NERD To PRETTY 8

2.3K 188 22
                                    

Daeul menutup pintu bilik air dengan kasar . Daeul terduduk disitu . Air matanya tak berhenti mengalir .

Haemi : Daeul-ah .. Janganlah nangis ..

Haemi mengetuk pintu dengan banyak kali . Tapi hampa . Apa yang dengar adalah tangisan Daeul .

Daeul : WAE ?!

Haemi : Daeul ! Buka pintu ni !

Daeul : Leave me alone !

Haemi : Aku takkan pergi selagi kau tak keluar .

Haemi sandar dipintu bilik air Daeul .

Haemi : Daeul , aku faham dan rasa macam mana kau rasa . Sebab tu aku dah tak percaya lelaki .

Daeul berhenti menangis .

Haemi : Aku dihina . Diherdik . Maruah aku dipijak-pijak .

Daeul membuka pintu bilik air . Terus Daeul memeluk Haemi .

Daeul : Kenapa dia buat aku begini .
Haemi : Siapa Yoongi Sunbae ?

Daeul : Dia buat aku terseksa .

Haemi : Bagitahu aku . Kenapa kau putuskan hubungan dengan dia ?

Daeul menceritakan semuanya kepada Haemi . Tetapi diluar bilik air , ada seseorang mendengar segala perbualan mereka iaitu .

Suga .

Suga : Tak guna kau , Jungkook !!

- - - -

Suga jalan menuju ke arah geng dia . Sampai di sana , Suga terus menumbuk muka Jungkook .

Ahli gengnya terkejut dengan perbuatan Suga .

Rapmon : Kau kenapa ?

Suga : Jangan nak masuk campur ! Berani kau Jungkook ! Kau mempergunakan Daeul untuk memuaskan nafsu kau je ?! Lelaki jenis apa kau ni ?!

Jin : Nafsu ? Daeul ?

Jungkook : So hyung dah tahulah ?

Suga : Aku tak sangka kau sanggup buat benda keji tu !

Jungkook : Sebab aku sayang dia !

Suga : Bukan dulu ke kau paling benci dia ?! Kau dah ludah sekarang kau jilat balik ?!

Satu lagi tumbukan yang Suga hadiahkan untuk Jungkook . Ramai orang mula berkumpul di situ .

- - - -

Daeul : Terima kasih Haemi .

Haemi : Kalau kau ada masalah bagitahu jelah aku .

Daeul : Ermm nae ..

Seorang yeoja berlari kearah mereka berdua .

Haemi : Yuna ? Kenapa ni ?

Yuna : Daeul sunbae , Haemi sunbae . Suga dan Jungkook bergaduh di pondok sana !

Haemi / Daeul : Mwo ?!

- - - -

Suga : Kau memang sahabat tak guna !

Daeul dan Haemi tiba di pondok itu . Daeul terkejut . Dengar segera Daeul menahan tangan Suga daripada menumbuk Jungkook . Manakala Haemi melihat ke arah Jungkook .

Haemi : Gwenchana ? Jin sunbae , bawa Jungkook sunbae pergi bilik rawatan . Nanti saya rawat dia .

Ye . Haemi adalah PBSMK . Jikalau terdapat murid yang tercedera dialah yang akan bertanggungjawab .

Daeul : Apa oppa buat ni ?! Oppa nak bunuh dia ?!

Suga : Dia lelaki tak guna !!

Daeul : Geumahae !

Suga : Dia perkosa Daeul !!

Kesemua murid terkejut . Daeul ? Lagi terkejut . pelajar mula berbisik-bisik .

Daeul : M-macam mana --

Suga : Oppa tahu !

Daeul : Jadi oppa dah dapat jawapannya .

Suga : Bagi oppa peluang kedua .

Daeul mengusap muka Suga dengan penuh kelembutan .

Daeul : Nama oppa tak pernah padam dalam hati Daeul . Daeul sayang akan oppa sesangat . Daeul terpaksa sebab Daeul tak suci . Daeul tak rela . Daeul tak nak semua ni berlaku . Tapi bukan kita yang tentukan semua ni . Oppa , saranghae . Carilah yeoja yang lagi sempurna dari Daeul .

Daeul melangkah pergi . Suga terduduk menangis disitu . Seseorang menghulurkan tisu ke arah Suga . Suga menoleh ke atas .
Suga : J-ji eun ?

IU : Yoongi .

X

© Nerd To Pretty | JJKWhere stories live. Discover now