*Tydzień później*
Od tygodnia po naszej rezydencji kręci się ta cała córeczka Slendera... Uhh jak ona mi działa na nerwy. Na jej szczęście, a moje nieszczęście wszyscy w Rezydencji ją polubili i twierdzą, że jest zabawna i... to słowo nie chce przejść mi przez gardło... piękna. Jestem jedynym chłopakiem, który tak nie myśli. Nie, nie jestem o nią zazdrosny... no może troszeczkę.
Po śmierci Ann postanowiłem sobie jedno. Już nigdy się nie zakocham. Z tym są same problemy! Już lepiej się utopić...
Taka ciekawostka. Wiecie, że E.J cały czas siedzi w swoim pokoju i prawie w ogóle go nie opuszcza? Załamał się chłopok po tym jak się dowiedział, że Hobo zabił moją ukochaną. Tak... on też się w niej kochał... Ale to mnie wybrała, a nie tego buraka! Haha!! O... przepraszam miało być poważnie.
Dobra, czas na gofry!
Pov Hobo Heart
-Tym naszym artystą tak łatwo można manipulować... Co prawda minął już tydzień, a on nadal nie zabił Operatora, lecz wiem że ten głupek, to zrobi.
-Mój brat nigdy tego nie zrobi! -Związana dziewczyna zaczęła krzyczeć
-Wiesz dlaczego żyjesz i dlaczego nie wyrwałem ci jeszcze tego pięknego serca? Nie? Powiem ci. Jesteś mi potrzebna.
-Niby do czego!?
-Do zabicia Toby'ego... Jeśli nie chcesz, aby twój brat zakończył życie szybciej niż ty...
-Jesteś pojebany.
-Irytujesz mnie młoda damo! Jeśli chcesz, żeby Helen przeżył, to zrobisz wszystko! A w sumie wystarczy tylko jedno...
-Niby co takiego?
-Sama zabijesz Toby'ego... Kiedy cię przytuli, to wbijesz mu sztylet w plecy, czy gdzie tam chcesz...
---
Hallo allo! Dziś rozdział kurtki, a dlaczego? Bo nie mam weny na tę książkę... :'(
W ogóle jak wam się podoba nowa okładka??
Jakieś pomysły na następny rozdział w komentarzu??
Chyba zakończę już książkę... :'((
Papatki ^^ Do następnego!!
CZYTASZ
Ticci Toby♡Psycho Story!♡ =|Zakończone|=
FanfictionNajlepsze ''♡Psycho Story♡'' na świecie ^^ A dlaczego?? Dlatego, że jest o panie Tobiaszu :D