-Nie ma mnie! Wyszedłem do lasu, a... to jest nagrana wiadomość!
-Toby! To ja. Painter the Blood.
-Heh. No skoro to ty, to możesz wejść!
Po chwili do pokoju wszedła wkurwiona jak 150 Asia.
-Ej dobrze się czujesz? Wyglądasz na ostro wkurwioną? -zapytałem
-A ty wyglądasz, jakbyś zepsuł komuś życie.
Pierwszy... no w sumie to już drugi raz nie wiedziałem co mam powiedzieć.
Ona jest Wróżbita Maciej czy co!? Siedziałem na łóżku i tylko zdziwiony patrzyłem na PtB (Painter the Blood)-Haha co się tak patrzysz? Przecież żartowałam
-Wiesz... Bo ja chyba zniszczyłem komuś życie... Ha ha haa... Ale temu komuś to się należało!
-Kurde... Już wiem jak się czuję Maciek Wróżbita... Ale dobra kit! Opowiadaj.
*Po bardzo zacnej opowieści*
-Łoo Grubo... Ciekawe czy już mu wojnę zrobiła?
-Wiesz ja mam to teraz głęboko. Chcesz gofera?
-No pewka Tobson! A tak z innej beczki to chciałam z tobą pogadać o mojej współlokatorce.
-No dajesz -Powiedziałem przeżuwajac gofra
-No ona nie jest zła... Ona jest straszna! Myśli, że ja Cię podrywam! Aaa!! Weź mnie zabij!
-CO!? *zaksztuszenie się gofrem* Że ty mnie? -wydukałem
-Pobiłyśmy się... Ona ma na twoim punkcie jakaś chorą obsesje. Weź z nią pogadaj i wyjaśnij jej wszystko.
-Pobilyście się!? Pierwszego dnia? Ja się boję z nią gadać!! Ona się tak dziwnie na mnie paczy!
-Bo jest w tobie Zakochana Tob! Ja ci radzę pogadaj z nią i wytłumacz jej wszystko.
-Postaram się, ale wynik tej rozmowy może być straszny.
-Będzie dobrze zioom. Muszę już iść. 20min temu miałam się wstawić w gabinecie Slenderman'a... hhh będzie opiprz... Pa Tob!
-Papatki rabatki!
Painter wyszła z pokoju zamykając za sobą drzwi. Kulturka 100%
Co ta Clocky wyprawia!? Zachowuje się jak Nina! Nie! Nie! Niee! Ja nie chce mieć psycho dziewczyny, która ma na moim punkcie obsesje! Już teraz wiem jak czuję się Jeff!
-Toby!
Do pokoju jak czołg wbiegł Jack!?
-E.J Mówię Ci STOP! Grzecznie pytam. Czego?
-Papa powiedział mi, że... że Ann została porwana przez Zalgo! Nie lubię Cię, ale musisz mi pomóc ją uratować!
-To się porobiło...
___
Hallo allo!
Kolejny taki smutny i dramatyczny rozdział :(
Dasz gwiazdkę dla szczęścia i uśmiechu mego?
(Huehue żul Luj ja xD)
CZYTASZ
Ticci Toby♡Psycho Story!♡ =|Zakończone|=
FanfictionNajlepsze ''♡Psycho Story♡'' na świecie ^^ A dlaczego?? Dlatego, że jest o panie Tobiaszu :D