Luke mi zastavil u domu a já stále seděla v autě dívajíc se dopředu. Venku bylo zvláštně zamračeno. Bylo to tu úplně jiné než na Floridě. Je mokro a venku je i zvláštní chlad, který moc nemrazí a nestudí. Je to tu prostě divné a moje nálada je vlastně úplně stejná. Moje sestra je těhotná.. já tomu nemůžu pomalu věřit. Ona je přece taková perfektní a pečlivá. Proč by si nedávala pozor.
,, Asi už půjdu, ale večer přijď.'' Řekla Jsem Lukovi. Luke se usmál a kývl na souhlas. Vyšel se mnou z auta a nechal Lilly spokojeně spát. Pmkohl mi vytáhnout zavazadla z kufru a pak ho zavřel. Měla jsem pořád takový divný pocit a náladu. Mrzí mě, že mrzí Amy její těhotenství. Nechci, aby to dala pryč. To by přece neudělala.. i když ona by pro spokojenost vraždila..
,, Copak?'' Zeptal se a podal mi vak. ,, Je ti smutno?'' Pohladil mou tvář a přitáhl si mě do objetí.
,, Neboj, snad nebude blbá cory.'' Povzbudil mě. ,, A jestli to udělá, tak s ní končím.'' Usmál se a já jsem pozvedla koutky. ,, Měj se.'' Dal mi pusu do vlasů. Pak si nasedl so auta a odjel. Otočila jsem se k domu a povzdechla jsem si. Možná se Amy probere...
sotva jsem došla ke dveřím a Mike už mě držel v objetí. Uchechtla jsem se a silně jsem ho obíjmala stejně jako on mě.,, Co noha?'' Zasmála jsem se a podívala se na něj. Měl jí pořád v sádře chudák. ,, A v tom se budeš ženit.'' Pokroutila jsem hlavou a dál se smála.
,, Za prvé to určitě zvládnu a za druhé nikdo není doma, protože šli nakoupit na párty.'' Oznámil mi Mike a vzal mi alespoň vak. ( A to se rýmovalo :D ) Následovala jsem ho a kufr jsem si dala do chodbičky. Nadechla jsem se toho krásného vzduchu a vešla jsem dovnitř. Bylo dokonale uklizeno a všechno se lesklo.
,, A na jakou párty?'' Zajímala jsem se a šla jsem s Mikeym do kuchyně, kde jsem si sedla na židli. Mike mi podal nějakou sklenku a do toho mi nalil colu.
,, Amy má narozeniny?'' Podíval se na mě jako bych byla nějakej idiot. Sakra! Já úplně zapomněla! Už jí je 23! Kurvaaa. Myslela jsem na ni a zapomněla najednou! ,, A hlavně tě chtějí prý pořádně přivítat, tak je to i z 50% kvůli tobě.'' Usmál se a já se vyčerpaně z mysli napila coly.
,, Já jsem na ni zapomněla.'' Povzdechla jsem si a prohrábla jsem si vlasy.
,, To nevadí. Vrátí se až za dvě hodiny, tak něco půjdeme sehnat. Teď mi řekni, jaký to ta bylo.'' Řekl jako bych mu měla říct nějaký světové tajemství.
,, Všechno bylo úžasný, ale objevil se tam můj ex.'' Dala jsem rty do dlouhé linky a napila jsem se znovu. ,, A tam se stalo ještě něco, ale to už není moc závažné.'' Mávla jsem nad tím rukou. ,, Jinak bych chtěla vědět, proč nechceš, abych chodila s Lukem.'' Na čele se mi udělala jedna vráska.
Mike nahodil takový výraz jakože mi musí něco prozradit a já začala být víc udivená tomu, co mi řekne.,, Luke měl před rokem jednu holky Kessedy.'' ZAčal a nadechl se. ,, Ona byla úplně stejná jako ty. Byla krásná a talentovaná a uměla malovat. Její vlasy byly takové světlounce růžové.'' POpisoval jí se širokým úsměvem. ,, Lucas se do ní bezhlavě zamiloval a totálně se změnil. Začal chvíli chodit normálně do školy a přestal utíkat a pít. Prostě byl bezvadnej.'' Usmál se. ,, Ale jednou měla Kessedy nehodu. Nebo nehoda to nebyla... spíš jí někdo znásilnil a zabil.'' Řekl s těžkostí v hlase.
,, Luke se pak nemohl sebrat a prostě to s ním šlo ještě víc dolů.'' dořekl to a napil se z flašky coly.,, A proč mě tedy varuješ?'' Nechápala jsem ho.
,, Když se zamiloval, tak už tě nenechá jít a může ti kvůli tomu ublížit. On by zařídil jakkoliv, abys tady zůstala s ním Cory.'' Řekl mi vážně. ,, Já ho znám a on tě prostě moc miluje a už se neodsekne.'' Mykl rameny. ,, Musíš to ukončit dřív, než tě nenechá jít domů a..''
ČTEŠ
My Sister's Best Friend || L.H
Fanfic,, Jseš dívka mých snů.'' _______ !Upozornění na silné vulgarusmy a sex!