chci jablko, ne pomeranč Lilliano!'' Zasmál jsem se a pomeranč jsem po ni hodil. Celou dobu pršelo. Festival začíná sice až v pátek, ale když prší na Floridě, tak může pršet klidně dva dny v kuse. Být s dvěma holkama, které se skládají z jedné, kterou miluju a druhé, která chce, aby snad zemřel. Nebude to lehké přežívat, ale, co mám dělat. Asi jsem si měl vzít s sebou Ashe. On by mi alespoň pomáhal při té mé krizi, co te'd mívám každou sekundu, když jsem blíž a blíž Cory.

,, Copak vypadám jako nějaká kytka, že mi tak říkáš Roberte?'' Lilly mi to vrátila a já usoudil, že je to fér. S mou sestrou se totiž nedá prohrát a to jí je 16! Je to ještě malej parchant! (Nic proti šestnáctkám :DD) ,, A proč máš tuhle košili, když budeme stejně celý den zabedněný tady?'' Udivila se a sedla si vedle mě do křesla. Teda lépe.. Ona si na mě sedla, páč se dva lidi do křesla asi nevejdou, ale ona má tak velkej zadek, že to nejde. Je to úplnej opak Cory. Cory je taková hubená, i když sice moc bez tvaru v zadní části, ale i tak nemá tak velký kozy jako má moje sestra. Vypadá jako Kim Kardashian!

,, Kdybys celý život nemarnila jen s klukama a všímala si toho, co si lidi oblečou, tak by sis všimla, že já podobných košilí mám asi trilion a nosím je každý den. A co se vůbec zrovna teď staráš? Běž si volat na skypu s tvými kamarádkami.'' ZAvelel jsem jí a ona se na mě zabijácky podívala. Její pohled mě pálel v hloubi mého hrudníku.

,, Moje kamarádky jsou na Hawaii.'' Odsekla mě a stoupla si na nohy. ,, Jdu si dolu pro něco sladkýho, protože já vám tady ovoce jít nebudu.'' Řekla a Cory se uchechtla. Po celou dobu se dívala do mobilu a vypadala naštvaně.

,, Alespoň tak vypadá tvůj zadek.'' Řekla jí Cory a Lilly jí též pohledem odsekla a odešla ze dveří. Nezapomněla si též vzít celou moji peněženku, aby si toho mohla koupit nadbytek a mohla mít velkou prdel. ,, Proč pořád žere sladký?'' Zeptala se mě a telefon si položila vedle sebe.

,, Tos měla vidět mě, když jsem byl malej.'' Zasmál jsem se nad tou vzpomínkou, jak špatně a tlustě jsem vypadal. Měl jsem dlouhý vlasy a neustále jsem musel mít jídlo u pusy. Ještě, že se to změnilo!
,, Moje máma vždycky musela dělat veliké nákupy, protože jsem to vždycky jako prase všechno sežral.'' Smál jsem se dál. Cory se usmála taky, ale tentokrát jsem si všiml, jak u toho vypadá. Má tak čistý a nefalešný úsměv. Má čistě bíle zuby a prostě je to krásný. Taky její tělo. Neumím si představit, co by se s ním dalo dělat. Je prostě neuvěřitelná celá. Když si takhle vzpomenu, tak mám náhlý pocit chtíče a taky samozřejmě nadrženosti, která jednou praskne. Cory se po chilce podívala do mých očí, ale pak se s těží odtrhla. Přišla ke mně a sedla si na remno křesla. Všude kolem byla docelá taková světlá tma. Mraky venku byly černé a lilo jako z konve. Cory se na mě podívala a pohladila mi mou tvář. Zachvěl jsem se, když jsem cítil její nohu na mém klíně. Přidala i druhou a pořád se na mě dívala. Na mé vlasy, které mi upravovala. Na mé rty, které polštářkem na palci pohladila. Já jen seděl a nechal se unášet. Tak rád bych jí teď odnesl ke mně do ložnice a ..... dál bych to asi nemusel rozebírat. Jeejí modré vlasy byly dneska neobvykle vlnité a vypadala krásně. Měla jen bavlněné kraťasy, takže její štíhlé nohy se dotýkaly mého klína.

,, Jseš hodnej Luku.'' Usmála se na mě a svou tvář přiblížila k té mé. ,, neříkam, že s tebou chci být, ale zkusím ti dát šanci a pak se uvidí.'' Šeptla a lehounce mě políbila na rty. Já jen zasněně zavřel oči a pak je otevřel.

,, Já ti musím něco hodně důležitýho říct.'' Nadechl jsem se. ,, Cory já tě moc miluju a tohle mě bolí, když mi tohle děláš. Každý tvuj dotek.. prostě nikdy bych asi tohle jiný holce neřekl, protože jsem byl hroznej zmrd, ale já tě fakt miluju. Já nejsem zabouchlej. '' Řekl jsem jí narovinu a ona na mě jen vyvalila zrak. Věděl jsem, že jsem jí to neměl říkat takhle rychle kurva!

,, J-já..'' Koktala v rozpacích.

,, Heej.'' Lilly vlítla do dveří, které se rozletěly. Vypadala dost pobaveně. ,, Dělejte! Pojďte se na něco podívat!'' Křikla a Cory za ní zběsile běžela. Docela jsem se lekl, tak jsem běžel za nima. Holky běžely někam na konec uličky a tam se zastavily. Já tam za nimi přiběhl a viděli jsme pouze malého mopsa s čepicí. Ok, bylo to roztomilý, ale vyrušila nás z něčeho dost důležitého kvůli mopsovi? Tohle není pravda...

,, A?.." řekla k ní Cory otráveně.

,, Je roztomilej!" Vyjekla a začala ho hladit. Cory se opřela o zeď a sjela jí na zem. ,, Lilly, my jsme něco řešili a ty nám ukážeš psa?" Podívala se na ni s neuvěřením a hlavu dala do kolen.
Pak si stoupla a stoupla si přímo přede mě. Podívala se mi do očí a vypadala jakoby mi chtěla dát pěstí, ale pak udělala to, že si mě drsně přitáhla košilí a přilepila se mi na rty.
Začala s nimi hýbat a já též. Kdo by to asi odmítl..
Chytl jsem jí kousek nad zadkem a přitáhl jsem si její dolní část blíž. Pak se odlepila a usmála se na mě.
,, Teď je všechno v pohodě." Šeptla mi do rtů a v polibku pokračovala. Chvíli jsem se usmíval, protože nevím, o co jí jde, ale líbilo se mi to...
..........

,, To mi přece neuděláte!" Řekl jsem smutně, když jsem viděl holky, jak odcházejí někam na večeři. ,, To tu mám zůstat sám?" Ukázal jsem na sebe.

,, Je tu i můj plyšák." Lilly se pokoušela o humor, ale nešlo jí to.
Už si nazouvaly boty a já chtěl prostě s nimi! Nechci tu zůstat v tak velkým apartmánu. Je to tu takový paranormalní. Prostě se mi zdá jako kdyby mě chtěla nějaká hračka zabít.
,, Koupíme ti hranolky." Uchechtla se a upravila si její nakulmované vlasy.

,, Budu ti psát, aby ses nebála princezno." Řekla Cory se smíchem a přišla ke mně. Chytla mě za jedno rameno, aby si mohla nazout druhou tenisku.

,, Hmm." Zamručel jsem. ,, Kdy to vlastně někam půjdeme, jak si mi říkala?" Připomněl jsem jí.

,, Zítra?" Navrhla a nasadila si svetr.

,, Nezapomeň si počítá dny brácho." Zasmála se Lilly. ,, My odcházíme." Mávli mi a odešli. Já si smutně povzdechl a šel jsem do mého pokoje. Cestou, ale někdo zazvonil. S nervy jsem šel neochotně otevřít a pak jsem cítil už jen velkou ránu pěstí. Skolilo mě to k zemi.

,, Cory je moje, rozumíš?!"

_____________________

Next part :)
^·^ *·* <->

 My Sister's Best Friend || L.HKde žijí příběhy. Začni objevovat