16

679 44 3
                                    


.........
Ráno jsem se naštěstí probudila v mé posteli a pořád jako JÁ. Tím si zdůvodňuji situaci, co se to včera kurva stalo? Já se líbala s Lukem a ještě k tomu se mi to líbilo. Já ale nechci nic víc. Ani jsem ho vlastně nechtěla líbat první. To on. Neplánovala jsem, že se to stane, takže doufám, že se to totálně vymaže z mého života a já půjdu dál a budu si užívat prázdniny do doby, než se vrátím zase do vězení.
To vězení je pro mě asi nejdůležitější, protože nápad 'založit si kapelu' je víc neuvěřitelný, než jednorožec na koloběžce. Jsem snílek, nic jiného. Možná se mi to někdy vydaří a budu s mou kapelou hrát po halách nebo nějakých klubech. Sen se dostat do Madison Squar Garden je opravdu jen sen. A zároveň mi něco motá hlavu. To něco je Luke a prostě ho nemůžu vymazat z hlavy! Vždyť se mi nikdy nelíbili takoví kluci! Proč myslím na sen a pak najednou BUM! A jsem zase u pana 'Dokonalého'? Tím dokonalý myslím, že umí opravdu dobře líbat. Nic jinýho se mi do hlavy nedostává než polibek ze včerejška. Když na to myslím, tak mám takové divné svědění v břiše. Ultra romantické dívky tomu říkají tvz. MOTÝLCI. Ti motýlci mi ale přesto lezou na nervy!
Rozhodla jsem se tedy konečně probudit z myšlenek a nějak utéct tomu vedru, co je tady. (Závist :D)
Vstala jsem z postele a nohy položila na teplou podlahu. přijde mi, že mi to vedro venku začíná zase bavit. A to jsme se, tak dobře zkámošili!
Prohrábla jsem si culík a překvapení...... byl pořád stejný, takže jsem asi nemusela vypadat jako strašidlo. Podívala jsem se na hodiny a bylo půl desáté ráno nebo dopoledne. Časovým pásmům moc nedávám. Myslím, že nemusím vypadat zle. Z klubu jsem přišla ve dvanáct přesně a pak jsem se jen vykoupala a šla jsem spát, takže jsem spala asi 9 hodin, což je dost dobrý, ale zastavme pořád jen se mnou.
Na nohy jsem si natáhla nějaký bačkory. Rozhodně nevím, komu patří a rozhodně to nechci ani řešit.
Narovnala jsem si delší třičko, ve kterém jsem spala a vydala jsem se z pokoje na chodbu. Nic jsem neslyšela. Žádný zvuk, jak se Mikey pere s toustrem nebo, jak máma říká proslov o tom, jaký měla včera den a co bude dělat dnes. Docela jsem se divila, ale miluju příjemné ticho, takže jsem jen pokračovala dolů po schodech rovnou do kuchyně a tam už stála celá má rodina s nějakými lívanci na talíři a vnich byla zapíchlá svíčka. Oh můj bože.. já si to neuvědomila! Byla jsem tak zmatená!

,, Věechno nejlepšíííí.'' Vykřikli všichni společně a já si svým veselým napětím zakryla překvapením pusu dlaněmi. (Docela nemyslná věta). V tuhle chvíli jsem byla šťastná a měla jsem radost. Kurva mně už je osmnáct! Tak dlouho jsem na to čekala! Mám všechny kolem sebe a .. já prostě nevím, na co mám myslet nebo, co mám říkat. Jsem hrozně v rozpacích z toho všecho!
,, Máme tě rádi ségra.'' Řekla Amy a přiběhla mě obejmout. ,, Už jsi moje velká mladší sestřička.'' Řekla mi a dala mi pusu na tvář. Já se jen usmála a přešla jsem k Mikeymu, který seděl na židli s berlemi v pravé ruce.

,, Něco pro svou švagrovou mám.'' Řekl mi a dal mi nějakou obdelníkovou středně plochou krabičku, která byla olepená černým moderním papírem s mašličkou na středu. ,, Otevři to. snad se ti to bude líbit, protože mně nicjinýho nenapadlo. Luke mi něco říkal a.... prostě to otevři.'' Nedočkavě si olízl rty a já se jen uchechtla. Pomalu jsem otevřela dárek a v tom byly nějaké lístky. Nedočkavě jsem se rozdělila a podívala jsem se na ně. Nemohla jsem v tuhle chvíli uvěřit, co to bylo za lístky.
Byly to lístky na největší festival na světě, kde budou všechny mé oblíbené kapely, včetně Justina adalších a já prostě teď asi zemřu! Byla jsem ráno natolik křehká, že se mi z toho všeho překvapení chtělo brečet. Nikdy jsem na tom festivalu nebyla, ale přála jsem si to tam být. Já prostě nemůžu uvěřit, jak mi to všechno změnilo život. Jak mi pár dní mohly změnit život. Mike je ten nejhodnější a nejpozornější člověk na světě a já mu budu navždycky vděčná! I hned jsem ho po mých menších slzách objala a nechtěla jsem ho pustit. ,, Ale nikdo z nás nejede. Na Floridu s tebou jede i Luke a Lilly.'' Musel jsem sehnat tři, abys tam nebyla sama.'' Řekl a přes mou všechnu radost se mi v myšlenkách zase objevila situace, která na mě bude určitě čekat. Jak se budu chovat k LUkovi po tom včerejšku? A to s ním mám ještě letět na Floridu. Bomba.

,, Mikey, děkuju moc.'' Vzlykla jsem mu do ramene. ,, A proč se mnou vlastně nemůžete?'' Utřela jsem si slzy a sedla si vedle něj. ,, Vždyť svatba bude až v Srpnu, ne?'' Přihmouřila jsem tázavě obočí.

,, Ale vy tam letíte už zítra a není šance na to, abychom jsme se teď někam dostali, když máme ještě spoustu práce se svatbou a já musím zase do firmy a prostě nemáme nikdo čas.'' Povzdechl si.

,, A já už něco mám.'' Máma se trochu uchechtla a začarvenala. A je to tady! Tohle moooc dobře znám. Tenhle výraz je tak moc silně výrazný, že mi je na 120% jasný, co má moje máma za lubem. Nebo spíš s kým... Ale mně už je to jedno. Je jí asi přes 40 a užívá si chlapy. Proč ne.
,, A taky pro tebe něco mám.Myslím, že se ti to bude líbit.'' Usmála se. ,, Chytej.'' Řekla a hodila po mně klíče. Vůbec jsem netušila, proč po mně hází cizí......................... Oh můj bože, jestli je tohle to, co si myslím, tak se jdu ukřižovat za Ježíše. Moje máma by nejdřív musela umět lítat, než aby mi dala něco takovýho.
S nervozitou a natěšením jsem šla z kuchyně ke fvřím a otevřela jsem je. ,, Doufám, že se ti líbí, protože jsem na něj šetřila od tvých patnácti. ice bych ho mohla koupit i bez šetření, ale nevěděla jsem, žeto s prací půjde, tak moc dobře. Přidala jsem ještě nějaký peníze a koupila ti tohle.'' Usmála se natěšeně a trochu mě postrčila ke garáži. Já už se chvěla napětím, co to má kurva znamenat. Ona mi fakt koupila auto! Já zemřu! Dneska je to lepší a lepší.
Když jsem spatřila tohle auto. Chtělo se mi plakat. tohle auto mám doma vystavené v pokoji, protože jsem ho vždycky chtěla mít a teď? Já už fakt nevím, co říkat.

 My Sister's Best Friend || L.HKde žijí příběhy. Začni objevovat