Pomocy!!!! Chcę nową książkę napisać, ale nwn o czym!! 😢😢😵
(20☆=OD RAZU NOWY ROZDZIAŁ!!) ^^
---
Pov Bloody Painter
Po tym jak Toby wcisnął całej rezydencji te swoje ohydne kłamstwa postanowiłem uspokoić się w lesie i zaplanować moją słodką zemstę...
-On... on zabił moją siostrę...-Zacząłem gadać do siebie upadając na kolana- moją jedyną rodzinę... Chciałbym zadać mu taki sam ból. Tylko jak? Mam pewien bardzo dobry plan... Hahahaha!! Tak... Zemsta będzie słodka. Muszę tylko znaleźć jakaś dziewczynę. Najlepiej jak byłaby to Creepypasta... Znajdę ją i jakimś sposobem sprawie, aby ona i Toby się w sobie zakochali. Potem zabije ją jak on moją siostrę... Tak, to bardzo dobry plan...
-Tak... -Usłyszałem obcy głos za plecami -To całkiem niezły plan... Wiesz co? Pomogę Ci...
-Kim jesteś...? -Powiedziałem nie obracając się
-Jestem Hobo Heart. Toby zdążył już pewnie przectawić mnie w najgorszym świetle prawda?
-Powiedział, że zabiłeś moją siostrę... Czy to prawda?
-Ehh... Cały on... Jak zawsze zwala winę na kogoś innego. Widziałem jak zabijał tę biedną dziewczynę... Ona próbowała się bronić, lecz on... on był strasznie brutalny... Zaczął wyrywać jej włosy, po czym włożył je do jej ust, aby przestała krzyczeć i powoli kończył jej żywot...
-Nie... Zabije GO!
-Z chęcią pomogę ci w zemście... Tylko będziesz musiał coś dla mnie zrobić...
-Co takiego?
-Widzisz ten sztylet? Piękny prawda? Jest niezwykły... Nim można zabić Operatora! Zrobisz to za... ee... znaczy dla mnie....
-D... Dobrze
-Dobra bierz go i idź już... mogą nas podsłuchiwać i pamiętaj nikogo nie słuchaj. Wszyscy kłamią...
---
Hallo allo!! ^^ 👱 👏 ☆?¿Pomocy!!! O czym ma być nowa książka i kim ma być ta dziewoja xDD
DUŻO KOMENTARZY PLISS!!
WIEM ŻE DUŻO OSÓB CZYTA TĄ KSIĄŻKĘ I SIĘ IM PODOBA TYLKO BOJĄ SIĘ GŁOSOWAĆ I KOMENTOWAĆ 😢😢😢 DLACZEGO???(20☆=OD RAZU NOWY ROZDZIAŁ!!) ^^
CZYTASZ
Ticci Toby♡Psycho Story!♡ =|Zakończone|=
FanfictionNajlepsze ''♡Psycho Story♡'' na świecie ^^ A dlaczego?? Dlatego, że jest o panie Tobiaszu :D