Caputolul: 11

81 12 2
                                    

"LISAAAAAAA!!!"
"Ce vrei?! Vreau să dorm!"
"Hai sus!"
"De ce?"
"Azi e ziua ta!"
"Așa și?"
"Îhhhh...e și ziua balului!"
-Balul!
"Ce bine că te-ai trezit!"
"Taci!"
Încep să îl cam urăsc pe Max dar câteodată e destul de ok.
Mă dau ușor jos din pat și mă îndrept spre bucătărie. Hmmm...era prea liniște.
-SURPRIZĂ!!
Toți prietenii mei + haita au sărit din toate părțile.
-Ce se petrece?!
Dana și Flory au sărit pe mine.
-E ziua ta nebuno! Crezi că am uitat?
-La mulți ani surioară!
Lucas și Mihai stăteau unul lângă altul cu niște cutii mari în brațe. Presupun că sunt ale mele.
-Ohhh...mersi băieți!
Ceva lipsea,dar în toată agitația aia nu mi-am dat seama.

Rose & Ben

-Ce este Rose?
-Mă gândeam la Lisa...azi a făcut 17 ani iar noi nu suntem cu ea, mă simt groaznic.
-Hai scumpo, ne vom vedea cu ea la bal.
-Știu Ben dar....sper doar să nu ne respingă.
Am vrut să îmi contrazic soția dar ma întrerupt soneria.
-Bună!
-Dimitri! Ce mare ești!
-Ce faci băiete?
Nu pot să cred ce mare sa făcut băiatul ăsta.
-Bine doamnă, voi ce faceți?
-Bine! Hai intră!
Am mers împreună cu Dimitri și Rose în sufragerie.
-Ce vânt te aduce pe aici? A pățit Lisa ceva?!
-Nu Rose, totul este bine. Am venit doar să văd ce faceți.
-Păi uite...așteptăm balul. Ce face...
-Lisa e bine, acum cred că sta cu prietenii ei.
-Fetița noastră e bine.
-Nu a fost mereu așa.
-La ce te referi Dimitri?
Dimitri a spus tot ce a pățit Lisa. A fost trădată, a fost înșelată, a fost rănită dar a fost și răzbunată.
Puterea ei crește foarte repede, sper doar să o poată controla.
-A...a zis ceva de noi?
-Nu domnule, nu vă urăște, chiar așteaptă să vă vadă. Eu ar cam trebui să plec. Îmi pare rău că nu mai pot sta dar...
-Știu, apropo, ea știe?
-Nu.
-Bine, ai grijă Dimitri.
-O să am.

Lisa

A fost super să stau cu prietenii mei. Am petrecut puțin apoi am mai discutat cu fetele despre noaptea asta.
Sus ,în camera mea, eu, Flory și Dana ne pregăteam.
Flory a îmbrăcat rochia pe care am aleso și a încercat să își facă un machiaj cât mai natural.
Dana a ales o rochie lungă ,roșie,fără bretele.
Machiajul ei era alcătuit din puțin rimel, puțin creion de ochi, farduri iar buzele ei era la fel ca și rochia.

Eu am înbrăcat rochia aleasă cu ajutorul lui Dimitri, părul lam lăsat pe spate și nu am pus prea mult machiaj pe fața mea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu am înbrăcat rochia aleasă cu ajutorul lui Dimitri, părul lam lăsat pe spate și nu am pus prea mult machiaj pe fața mea.
Eram aproape gata când cineva a ciocănit la ușa și toate am sărit ca fripte.
-Nu suntem gata!!
-Ok!
Era Mihai...huuu...credeam că e altul.
-Lisa, unde e Dimitri?
-Nu știu...
Asta lipsea! Dimitri lipsea din peisajul ăsta, pe unde o umbla?
Când am fost gata ,am coborât toate la parter unde ne așteptau Mihai și Dimitri. Dana era umpic cam necăjită, ea nu avea partener dar o să am grijă ca totul să fie super și pentru ea.
Dimitri sa îndreptat spre Dana umpic cam panicat ,au început să vorbească ceva în șoaptă dar tot am înțeles ce au vorbit.
-Cum crezi că va reacționa când Maryus va fi omorât?
-Nu știu Dimitri, chiar nu știu dar...o femeie puternică își poatră durerea cum poartă pantofii înalți. Nu contează cât de tare o rănesc, tot ce vezi tu e doar grație și frumusețe.
Hmmm...asta e Dana pe care o știu eu.
-Haideți! Nu vreau să întârziem!
-Bine Lisa.
Am fost întâmpinată la întrare de niște demoni foarte mari.
Atunci când intram în sala de bal ,un demon ne striga pe nume.
-Mihai Green și Flory Will!
Aplauze peste aplauze.
-Dana Dragomir!
Drăguț nume are și Dana. Huuu, acum era rândul nostru.
-Dimiri Ross și prințesa noastră, Lisa Green!
Toți se uitau la mine, mă cam speriau dar știam că eram cu Dimitri și totul va fi bine.
Am dat să cobor când toți au început să aplaude. Ma simțeam ca o adevărată prințesă.
Dimitri ma conducea spre tron unde mă așteptau mama și tata. Inima îmi bătea foarte tare. Credeam că o să îmi zboare din piept.
-Bună Dimirti!
-Bună Ben, Rose.
Mă uitam la mama mea, ochii ei erau plini de lacrimi dar nu de tristețe ci de bucurie. Într-o fracțiune de secundă a sărit spre mine și ma îmbrățișat.
-Scumpa mea.
-Mami...
Ma strângea la pieptul ei până când am fost cuprinse de tata. Eram sufocată în îmbrățișările lor.
-Uite ce mare ești!
-Mulțumes.
-Haide dragă, nu cred că lai cunoscut pe Adrian.
-Nu cred că am avut ocazia.
-Hai!
Într-un grup de vărcolaci de lângă tron stătea un băiat bine făcut cu o cămașa albă și niște blugi negri pe el. Hmmm nu prea sa sinchisit. Ochii lui era ca doua oceane, păr blond, auriu...băiatul perfect
-Adrian!
-Da tată! Lisa?
-Bună.
A sărit imediat să mă ia în brațe dar Dana mă cam despărțea de el.
-Lisa, nu suport să mai stau.
-Stau puțin.
M-am dus la Adrian și am făcut o față de cățeluș plouat după ce iad dat o îmbrățișare lungă.
-Adrian te log stai cu Dana?
-Ea?
-Da.
Ochii fratelui meu și ai Danei se făcuseră oarecum mov.
-Să nu....
Nici nu am terminat de spus ceva că imediat Dana ia sărit în brațe.
Ăștia sunt suflete pereche, pe bune.
-O să stau cu ea.
-Mersi Adrian, mersi!
Eram sarcastică.....
Am părăsit noul cuplu cu gândul la Dimitri, unde o fi dispărut?
-Mă căutai?
-Da.
Fără să mai stau pe gânduri m-am întors și am plasat un sărut scurt pe buzele lui. Asta la surprins puțin dar nu numai pe el.
"Trebuia să o facă cineva!"
"Te omor Max!"
"He he!"
-Scuze...nu am vrut...
-Stai! Unde crezi că pleci?
Ma prins de braț și ma tras lângă el.
-Cine a zis că nu îmi place?
Era super adorabil acum.
"Îl iubești!!"
"Știu... Dar nu trebuie să mă las iarăși pradă"
"De data asta nu mai e așa. Ști cât de mult te iubește? În astea câteva săptămâni cât a stat cu tine se abținea să nu te sărute."
"Serios?!"
"Ești incredibilă!"
"Știu"
"Hai,fugi și distreazăte!"
"Pa Max!"
Dacă și Max era convins de asta ar cam trebui să mă iau după el.
Toată seara am dansat, am cunoscut persoane noi iar când Flory a dat marea veste , despre pitic, Mihai nici nu mai știa ce să facă. Puteam să jur că o să leșine dar sa controlat și a sarit pe ea. Sunt perfecți.
Dana și Adrian au petrecut foarte mult, de data asta Adrian e sufletul ei pereche. Totul a decurs foarte bine până la ora 00:00. Atunci sacrificiul trebuia făcut. Când ceasul a bătut ora 00:00 toți sau așezat în jurul meu.
Flavio a dat semnalul, iar Alex ,Maryus și potaia aia au fost aduși.
-Am fost naivă. Am avut încredere în persoane care nu mă meritau. Am iubit fără limite un om care pur și simplu mi-a distrus sufletul. Mi-am dăruit inima acolo unde mi sa întors spatele! Cu toate astea nu îmi pare rău de nimic!! Am învățat că singura metodă pentru a nu ți se rupe inima este să te prefaci că nu ai una! Așa că eu în seara asta am să îi omor pe acești 3 trădători cu sânge rece!
Un demon mi-a întins o sabie. Prima mea victimă a fost javra.
Demonii râdeau la auzul țipetelor ei, apoi am vrut să continui cu Alex dar Dana ma oprit. Mă gândeam că îi e milă de el.
-Lisa, stai!
-Nu!
-Nu vreau să îl eliberezi! Vreau ca eu să îl omor!
-Bine.
Mi-a luat sabia din mână și a înfipto direct în inima lu Alex. Era asa de satisfărută. Sa răzbunat.
-Acum e rândul tău!
-Lisa, te rog...
-Taci!
-Bine prințesă!
Vroiam să se facă vărsarea de sânge mai repede, vroiam să scap mai repede. Am închs ochii și am înfipt sabia fix în inimă, ca și Dana.
Cadavrele lor au fost luate de acolo în mulțimea de aplauze, toți mă aclamau.
-Ești bine?
Dimitri se uita umpic nesigur la mine dar după totul a revenit la normal.
Petrecerea a continuat foarte mult doar că eu nu am mai putut sta și am fost condusă de Dimirti într-o camera din castel.
-Nu mă lăsa singulă...
-Nu te las iubita.
Ne-am schimbat în ceva lejer, el rămânând doar în boxeri iar eu într-un maieu cu niște pantaloni scurți.
M-am băgat repede în pat venind cu mine și Dimitri.
-Totul o să fie bine, îți promit!
-Știu asta.

Rapita din lumea eiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum