NERD To PRETTY 38 [ END ]

2.2K 114 18
                                    

A/N : ni ending dan ada adegan 15+ ke atas .

Daeul menolak pintu pejabat Jungkook . Jungkook yang khusyuk membuat kerjanya terbantut apabila Daeul memasuki pejabatnya .

Jungkook : Jagiii ~

Jungkook bangun dari tempat duduknya dan terus menuju ke arah Daeul . Tangannya didepakan dan Daeul memeluk Jungkook .

Daeul : Busy ke ?

Daeul memandang muka Jungkook . Dengan cepat Daeul memberikan satu ciuman di bibir . Jungkook tersengih nakal .

Jungkook : Tak lah .. Penat je ..

Nera : Appa !!

Jungkook : Nera-ah !

Nera berlari ke arah Jungkook . Dipeluk ayahnya .

Jungkook : Wanginya ! Nak pergi mana ni ?

Daeul : Jumpa oppalah . Jom lunch !

Jungkook : Okey jom !

---

Pelayan : Ni pesanan yang encik dan puan pesan . Selamat menjamu selera .

Pelayan itu menundukkan badannya dan beredar dari situ .

Jungkook : Yuri mana ?

Daeul : Kat rumah .

Jungkook : Dia ada buat perangai tak ?

Daeul : Dia nak buat ? Kalau dia beranilah .

Daeul senyum sinis .

Jungkook : Oppa tak suka dia .

Daeul : Daeul juga .

Mereka menikmati makanan tersebut . Tiba-tiba telefon Jungkook berbunyi . Lantas Jungkook menjawabnya .

" Yeobseyo ? "

" Ni Encik Jeon Jungkook suami kepada Kwon Yuri ke ? "

Jungkook memandang Daeul .

Daeul : Siapa tu ?

" Nae . Saya Jungkook . Kenapa ye ? "

" Kami pihak hospital nak maklumkan isteri encik terlebih dalam satu kemalangan . Dengan sukacitanya kami maklumkan kandungan isteri encik gugur . Dan isteri encik dah meninggal . "

Jungkook membuntangkan matanya .

" J-jadi apa yang patut saya buat ? "
" Encik di minta datang ke sini untuk membuat pengesahan dan yang lain "

" Nae . Sekarang juga saya pergi sana . "

Jungkook mematikan panggilannya . Daeul memandang Jungkook .

Daeul : Wae ?

Jungkook : Yuri .. Dah tiada ..

Daeul : BWO ?!

Jungkook : P-ppali kita pergi hospital .

Daeul : Nae !

---

Jungkook dan Daeul masuk ke dalam hospital . Seorang doktor menunggu kehadiran mereka .

Doktor : Encik Jungkook ?

Jungkook : Nae . Ni isteri pertama saya .

Doktor : Kami minta maaf . Kami dah cuba sedaya upaya . Tapi tuhan lebih sayangkan dia . Maafkan kami .

Jungkook : B-boleh saya tengok muka dia buat kali terakhir ?

Doktor : Mari ikut saya .

Doktor tersebut membawa Jungkook dan Daeul ke bilik mayat . Sejuk .

Doktor : Ni Yuri .

Doktor menyelak kain dan jelas menunjukkan itu Yuri . Mukanya pucat bibirnya biru . Matanya tertutup rapat .

Jungkook : Y-yuri .. Yuri !!

Daeul : Yuri dah tiada ..

Jungkook : Maafkan aku , Yuri . Selama kau hidup aku dan Daeul tidak melayan kau dengan baik . Maafkan aku , Yuri .

Jungkook memegang tangan Yuri . Dicium . Muka Yuri dicium . Mata , pipi , hidung dan akhir sekali bibir . Jungkook mencium bibir Yuri dengan lama . Walaupun dia tak suka Yuri , Yuri masih lagi isteri dia yang sah .

Jungkook melepaskan ciuman tersebut . Rambutnya diusap . Kini giliran Daeul pula .

Daeul : Maafkan aku ya Yuri .

Daeul mencium dahi Yuri . Daeul tersenyum hambar . Madunya dah pergi buat selamanya .

Doktor : Pihak hospital ingin meminta pengesahan . Jikalau mayat Yuri ingin ditanam atau dibakar ?

Jungkook : Terpulang pada mereka . Kami ikut sahaja .

Jungkook dan Daeul menatap muka Yuri buat kali terakhir .

---

Jungkook dan Daeul membuat tunduk hormat kepada Yuri . Nera duduk di sebelah Ms.Son .

Daeul meletakkan bunga berwarna putih . Begitu juga dengan Jungkook .

Daeul : Semoga kau tenang di sana , Yuri .

Daeul pergi ke arah Ms.Son . Nera sudah tidur dipangkuan Ms.Son . Daeul mendukung Nera . Nera tidur dibahu Daeul .

Jungkook mengusap belakang Daeul .

Daeul : Oppa dah ?

Jungkook : Dah . Mari kita balik . Oppa penat .

Daeul tahu . Mungkin Jungkook tak dapat menerima kepergian Yuri .

---

Sampai sahaja di rumah , Jungkook terus duduk di sofa . Daeul pergi ke bilik mereka dan meletakkn Nera di atas katil . Lena betul Nera tidur .

Daeul pergi ke arah Jungkook . Duduk di sebelah Jungkook . Tangannya memainkan peranan . Mengusap tangan Jungkook . Jungkook menutup matanya . Kepalanya didongakkan .

Daeul : Oppa sedih Yuri dah pergi ?

Jungkook menganggukkan kepalanya .

Daeul : Daeul pun .

Tiba-tiba Jungkook menolak Daeul . Kini Jungkook on top Daeul . Tangan Jungkook mengalihkan rambut Daeul yang menutup muka Daeul .

Jungkook : Tapi oppa tak boleh bayangkan oppa akan kehilangan Daeul . Oppa akan gila kalau Daeul tiada di sisi .

Jungkook menyembamkan mukanya dileher Daeul . Tangan Daeul memeluk leher Jungkook . Jungkook mencium leher Daeul . Digigit sebentar . Daeul menjerit kecil .

Jungkook : Shh .. Nanti Nera bangun tak jadi pula ..

Daeul tersenyum nakal .

Daeul : Kenapa buat dekat sini . Khaja !

Daeul menarik Jungkook pergi ke bilik tetamu kerana Nera berada di bilik mereka berdua . Pintu bilik dikunci dan bermulalah aktiviti mereka .

THE END

Saya tahu ending dia tak memuaskan . Huhu . Nanti akan ada special part .

© Nerd To Pretty | JJKWhere stories live. Discover now