Jungkook seperti orang mabuk . Sememangnya dia mabuk . Bawah umur lagi dah minum .
Jungkook : Ahjumma ! Soju lagi satu !
Jungkook menjerit di situ . Pemilik kedai tersebut membawa sebotol lagi soju tetapi di tahan oleh seseorang . Iaitu .
Daeul .
Daeul : Tak pe ahjumma . Dia dah mabuk ni . Berapa semuanya ?
Ahjumma : 19,590 won .
Daeul mengeluarkan beberapa keping duit dan bagi kepada ahjumma tersebut . Daeul melihat Jungkook .
*For you information , Daeul ni Eunha dari Gfriend.*
Daeul duduk di hadapan Jungkook .
Daeul : Woi , bangunlah .Daeul mengerakkan bahu Jungkook .
Tiada respons .
Daeul : Bangunlah !
Jungkook : Ahjum-- *sedu* maaa ~ soju lagi satu ~~~
Daeul : Jungkook , jom balik ...
Jungkook : Daeul ? *sedu*
Daeul : Ye ni aku .
Jungkook : Daeul-ah ....
Daeul : Jom lah !
Dengan terpaksa , Daeul piggy back Jungkook . Dah lah berat . Nasib baiklah Daeul ni kuat .
Daeul : Ergh ! Bau alkohol !
Semasa dalam perjalanan ,
Jungkook : Daeul-ah ..
Daeul hanya diam .
Jungkook : Your so bad , Daeul .
Daeul : Waeyo ?
Jungkook : Kau pilih Yoongi hyung dari aku . Appa ( sakit ) . Hati aku sakit . Why are you testing me ? Am I easy to you ? Stop confusing me . I'm sick .
Daeul terkedu .
Daeul : Jungkook , kau mabuk ni .
Jungkook : Aniya !!!
Daeul : Jungkook , kau suka aku ?
Jungkook : I'm really love you , Daeul .
Daeul mengeluh . Baru sahaja semalam Suga confess dekat dia . Jalan punya jalan , akhirnya Daeul tiba dirumahnya .
Daeul mencampakkan Jungkook di sofa . Lenguh .
Daeul : Aku tak boleh cintakan kau . Walaupun mak dan ayah aku nak khawinkan kau dengan aku .
Setapak demi tapak Daeul jalan menuju ke sebelah Jungkook . Daeul duduk disebelah Jungkook .
Daeul : Kau handsome , perfect . Tapi kenapa kau pilih aku ? Aku tak cantik . Aku nerd . Ak -----
Kenapa ? Kenapa Jungkook kiss dia ? Ciuman itu diperdalamkan . Akhirnya Daeul hanyut dalam ciuman itu .
Keesokkan harinya ,
*Again information , saya tukar Mrs or Mr Son kepada Pn.Son dan En.Son*
Pn.Son jalan ke bilik Daeul setelah mendapati ada sepasang kasut lelaki dihadapan rumahnya . Sebaik sahaja Pn.Son membuka pintu ,
Pn.Son : A-apa ni ?
Apa yang Pn.Son tengok ? Dia tengok anaknya tengah tidur dengan lelaki yang dia kenal iaitu Jungkook .
En.Son : Apa yang Yeobo tengok tu ? *gasp* SON DAEUL !!!!!!
Daeul bingkas bangun selepas mendengar jeritan dari ayahnya . Apa yang Daeul tengok adalah Daeul hanya memakai singlet dan seluar pendek manakala Jungkook tidak memakai baju dan hanya berboxer .
Daeul : No no no !!!
Pn.Son : Kenapa Daeul . Kenapa buat omma dan appa macam ni ?
Daeul : Aniya omma aniya !
En.Son : Jungkook kena bertanggungjawab !
Daeul : Aniya !! JEON JUNGKOOK !!!
- - - -
En.Jeon : Maaflah kami bagi pihak Jungkook .
En.Son : Jungkook kena bertanggungjawab . Saya tak nak keluarga saya dapat malu .
Daeul : Appa jebal ! J-jungkook mabuk time tu ! Kitorang tak buat pape !
Pn.Son : Tak buat pape Daeul cakap ? Daeul tidur sekatil dengan dia !
Daeul : Jungkook , cakaplah sesuatu ! Kita tak buat pape kan ? Cakaplah !
En.Son : Keputusan muktamad . Daeul kena khawin dengan Jungkook .
Daeul menangis di situ . Manakala Jungkook terpinga-pinga .
Daeul : Andwae ! Daeul tak nak khawin dengan Jungkook !
En.Son : Putuskan hubungan Daeul dengan Yoongi . Appa tak suka dia .
Bum !!
Pintu bilik Daeul dihempas .
En.Jeon : Jungkook ! Kat rumah kita selesaikan !
En.Jeon beredar dari situ diikuti Jungkook . Pn.Jeon memegang tangan Pn.Son .
Pn.Jeon : Maafkan kami .
Pn.Jeon pergi dari situ .
Manakala Daeul di dalam bilik masih menangis .
Daeul : Macam mana daeul nak lepaskan oppa ...
X