|Luke tady bude vzhledově trochu jiný, tak se prosím nedivte|
..,, Komu říkáš zašitej Clifforde?'' Řekl nějaký kluk, který vyšel ze vchodu hotelu. Byl to nějaký vysoký blonďák s hnědými melíry a piercingem ve rtu.
Na ruce, kterou měl zrovna dvakrát vypracovanou jsem viděla výrazně tetování. Neviděla jsem přesně, co tam má. Byl úplně celý v černém a přišel mi hned na pohled trochu divný. Spíš dost.. hodně...
,, Myslel jsem, že mi přijdeme za vámi." Smál se a s Mikem si udělali ten klučičí pozdrav. Samozřejmě jsem ho hned upotala. Asi si vlasy taky přebarvím na červeno.
,, A tohle je ta kočka, o které Amy básnila?" Kousl se do rtu a já v tu chvíli po něm chtěla hodit tu lavičku, co je vedle nás. Nikdo mi tak sakra říkat nebude! Zvláštně nějaký nagelovaný a potetovaný svinstvo. Mám snad ještě svou hrdost, ne?
Setla jsem pěsti a těžce jsem polkla všechny ty nervy, co jsem v sobě měla.
,, Jsem Luke a tu kočku jsem nemyslel vážně. Teď si se měla vidět!" Zasmál se nahlas a já zase stála jako úplný idiot.,, Cory." Řekla jsem mu a podala jsem mu neochotně ruku. On se pořád smál a koledoval si o jednu do ksichtu. Nechápu to. Potkám poprvé člověka a nejradši bych ho poslal někam.
##########Právě sedíme v kuchyni. Já, Mike, poměrně chytrá dívka, kterou jen na rohu nepotkám a pak ten debilní blonďák, který mě pořád štve. Stačí, když řeknu jednu větu a posmívá se mi. Nevím, co má za problém, když se známe asi dvě hodiny a tím jeho problémem mě štve tak moc, že bych mu nacpala tu židli, na které sedí přímo do držky. Nevím, co mám dneska s nábytkem, ale prostě mě sakra štve!
,, Ahoj všichniiiii." Přiletěla k nám Amy. Tedy spíše k Mikovi. Byla celá veselá a na sobě měla růžové plážové šaty. Mike byl z ní taky radostí bez sebe a políbili se. Nebo spíš se začali ocucávat mně se začalo chtít zvracet.
Otočila jsem se, abych to nemusela vidět a všimla jsem si, že i ten natetovanej debil dělal, že zvracel. Dost mě to překvapilo, když je to nejlepší kamarád Amy. Ale, co máme všichni čekat od takových lidí jako je on.,, Přestaňte!" Zakřičel znechuceně a já uslyšela jejich smích. Oba jsme se stejně otočili a oni konečně přestali s tím nechutným cucáním. Sice jsem to já sama dělala ještě za kripla Hooda, ale nevím proč mi to přijde hnusný.
,, Cory, máma mi říkala, že jsi prý fanoušek Kurta." Oznámila mi Amy a já na to jen mykla rameny, zatímco pan debil začal mít záchvaty jeho dá se říct smíchu, i když to znělo jako kdyby mu někdo tahal madle z krku.
,, Ona nevypadá na to, že poslouchá, tak moc slabou hudbu. Co metal? To tě nebere kotě?'' Podíval se na mě a já vší silou stiskla pěsti. Byla jsem celá červená z nervů, které do mě dává.
,, Víš... máš modré vlasy a asi nebudeš normální člověk jako je třeba tady Am..'' Nenechala jsem ho to doříct, protože jsem radši utekla před nervy. Už bych se asi neudržela a jednu bych mu vrazila ať se trochu vzpamatuje a myslí na to, že mě nezná. Tenhle druh lidí by měly nejlépe zavřít do celoroční školy na deset let ať se tam učí, co je to chovat se. Mám tak moc velké nervy, že bych si nejlépe ulevila mou pěstí v jeho hrdle. Krásný pohled. Je to stejně jenom ten namyšlený kripl, který určitě vyrůstal s krysama a jeho rodiče byli bezcitní ještěři.Vyšla jsem ven a sedla jsem si na chůdky u vchodu. Kolena jsem dala k sobě a obmotala jsem kolem nich mé paže. Tentokrát jsem byla asi velký a trapný zbabělec, ale rozbbrečela jsem se. Řekl mi, že nejsem normální a to mi vždycky odebere to, že věřím v můj život. Za chvíli nebudu moct pro co žít, protože nikam nezapadnu a nikdo mě nebude mít rád.
Utřela sem si jednu z prvních a největších slz, které mi stekly až pod bradu. Sem, tam jsem v rychlém breku vypustila'menší vzlyk. Všechny emoce se v tu chvíli staly mými nepřáteli. Obrátilo se proti mě celé mé JÁ.
Po chvíli jsem slyšela otevření dveří, tak jsem si enápadně utřela všechny slzy v očích a popotáhla jsem nosem, abych mohla normálně hovořit jako člověk.,, Hele, já tě sice moc neznám, ale vím, že můj bratr je s mým prominutím k mému slovníku, pořádně velký píčus.'' Slyšela jsem hlas Lilly. Vlastně jsem netoužila s ní o tom až tak moc mlucit, když jí neznám a hlavně ona není to kriplené dítě.
,, Musíš ho omluvit. On žil hodně drsným životem a asi mu to zůstalo. Chvíli bydlel tady u tvé sestry a teď bydlí u nás. Prostě si ho nevšímej a ignoruj jeho trapný kecy, protože je fakt trapnej.'' Zasmála se.
,, Hele mám dvě otazky. Můžu?'' Naklonila se ke mně a pak si všimla toho, že jsem brečela a hned změnila výraz. ,, On ještě nikoho nikdy nerozbrečel. Je to obyčejnej kripl.'' Bouchla nnasštvaně do betonového schůdku.,, Za prvé souhlasím s tím kriplem a za druhé ty otazky mít můžeš.'' Zastavila jsem jí v její znervozněné náladě a ona se ke mně víc naklonila.
,, Ty jseš emo?'' Zeptala se mě vážně a já radši už neodpovídala, protože sama to nevíma nikdy to vědět nebudu. ,, Dobře.'' Povzdechla si. ,, Nešla by ses se mnou projít?'' Zeptala se znovu.
,, Proč se chceš se mnou bavit, když nejsem normální?'' Řekla jsem jí narovinu a v ní jakoby to vyhrklo.
,, Mně je osobně jedno, jaká jsi a hlavně normální lidi jdou trapný. Třeba nechci říct, že je Amy trapná. Ona je hezká a chytrá, ale je nudná. Teda jen poslední dobou, tak musím otravovat další z Michaelsnových dcer.'' Mykla rameny a vyskočila na nohy.
,, A platím ti drink, protože nenormální lidi si ho zaslouží.'' Usmála se a já s ní taky. Trochu mi tou její neustále veselou náladou připomíná Charlie. nevím, proč se mi neozývá. Nebudu to teď raději řešit.
.......,, Takže, abych to shrnula, tak jsi stejný šprt jako já, o dva roky starší, tvá kytara je Corie, tvá nejlepší kamádka je tupá a bydlíš v Bostonu, kde se jen vraždí a ty bys chtěla bydlet nejlépe na hřbitově, kde je klid.'' Zasmála se a já kývla na souhlas.
Všechno to do mě zapadá jako puzzle, ale zároveň jakoby každá puzzlička byla jíné barvy a jiného obrázku.
,, Řeknu ti něco o kriplovi, dobře?'' uchechtla se.
,, Kripl aka Luke Hemmings je minulý záškolák a byl dokonce i v pasťáku. měl v posteli asi celé Las Vegas a když se mu blížilo k šestnátce, tak byl závislý na cigaretách.'' Vychrlila na mě. Dost jsem se divila, že mi to řekla. To nehledá důvěru nebo něco takového? Jde vidět, že Lilly by věřila asi i rajčeti v košili.,, A to mi tak věříš? Vždyť mě vůbec neznáš a ..''
,, Už tě znám a hlavně nechci, aby sis o mém bratrovi nedělala zlé iluze, i když je to fakt velkej rebelskej kripl. Já jsem prostě celou dobu hledala někoho, komu bych to mohla říct a už od května jsem se těšila na to až přijdeš, protože to, co o tobě Amy říkala bylo fakt hezký. Má tě asi ráda a moc.'' Usmála se.
Tímhletím jsem si nebyla ještě stoprocentně jistá, ale líbilo se mi, že jsem tohle mohla slyšet. Já nechci být divná. Ano, mám sakra modrý vlasy, ale mohla bych se trochu zmírnit v depkách a travit čas se sestrou, protože mi díky Lilly došlo, že jí vlastně mám hrozně moc ráda a nechci, aby tohle byly ty prázdniny, co se uvidíme možná naposledy a budou tak tiché. Nevím, co mi to leze do mozku, ale neříkám, že se mi to nelíbí.,, Holky? Ahoj." Přišel k nám ten debil a měl nějakou smutnou tvář. Moc mě to nezajímalo, ale spíš mě zajímal ten krásný důvod.
,, Já.. s-se.." asi mluvil ke mně a já si jen užívala jeho utrpení. Krása.
,, Omlouvám." Vydechl a hlavu otočil k jinému směru.,, Ale to je dobrý." Mávla jsem nad tím rukou, i když jsem to takhle nechat opravdu nechtěla. Já chci být taky zlá.
,, Fakt?" Nevěřícně se na mě podíval.
,, Už ji nech a běž si drnkat na tvou kytaru blbečku." Řekla mu hnusně Lilly a on jí krásně poslechl.
,, Víš.. nemá tak špatnej zadek.."
_______________
Zase krátký, ale stejně se mi tam toho trochu vešlo xDBtw. Konec úplně best xD
ČTEŠ
My Sister's Best Friend || L.H
Hayran Kurgu,, Jseš dívka mých snů.'' _______ !Upozornění na silné vulgarusmy a sex!