Capitolul: 4

102 13 1
                                    

Razele soarelui intrau leneșe în camera unde mă aflam. Bine spus! Unde mă aflam? Offff...oare cât am dormit?
Am încercat să mă ridic dar fără să îmi dau seama două brațe puternice îmi înconjurau talia. Am încercat să mă eliberez dar o parte a trupului meu refuza asta, îl vroia așa că am mai rămas umpic în strânsoarea aceea dulce.
După câteva minute în care am încercat să ma culc la loc , Maryus mi-a dat drumul. Oufffff, după 1000 de ani îmi dă drumul VICTORIE!!
Am încercat să mă dau jos din pat fără să îl trezesc dar micul meu plan a cam eșuat.
-Neața îngeraș!
Sa ridicat și el din pat și a venit pe la spatele meu să mă poată cuprinde iarăși într-o strânsoare.
-Hei! Lasă-mă!
-Cei?! Nu am voie să îmi îmbrățișez îngerașul?!
-Nu!
-Hmmmmm...
Fără să îmi mai zică ceva sa pus înapoi în pat iar eu am intrat la dus.
-Maryus!!
-Da îngeraș!
Îhhhhhhh...deja nu îmi plăcea alintul ăsta.
-NU AM ÎN CE SĂ MĂ SCHIMB!
-Offfff...ai haine în dulap!
-Bineee.
Hmmmm, frumoasă discuție am avut și sunt sigură că toată casa a auzit dar totuși...eu în baie și el în pat ,iar subiectul era legat că eu nu am cu ce să mă schimb.
Am ieșit din baie și am mers repede până la dulap care, spre uimirea mea era plin cu haine pe măsura mea. Am luat câteva haine și am intrat înapoi în baie. Dupa 15 minute am ieșit purtând niște pantaloni scurți, un tricou cu un lup pe el și niște papucei cu iepurași în picioare.
Am observat ca Maryus adormise la loc așa că am fost nevoită să găsesc singură bucătaria.
Yeyyyyy am găsit bucătăria și în ea stâtea Dana cu un băiat care arăta draguț. Era imposibil să fie un servitor.
-Neața!
-Neața Lisa! Ce faci?
-Bine, voi?
-Bine! Apropo el este Alex ,fratele lui Maryus.
-Bună Alex!
-Hey Lisa! Ești foarte drăguță.
-Mersii.
-Eu vă las fetelor, apropo Lisa sar putea să ai o mică surpriză. Dacă vrei să te calmezi să ști că eu sunt în padure cu niște vârcolaci. Paa!
După ce a plecat Alex am observat că Dana era umpic cam îndrăgostită de el. Oooooo.
-Șiiiiii ce faci?
-Bine, stăpânul ce face?
-Dana te rog să nu îi mai spui așa când vorbești cu mine ,ok?
-Bine, deci ce face?
-Sa culcat la loc.
-E bine să se mai odihnească și el.
Nu știam lă ce se referă dar am continuat să vorbim despre una, despre alta și fără să îmi dau seama Maryus întrase în bucătarie ,iar eu am roșit imediat observând că nu avea tricou pe el.
-Neața fetelor! Ce faceți?
-Bine!
Înainte de a mai spune ceva am auzit o voce atât de pițigăiată încât am vrut să iau o tigaie și să imi dau cu ea în cap.
-Neața iubitule!
O fată cu parul lung și roșu sării la gâtul lui și la sărutat. Offff cum am putut să fiu așa toantă?! Normal că are iubită!
-Cine e această fată? O nouă servitoare?
Stai puțin! STOP! Ma făcut cumva "servitoare" ? Pe mine?!
-Nu dragă ,nu sunt servitoare si mai ales nu a ta!
Fața ei îmi crea o senzație de greață. Beac.
-Iubiiii, scapă de ia! Nu îmi place cum vorbește cu mine!
Offfff...bebelușul plânge. Târfă!
-Stai calm "iubiiii" plec singură!
Maryus a vrut să mă oprească dar târfa aia la oprit.
Fără să îmi dau seama deja eram afară așa că am mers să îl caut pe Alex.
-Bună!
-Hey! Nu credeam că mă vei vizita. Deci cum ți sa părut "surpriza"?
-Bleah....o urăsc!
-Nu numai tu, toți o urâm dar ce îi putem face?
-Mda...așa e. Tu ce faci aici? Oooooo ce drăguți sunt!
În brațele lui stăteau doi pui de lup. Unul negru și unul alb.
-Vrei unul?
-Daaa, îl pot păstra?
-Sigur.
-Mersiiiii!
Erau așa adorabili amândoi dar cel care ma atras a fost cel negru, baiatul.
-Cu celălant ce o să faci?
-O să umble pe aici, o să fie bine.
-Ok, eu mă duc în camera mea, paaa!
-Paaa!
Am întrat repede în casă și după am zburat glonț în camera mea.
Acolo nu era nimeni. Am stat să mă joc cu puiuțul puțin până când afurisita aia roșcată a intrat peste noi.
-Ce cauți tu aici?
-Ăăăăă...asta e camera mea!
-Ba nu! E camera iubitului meu! Deci ce cauți în ea?
-Liniște caut dar nu prea găsesc.
Am spus în șoaptă ca să nu mă audă și am continuat să mă joc cu puiuțul.
-Răspunde!
Zbiera la mine dar nu o băgam în seamă. Eram prea ocupată.
-Îți ordon să îmi răspunzi!
Îmi ordonă?! Cred că a greșit persoana.
-Ascultă târfă nenorocită, nu sunt servitoare! Bagă bine asta la cap!
Fără să mai stau pe gânduri am luat puiul în brațe și am plecat din camera. Coborând scările am dat de Alex.
-Ce ai Lisa?
-Târfa aia...
-Ok ,gata! Amalia!
Vocea lui a răsunat în toată casa.
-Da Alex, te pot ajuta cu ceva?
-Vreau să o lași pe Lisa în pace!
-Dar....
-Să nu aud!
Offff săraca târfă a plecat cu coada între picioare. Am urcat scarile ca să îi mulțumesc lui Alex apoi am întrat în altă camera pe care mi-a recomandato Alex. A zis că mă voi putea relaxa acolo.
Camera era foarte drăguță. Un pat mare în mijloc și nimic mai mult pentru mine. Am sărit direct în pat și puiuțul după mine. Am stat acolo 2 ore apoi Dana a venit să ne cheme la masă.
Masa era frumos așezată ,iar lângă scaunul meu era un bol cu mâncare pentru pui.
În câteva minute a apărut și Alex cu celălant cățel.
-Sa întâmplat ceva?
Nu prea știu de ce eram speriată dar sigur ceva nu era bine.
-Niște lupi dau târcoale pe afară și micuța asta sa speriat. Nu am vrut să o las singură așa că am aduso în casă.
-Hey micuțo!
Cei doi erau așa bucuroși să se vadă. Dana a observat că mai avem un musafir la masă și a mai adus un bol.
Eu și Alex am așteptat cam mult că să putem lua cina deoarece Maryus nu venise și mai lipsea curva.
-Bunaaa!
Îhhhhh....am auzit acea voce sâcâitoare și nu numai eu am fost deranjată, puișorii au intrat sub masă.
În spatele ei se vedea Maryus umpic cam dezordonat.
-O iubitule, a fost o partidă bună!
Ma uitam la Alex ,iar el la mine. Amândoi eran scârbiți.
-Hai mai lăsați prostiile astea pe altă dată!
Huuuu, Alex mă salvase.
În fața mea stătea acea târfă și se holba la puiuțul meu.
-Ce potaie e aia?
-Potaie?!
-Da! Ne e de rasă așa că pentru mine e o potaie.
Puiuțul a început să o latre, asta ma făcut să zâmbesc dar pe Maryus la enervat.
-Ajunge! Lupul nu e o potaie ,iar el ar cam trebui să stea afară.
-Dacă el iese afară asta fac și eu!
Fără să mai stau mult pe gânduri am ieșit afară. Maryus îmi ordonă să mă întorc înapoi dar cine se crede el?! Nu e stăpânul meu!
Am stat ceva timp afară până a început să plouă, atunci a venit Dana să ma ia în casă.
În casă era o liniște minunată. Aș fi vrut să rămãnă așa mereu dar aveam o pacoste pe cat.
Am urcat scarile urmată de puiuț după care am dat să intru în camera sugerată de Alex dar nu aveam în ce să mă schimb.
Am intrat ușor în camera unde Maryus dormea dus. Am luat pijamalele de pe canapea și am vrut să ies dar o mână fermă ma prins de braț.
-Unde pleci?
Era Maryus...și eu care credeam că doarme dus.
-În camera mea!
-Dar asta e camera ta.
-Ba nu, e camera ta și a roșcatei aleia.
-Nu e adevărat.
-Hai lasă-mă că îmi e somn și nu am chef de tine!
-Dar Lisa...
Nu a mai apucat să spună ceva că eu deja ieșisem.
Să mă lase în pace! Să stea cu aia!
În camera mea, puiuțul stătea aproape adormit pe pernă.
-Hai să îți punem și ție un nume. Hmmmm ce zici de Rex?
Cățelul se uita cam derutat la mine.
-Ok ,nu e bun. Pai tu teoretic ești un lup deci...Wolf?
-Rrrrrrrrr.
-Ok băiete! Atunci...Blood?
Mie una îmi plăcea și am observat că și lui îi plăcea.
-Ham!Ham!
-Bine Blood! Hai la somn!
-Rrrrrrrr.
-Ce e Blood?
Ușa se deschise ,iar în cameră întrase curva.
-O se pare că servitoarea vroia să doarmă cu potaia!
-Nu sunt servitoare ,iar el e Blood!
-Mda...nu mă înteresează dar să nu te prind că te apropii de Maryus!
-De ce?!
-Pentru că e al meu!
-Bine dragă doar lasă-mă în pace!
-Ai înțeles?!
-Ieși!
Gălăgia ia trezit pe Maryus și Alex care au întrat amândoi ca un glonț în cameră.
-Ce se petrece aici?!
Alex a întrat în cearta noastra.
-A intrate nebuna asta peste mine în caneră! Ma facut "servitoare" și la făcut pe Blood "potaie"!
-Amalia!
Târfa era în brațele lu Maryus plângând. Serios?!
-Ma atacat iubitule!
WOW! Stai! Eu nu am atinso cu nimic chiar dacă îmi venea să îi zbor creierii.
-Cum ai putut să faci asta Lisa?!
Maryus se uita la mine nervos.
-Dar nu am făcut nimic! Deci o crezi pe ea?!
-Da! În ea am mai multă încredere!
Își bate joc de mine!
-BINE!

Rapita din lumea eiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum